-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
паливо для 7 лотів
Завершена
2 538 459.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 167.47 UAH
мін. крок: 0% або 1 167.47 UAH
Період уточнення:
22.11.2017 15:10 - 13.12.2017 15:15
Відповідь надана
Технічна документація
Номер:
5e88957f35724218a0eda036c7c198ea
Дата опублікування:
13.12.2017 13:58
Опис:
Вибачаюсь, ТД № не SHA1: a5ead5f96ec300599fd60ac01df62247170d4548, а SHA1: c0b3dfd8e37de7338e6fc871dadbdd20ac08e8d3
Відповідь:
При завантажені з ЦБД Prozorro версії документу від 22.11.2017 ID:871ef908d7d241eb9ed8a2ad775e5fd4 вся документація відкривається і зберігається разом з додатками.
Дата відповіді:
13.12.2017 14:47
Відповідь надана
Технічна документація
Номер:
598e5992dba143828f72564d132ad9dc
Дата опублікування:
13.12.2017 13:52
Опис:
В розділі "Опис пропозиції" предоставлено документ SHA1: a5ead5f96ec300599fd60ac01df62247170d4548, а не 871ef908d7d241eb9ed8a2ad775e5fd4 як указано в відповіді
Відповідь:
При завантажені з ЦБД Prozorro версії документу від 22.11.2017 вся ТД відкривається і зберігається разом з додатками.
Дата відповіді:
13.12.2017 14:47
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
e93c7249a3d346b38e9276cb327e711d
Дата опублікування:
13.12.2017 12:50
Опис:
В зазначеному Вами коментарі Закону України «Про публічні закупівлі», автори наводять приклад по закупівлі паливно-мастильних матеріалів, шляхом доставки пального на базу замовника, тобто наливом та рекомендують «підтверджувати факт наявності власної або орендованої техніки (цистерни, автоцистерни), необхідної для своєчасної поставки предмета закупівлі», дана вимога стосується до поставки товару автомобільними нормами на адресу Замовника. В цьому випадку вказана вимога буде доречною.
По закупівлі, що оголошена Вашою установою, спосіб отримання палива полягає в заправці транспортних засобів Замовника на АЗС за допомогою талонів та/або смарт-карток. Тому дана вимога не стосується кваліфікаційних критеріїв щодо наявності власного або орендованого транспорту. Отже, обмеження у способі надання можливості отримання палива Замовником, шляхом виключення партнерських АЗС значно скорочує перелік потенційних Учасників даної закупівлі, які можуть виконати всі інші Кваліфікаційні та Технічні критерії тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись принципами та нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації).
Відповідь:
Замовник не вважає це дискримінацією враховуючи практику розгляду скарг АМКУ
Дата відповіді:
13.12.2017 14:58
Відповідь надана
сохранение ТД
Номер:
d6e7980610034ecba802ec0c2a526766
Дата опублікування:
12.12.2017 15:58
Опис:
При сохранении ТД, документация сохраняется неккоректно, только 7 листов и без Додатков
Відповідь:
При завантажені з ЦБД Prozorro версії документу від 22.11.2017 ID:871ef908d7d241eb9ed8a2ad775e5fd4 вся документація відкривається і зберігається разом з додатками.
Дата відповіді:
13.12.2017 12:23
Відповідь надана
Усунення дискримінаційних положень
Номер:
ee6a9cce034d4660b832951af786c03f
Дата опублікування:
12.12.2017 14:22
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику. В Додатку 2 до тендерної документації, «Таблиця 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», підпункті 1.1.пункту 1 розміщено наступну інформацію: «Інформаційна довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника із обов’язковим зазначенням переліку всіх АЗС (власних або орендованих, з документальним підтвердженням права власності або оренди), які знаходяться тільки в межах міської зони виключно за адресами міст зазначених у відповідних лотах, їх адрес, виду палива (бензини, ДП, газ), всіх можливих форм відпуску товару на яких Учасник гарантує відпуск палива по цінах, які не перевищують цін зазначених у Тендерній пропозиції». Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що в разі якщо Учасник має розгалужену мережу не власних або орендованих АЗС, а партнерських АЗС і має змогу виконати Технічні вимоги згідно Додатку 4 до тендерної документації, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, просимо внести зміни до тендерної документації в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази (додаток 2 до тендерної документації), де вказані виключно власні/орендовані АЗС та в частині Технічних і якісних вимог до предмета закупівлі (додаток 4 до Тендерної документації) де вказані вимоги щодо наявності мережі АЗС виключно власних або орендованих з додаванням можливості використання партнерських АЗС та наданням підтверджуючих документів.
В іншому випадку ми будемо змушені оскаржувати такі дискримінаційні положення в установленому Законом порядку.
Відповідь:
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі на сторінці 64 наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
Дата відповіді:
13.12.2017 12:22
Відповідь надана
Загальні питання
Номер:
6b24211dd3074f37b30a64d25d6fc069
Дата опублікування:
27.11.2017 14:56
Опис:
1. Чи можлива передплата?
2. Чи можлива поставка товару в вигляді скретч-карток на паливо?
3.Приведіть у відповідність таблицю 1, а саме номера лотів відповідно до оголошення торгів.
4. Чи можливе замість договорів оренди чи власності надання гарантійного листу емітента карток про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком?
Відповідь:
1. Передплата можлива, але не обов’язкова.
2. Умовами поставки передбачені талони та/або смарт-карти.
3. Конкретна назва Лоту в програмі Prozorro відповідає назві в таблиці №1 Тендерної документації, тому ідентифікувати лоти можливо по назві філії. Крім того відповідно до частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може внести до тендерної документації інформацію, яку вважає за необхідне.
4. Умовами поставки передбачені АЗС постачальника власні та/або орендовані.
Дата відповіді:
28.11.2017 15:46