-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хліб
Завершена
1 092 057.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 461.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 461.00 UAH
Період уточнення:
16.01.2023 11:09 - 21.01.2023 00:00
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
c50dd4a9d9014ee1b49adb8c934fff21
Дата опублікування:
20.01.2023 16:56
Опис:
Підпункт 3.1. пункту 3 розділу V Тендерної документації передбачає опис наступних формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, а саме: орфографічна помилка (1. Буквені: окрема літера, яку пишуть за певним правилом; 2. Небуквені: апостроф; перенос слів із рядка в рядок чи окремо, окремо через дефіс.). Всі інші помилки Учасника в тендерної пропозиції вважаються суттєвими та тендерна пропозиція учасника відхиляються Замовником на підставі статті 31 Закону, тендерна пропозиція, що не відповідає умовам тендерної документації.
Такі вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам. А саме є Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, який є вичерпним та значно ширшим ніж зазначив Замовник в своїй тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо аргументовано, посилаючись на нормативно- правові акти, пояснити чи має право Замовник, складаючи тендерну документацію, не врахувати вимоги до формальних помилок які встановлені Переліком формальних помилок затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. А також просимо привести зміст тендерної документації у відповідність до вимог встановлених вказаним Переліком.
Відповідь:
згідно 15 квітня 2020 року № 710.
Дата відповіді:
23.01.2023 08:46
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
57d8ad2d2f644a7c8ff0668e3607c7f7
Дата опублікування:
20.01.2023 16:31
Опис:
Пункт 2 розділу V Тендерної документації передбачає проведення електронного аукціону. Підпункт 2.1. Пункт 2 розділу V Тендерної документації передбачає що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Підпункт 2.2. пункт 2 розділу V Тендерної документації передбачає що електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону « Про публічні закупівлі». Стаття 30 Закону « Про публічні закупівлі» передбачає що електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки.
Але ж 3 січня 2023 р. набрала чинності Постанова Кабміну №1495 від 30.12.2022, якою внесено ряд істотних змін до Постанови КМУ № 1178, що визначає особливості здійснення публічних закупівель під час воєнного стану. Із тексту даних змін слідує наступне:
для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель PROZORRO з 03.01.2023 0:00 год., не працюватиме модуль аукціонів, тобто електронні аукціони не застосовуватимуться до таких закупівель з дня набрання чинності Постановою №1495. При цьому відкриті торги з особливостями, оголошені раніше третього січня 2023 р. мають проводитись із аукціоном;
для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель PROZORRO з 03.01.2023 0:00 год., остаточна ціна/приведена ціна тендерної пропозиції формується на підставі первинної ціни пропозиції, введеної при завантаженні пропозиції до системи PROZORRO (зокрема, через особистий кабінет на електронному майданчику Zakupki.ua), а не за наслідками застосування реверсивного аукціону.
Враховуючи вищевикладене просимо роз’яснити, яким чином буде відбуватися оцінка тендерних пропозицій учасників.
Відповідь:
остаточна ціна/приведена ціна тендерної пропозиції формується на підставі первинної ціни пропозиції, введеної при завантаженні пропозиції до системи PROZORRO
Дата відповіді:
23.01.2023 08:37
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
10833c2edb9642c6b1514aa661c6d044
Дата опублікування:
20.01.2023 15:46
Опис:
Відповідно до підпункту 6.4. таблиці 1 Переліку інформації, що подається учасником/переможцем в складі його тендерної пропозиції ( у вигляді файлів), та вимоги до неї Додаток 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю або більш пізню дату, в якому містяться дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією (вимога для учасника – юридичної особи). Якщо юридична особа не перебуває у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, то у витягу у пункті «Дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією» пишеться «відомості відсутні». Чи відповідає такий витяг вимогам данної тендерної документації? Якщо ні, то який напис повинен міститися в цьому пункті?
Відповідь:
Відповідає
Дата відповіді:
23.01.2023 08:38