• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при виникненні пожежі, установленої на об’єкті замовника: будівля учбово-курсового комбінату КП «ОМЕТ», що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 згідно до ДК 021:2015- 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Послуги з технічного обслуговування системи протипожежного захисту, а саме: системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей при виникненні пожежі, установленої на об’єкті замовника: будівля гуртожитку КП «ОМЕТ», що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Корольова 16/1 згідно до ДК 021:2015- 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Торги не відбулися

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 450.00 UAH
Період уточнення: 17.01.2023 23:19 - 22.01.2023 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЯ

Номер: 8f4b5612da6949189420a840b7793339
Дата опублікування: 19.01.2023 10:40
Опис: В ТД зазначається вимога "ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агенством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агенством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати свідоцтво про нотифікацію);", яка є повною дискримінацією!!! На підставі чого органи сертифікації повнинні надавати свої документи??? На підставі чого взагалі Замовник встановлює таку вимогу??? Як дана вимога відноситься до предмету закупівлі? Чому саме цей сертифікат має бути від акредитованого агенства? а інші сертифікати?? Можли саме цей, тому що у майбутнього переможця даного тендеру є лише такий акредитований сертифікат і все???? В разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в АМКУЄ, та контролюючі органи для перевірки даного тендеру та даного Замовника на предмет корупційної змови!
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що згідно рішень АМКУ № 18186-р/пк-пз від 09.08.2021 року та № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року, Сертифікати ISO не є формою дискримінації учасника/ Вказаний документ видається необмеженою кількістю спеціалізованих та акредитованих організацій за умови відповідності діяльності суб’єкта господарювання вимогам Стандарту. Отже вказана вимога стосується усіх без винятку учасників процедури закупівлі та можливість оформлення якої не є проблемою для спеціалізованого суб’єкта господарювання у сфері встановлення систем протипожежного захисту. Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних акредитованих організацій, що проводять перевірку суб’єктів господарювання стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства. Учасник також не надає доказів, що на підставі наданих звернень або заявок від органу оцінки відповідності щодо можливості оформлення сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства чинності сертифіката (ів) Скаржнику надано відмову в оформленні запитуваного документу або надано роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ. Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:37
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 60115a8c1f0447d6bc5c8c7dcb398ae2
Дата опублікування: 19.01.2023 10:40
Опис: Згідно якого нормативно правового акту встановлена дана неправомірна вимога "документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника настанов щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель."??? Чим та ким вона передбачена та регламентована??? Яке відношення вона має до предмету закупівлі???
Відповідь: Шановний Учаснику. Наголошуємо, що оскаржуючи відповідну вимогу за тендерною документацією Скаржником не доведено неможливості формування запитуваного документу, а також не надано доказів в чому саме полягає порушення його права на участь у Процедурі закупівлі. Вимоги законодавства у сфері закупівель, в тому числі дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель при участі у публічних закупівлях «prozorro» стосується усіх без винятку і замовників і учасників торгів
Дата відповіді: 23.01.2023 16:36
Відповідь надана

дискримінація

Номер: f2e7107a02e642ecaf622e60e4c37f30
Дата опублікування: 19.01.2023 10:40
Опис: В ТД зазначена вимога "не менше двох монтажників. Монтажники повинні мати групу з електробезпеки не нижче IV, що підтверджується протоколом з перевірки знань з питань електробезпеки (або витягом з протоколу) та відповідним посвідченням; наявність керівника робіт з підтвердженням освітнього рівня не нижче магістра за спеціальністю «Пожежна безпека.", яка є дискримінаційною! Замовник перед оголошенням закупівлі взагалі читав Постанову КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"???? В даній постанові чітко зазначено кадрові вимоги для даного предмету закупівлі, а саме: "Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб."!!!! І як бачите мова про двох монтажників та магістра керівника - НЕ йде!!!! Ви відкрито порушуєте законодавство!! В разі не видалення даної вимоги ми будемо звертатися в контролюючі органи та АМКУ!
Відповідь: В «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВАХ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 встановлені мінімальні вимоги до виконавців протипожежних робіт. Відповідно до норм частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація та яку замовник вважає за необхідне включити. Відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг Замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Ураховуючи зазначене, вимоги оголошення та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником встановлено кваліфікаційний критерій: наявність працівників. Зважаючи на великий обсяг робіт і стислі терміни виконання, що передбачені оголошенням, Замовник вважає за необхідне вимагати в учасників наявність у них працівників, а саме в кількості зазначеній у тендерній документації з відповідним рівнем освіти.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:35
Відповідь надана

неправомірна вимога

Номер: 269af5e5a0d5442c89499492fee8ebd8
Дата опублікування: 19.01.2023 10:39
Опис: В ТД зазначена вимога "Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації. В довідці обов’язково зазначити про наявність в учасника у власності або в оренді легкового транспортного засобу, вантажного транспортного засобу, пересувна електростанція та мультифункціонального вимірювача.", яка є неправомірною! Поясніть яке відношення "встановлення автоматичної пожежної сигналізації" (на що Ви вимагаєте матбазу) має до даного предмету закупівлі????? Обгрунтуйте вимогу щодо наявності вантажного транспорту!!!!!????? повторюємося, що закупівля не на монтаж, а отже перевозити обладнання НЕ потрібно! До тогож, пересувна електростанція також використовується при монтажу пожежної сигналізації, і аж ніяк не при її обслуговуванні!!!!!!! Вимагаємо НЕ дискримінувати учасника незрозумілими вимогами!!! Вимагаємо видалити дану вимогу, в іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь: Формування саме такої редакції вимоги за тендерною документацією покликано запобігти під час виконання робіт формування перешкод у доставці необхідного обладнання під час виконання таких робіт, або запобігти в дотриманні термінів виконання робіт, зокрема з причин несправності транспорту або проходження його. Внаслідок вказаного Замовник заздалегідь визначив важливість забезпечити потенційного переможця торгів саме достатньою кількістю справних транспортних засобів для безперебійного виконання Договору про закупівлю, а також іншого обладнання, у тому числі з постійною відсутності електроенергії та неможливості передбачити графік відключення електроенергії є необхідність в пересувної електростанції. Хочимо зазначити, що Замовник не обмежує в якісних чи кількісних характеристиках. Однак, Скаржник не довів в чому саме порушено його право на участь та чому він не має можливості в передбаченому порядку оформити відповідні документи. Не надаючи доказів, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:34
Відповідь надана

повна дискримінація

Номер: 8a239578566b4dd4a6354b2cb7103712
Дата опублікування: 19.01.2023 10:39
Опис: В ТД зазанчена вимога "А також підтвердити відповідність своєї участі у закупівлі вимогам щодо розрахунку вартості предмета закупівлі під час участі в публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження в господарській діяльності учасника методики щодо розрахунку запропонованої вартості предмета закупівлі при участі у публічних закупівлях «prozorro». Додатково надається наказ або рішення - учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання методики разом із документом, що відображає порядок здійснення розрахунку запропонованої вартості пропозиції.", яка є повною дискримінацією!! Замовник взагалі читав документ на який посилається??? В даному листі мова йде визначення очікуваної вартості закупівлі Замовниками!!!! І аж ніяк не учасниками!!!! Там чітко вказано "Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, зазначений Проект методики може використовуватись замовниками на власний розсуд як основа для підготовки та затвердження власних методик розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.", де чітко вказано - використовуватись Замовниками!!!!!!!!!! Там же зазначається "Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер."!!!!!!! Тому вимагаємо Замовника не займатися дкоруацією, та видалити дану дискримінаційну вимогу!!! В іншому випадку ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи, на предмет змови з компанією яка Вас обслуговувала в минулому році по прямим договорам!!!!!!
Відповідь: Наголошуємо, що оскаржуючи відповідну вимогу за тендерною документацією Скаржником не доведено неможливості формування запитуваного документу, а також не надано доказів в чому саме полягає порушення його права на участь у Процедурі закупівлі. Вимоги законодавства у сфері закупівель, в тому числі дотримання методики щодо розрахунку запропонованої вартості предмета закупівлі при участі у публічних закупівлях «prozorro» стосується усіх без винятку і замовників і учасників торгів.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:34
Відповідь надана

