• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір для друку, офісне устаткування різне (2 Лоти) (ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (ДК 021:2015: 30197630-1 – Папір для друку, ДК 021:2015: 30193800-6 – Затискачі для папірців-записок, ДК 021:2015: 30199000-0 – Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби, ДК 021:2015: 30193700-5 – Коробки для паперів, ДК 021:2015: 30192100-2 – Гумки, ДК 021:2015: 30197321-2 – Антистеплери, ДК 021:2015: 30197330-8 – Діроколи, ДК 021:2015: 30199600-6 – Розділювачі сторінок, ДК 021:2015: 30191120-1 – Журнальні стенди, ДК 021:2015: 30197120-3 – Кнопки, ДК 021:2015: 30199230-1 – Конверти, ДК 021:2015: 30192930-9 – Ручки-коректори, ДК 021:2015: 30192910-3 – Корегувальна плівка чи стрічка, ДК 021:2015: 30194000-5 – Креслярське приладдя, ДК 021:2015: 30192125-3 – Маркери, ДК 021:2015: 30192000-1 – Офісне приладдя, ДК 021:2015: 30192131-8 – Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем, ДК 021:2015: 30192130-1 – