-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне
Завершена
1 920 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
17.01.2023 16:31 - 06.02.2023 00:00
Відповідь надана
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)
Номер:
c6db17ebdfa541d09c4eadf2e7fe6df9
Дата опублікування:
17.01.2023 18:48
Опис:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). От же питання: хто порадив внести в документацію безпідставні вимоги:
- копію прибуткової фінансової звітності за
річний податковий (звітний) період (2021 рік), відповідно до Податкового кодексу України,
виробника вугілля продукція якого буде постачатися Замовнику, чистий дохід від реалізації продукції
якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівлі, копію дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого
пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період
постачання, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для
дроблення, сортування корисних копалин у вугільній промисловості.
Довідку в довільній формі із посиланням на висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно
до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року в якому
зазначено використання сировини (марки вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо
доступ до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з
оцінки впливу на довкілля.
- У випадках, якщо Законом передбачено документи дозвільного характеру на викиди забруднюючих
речовин в атмосферне повітря виробниками, копія даних документів надається в тендерній
пропозиції.
-
Відповідь:
Шановній Учасник, Замовник проводить закупівлю вугілля кам’яного за порядком та
процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції
Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі по тексту - Закон) з урахуванням Постанови
Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості).
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг
для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення
конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій
сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу
1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію
відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна
документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів,
що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Щодо фінансової звітності за річний податковий (звітний) період
Відповідно до ст. 2 Закону України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський
облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1
Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок № 419) фінансову звітність
зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства України
(незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити
справжність господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері»
(фіктивну) виробника, що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Щодо дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) щодо
експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості.
Інформуємо, що Відповідно до Додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України
№1107 від 26.10.2011 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт
підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання
підвищеної небезпеки» (далі – Постанова), встановлено перелік видів робіт, які виконуються на
підставі дозволу. Інформуємо, що оскільки вугілля перероблюється, постачається та
споживається великими об’ємами, процес його виготовлення (переробки, сортування)
неможливий без використання вантажно-розвантажувальної техніки, а відповідно – без
вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів.
Окрім зазначеного, відповідно до п. 11 Додатку 2 Постанови, одним з видів робіт
підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу є також «Монтаж, демонтаж,
налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів,
устатковання підвищеної небезпеки. Оскільки виробник вугілля для його виробництва
користується устаткуванням підвищеної небезпеки (устаткування для дроблення, сортування
корисних копалин у вугільній промисловості), відповідно у нього є необхідність здійснювати
монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування такого обладнання
підвищеної небезпеки, для чого, відповідно до Постанови, знову ж таки потрібен дозвіл на
виконання робіт підвищеної небезпеки.
Таким чином, вимога Замовника щодо надання чинного дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданого на ім’я
виробника пропонованої продукції не є дискримінаційною чи неправомірною, оскільки
виробник вугілля повинен мати такий дозвіл, в іншому випадку виробник незаконно здійснює
свою діяльність.
18 грудня 2017 року набрав чинності Закон України «Про оцінку впливу на довкілля (ОВД)» (від
23.05.17 №2059-VIII) (Додаток 6), який запровадив в Україні європейську модель екологічної
оцінки на виконання міжнародних зобов'язань України. Закон упроваджує зобов’язання,
передбачені Угодою про ассоціацію з ЄС, зокрема Директиву 2011/92 про оцінку впливу
окремих державних і приватних проектів на довкілля, а також відповідні дотичні положення
Директиви № 2003/4 про доступ до екологічної інформації. Порядок ведення Єдиного реєстру з
оцінки впливу на довкілля визначається Постановою КМУ від 13 грудня 2017 р. №1026 «Про
затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з ОВД та фінансування
оцінки впливу на довкілля та Порядку ведення Єдиного реєстру з ОВД».
Оскільки, згідно Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” від 23.05.2017 року
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ провадження господарської діяльності, експлуатація об’єктів, інші
втручання в природне середовище і ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин,
використання техногенних родовищ корисних копалин, якщо не забезпечено в повному обсязі
додержання екологічних умов, передбачених у висновку з оцінки впливу на довкілля, рішенні
про провадження планованої діяльності та проектах будівництва, розширення,
перепрофілювання, ліквідації (демонтажу) об’єктів, інших втручань у природне середовище і
ландшафти, у тому числі видобування корисних копалин, використання техногенних родовищ
корисних копалин, а також змін у цій діяльності або подовження строків її провадження.
Виключення становлять лише, підприємства, господарська діяльність чи об`єкти яких
підпадають під дію п.2 та п.3 ст.3 ЗУ “Про оцінку впливу на довкілля“, і, які отримали висновок
державної екологічної експертизи до введення в дію цього закону – звільняються від отримання
висновку з ОВД.
Документацією встановлено, лише надання довідки в довільній формі із посиланням на
висновок з оцінки впливу на довкілля в реєстрі згідно до Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017 року в якому зазначено використання сировини (марки
вугілля), яке закуповується Замовником. У випадку, якщо доступ до Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля обмежено, учасник надає копію висновку з оцінки впливу на довкілля.
Дата відповіді:
20.01.2023 19:43
Відповідь надана
Поясніть що це таке? ..........чистий дохід від реалізації продукції якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівл.....?
Номер:
a929085b7b144b8c91e813b4705b3010
Дата опублікування:
17.01.2023 18:45
Опис:
. Також, додатково у складі
своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником, постачальником,
дилером та учасником торгів, чинного протягом 2023 року, копію прибуткової фінансової звітності за
річний податковий (звітний) період (2021 рік), відповідно до Податкового кодексу України,
виробника вугілля продукція якого буде постачатися Замовнику, чистий дохід від реалізації продукції
якого повинен складати не менше 75 % обсягу закупівлі, копію дозволу, виданого Державною
службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого
пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період
постачання, щодо експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищ
Відповідь:
Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне, відповідно до ст. 2 Закону України від
16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та
доповненнями (далі – Закон № 996) та п. 1 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами (далі – Порядок №
419) фінансову звітність зобов’язані подавати усі юридичні особи, створені відповідно до законодавства
України (незалежно від організаційно-правової форми господарювання та форми власності). Наявність
зазначеного доходу від реалізації продукції у фінансовій звітності, дає змогу перевірити справжність
господарської діяльності даного підприємства, або діяльність «лише на папері» (фіктивну) виробника,
що ставить під сумнів виконання Учасником своїх зобов’язань.
Також слід зазначити, що з 28.04.2021 року діє постанова КМУ від 03.03.2021 р. № 407, яка змінила
Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Серед таких
наборів для обов’язкового оприлюднення - фінансова звітність (звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт
про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), подані як додаток до
звітної (звітної нової) податкової звітності за річний податковий (звітний) період.
Дата відповіді:
20.01.2023 19:43