-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (09132000-3 бензин, 09134200-9 дизельне паливо по паливним карткам)
Завершена
973 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 868.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 868.50 UAH
Період уточнення:
20.01.2023 16:48 - 25.01.2023 00:00
Відповідь надана
Наявність в учасника матеріально-технічної бази
Номер:
fa37ca32f0b8447eb9521700b23b8fcb
Дата опублікування:
24.01.2023 23:46
Опис:
Доброго дня! Наявність в учасника матеріально-технічної бази (в даному випадку АЗС) та документальне цьому підтвердження є підтвердженням відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію в розумінні ст. 16 Закону. Згідно п. 29 Постанови КМУ №1178 У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (п.1 ч.2 ст. 16 Закону: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Отже, застосувавши вимогу про підтвердження учасниками наявності матеріально-технічної бази (АЗС) у тендерній документації, ви порушили норми п. 29 Постанови КМУ №1178 не зважаючи на те, що включили таку вимогу до додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Норми вищевказаної постанови не містять виключень щодо того в якій частині тендерної документації можуть бути розміщені такі вимоги, які стосуються підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Постанова містить однозначну заборону Замовникам застосовувати таку вимогу у разі проведення відкритих торгів згідно з особливостями для закупівлі бензину, дизельного пального. Відтак Вами допущено порушення Закону під час проведення процедури закупівлі. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо даного питання. У випадку здійснення моніторингу Держаудитслужбою дане порушення буде виявленим і договір, який укладено за результатами проведеної процедури із порушенням Закону буде розірвано.
Відповідь:
Відповідно до п.5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи Сарненської міської ради від 20.01.2023 №4 (далі – Тендерна документація) учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідку учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (за останні 2 роки) за предметом закупівлі, а саме був встановлений один кваліфікаційний критерій пунк 3 частини другої статті 16 Закону 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналагічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Додаток 3 до цієї Тендерної документації.
Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповидно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
А відтак тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
27.01.2023 15:02