уточнення

Номер: 396c6cb479c647a2af6c10a9c0de69be
Дата опублікування: 19.01.2023 10:39
Опис: Доброго дня, уточніть, кошторисні розрахунки надає учасник чи переможець?
Відповідь: Шановний Учаснику. Учасник надає розрахунки своєї цінової пропозиції у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:33
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 8ed84f53b5a14794a7ac9b6f9dab7c1d
Дата опублікування: 19.01.2023 10:38
Опис: Вимога "Замовник вимагає Надати копію актів обстеження об’єкта, підписаного представниками Замовника та Учасника. " Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг. ВИМАГАЄМО ПРИБРАТИ ПОВНІСТЮ ДАНУ ВИМОГУ.!!!!!
Відповідь: Шановний Учаснику. Учасник безпідставно припускає, що формування вказаної вимоги обмежує його участь у закупівлі «наявні вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію. Замовником встановлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників на підставі ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушують принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, визначених ст. 5 Закону, а також суперечать нормам Закону». Поряд з цим, Скаржник обґрунтовуючи факт порушеного права повідомляє: «встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника». Зазначені твердження Скаржника жодним чином не відповідають дійсності та не обґрунтовують факт порушення його права на участь у процедурі закупівлі, оскільки не містять жодних документальних доказів того, що Скаржник намагався виконати вказану вимогу і оглянути об’єкт зі складанням відповідного акту огляду, а йому (Скаржнику) було відмовлено в доступі до об’єкту, або вчиненні інших протиправних дій. В свою чергу варто зауважити, що предмет закупівлі вимагає попереднього огляду об’єкту будівництва перед початком вчинення розрахунків потенційним Виконавцем своєї Договірної ціни. Звертаємо увагу, що об’єкт будівництва не є новим об’єктом, а відноситься до категорії об’єктів незавершеного будівництва, що в свою чергу може містити ряд технічних умов та проблемних рішень, які повинні бути враховані при розрахунку вартості будівництва. Замовник, встановлюючи вказану вимогу про надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту будівництва керувався стандартами у сфері будівництва, а саме: «При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані із проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо) та з’ясувати із замовником усі необхідні питання (при потребі на розсуд підрядника – коментар Замовника). При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію у встановленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід врахувати у ціні пропозиції» З огляду на вказане встановлення вимоги за тендерною документацією про необхідність огляду об’єкту є обґрунтованим та таким, що відповідає Закону.
Дата відповіді: 23.01.2023 16:32
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: c79cfd9bc66a4c2cbe391a9dbb2db39e
Дата опублікування: 19.01.2023 10:38
Опис: Шановний Замовник просимо Вас надати пояснення, якщо Учасник надасть аналогічгий договір за предметом: Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту або послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням та системи централізованого пожежного спостерігання чи буде це приводом для відхилення пропозиції?????
Відповідь: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо
Дата відповіді: 23.01.2023 16:30
Відповідь надана

перелік обладнання

Номер: d613ee351ecf43fdb831883ae4d7ff89
Дата опублікування: 19.01.2023 10:38
Опис: Зазначене будь ласка перелік протипожежного обладнання, яке улаштоване на об’єкті та потребує технічного обслуговування.
Відповідь: Шановний Учаснику. Вся інформація щодо необхідних якісних, кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі зазначена у тендерній документації, зокрема у додатку 2 тендерної документації
Дата відповіді: 23.01.2023 16:30
Відповідь надана

щодо декларації

Номер: b7f0b61bf2b84014bec789e511b204d8
Дата опублікування: 19.01.2023 10:37
Опис: Згідно умов ТД Учасник повинен надати «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, на підставі якої виконуються роботи підвищеної небезпеки, а саме: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 3 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); - Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п. 17 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); Верхолазні роботи (п. 18 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); - Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (п. 19 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); - Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів (п. 22 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року)». Вважаємо, що вимога щодо зазначення у декларації виконання робіт Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (п. 17 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); - Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я (п. 19 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року); - Застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів (п. 22 група Б до Постанови № 77 від 03.02.2021 року)» є дискримінаційною, оскільки не відноситься до предмета закупівлі на зазначених послуг. Дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, тому просимо убрати зазначену вимогу.
Відповідь: Постанова КМУ містить також Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність необхідне обладнання для виконання робіт. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної Декларації є правомірною. Звертаємо увагу, що якщо учасник закупівлі, якщо не планує залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, повинен підготувати запитувані документи на своє ім’я, в тому числі і дану Декларацію або відповідну Декларацію свого контрагента. Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також узгоджується із особливостями та характером виконання умов Договору із поставки твердого палива, яке неможливе без залучення спеціальних технологічних транспортних засобів (власних, орендованих або на праві отримання відповідних послуг). Більш цього, запитувана Декларація матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу) є офіційним бланком державного контролю в сфері охорони праці, що свідчить про рівні можливості для всіх без винятку учасників закупівлі отримати запитуваний документ. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним або його контрагентом, який володіє технологічними транспортними засобами, подавались звернення до Держпраці з питань отримання відповідної Декларації, і державним органом надано відмову в оформленні запитуваного документу або роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ. Саме тому, Уповноважена особа не має правових підстав вважати неможливою та дискримінаційною вимогою оформлення чітко затвердженої державою форми запитуваного документу - Декларації матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу).
Дата відповіді: 23.01.2023 16:28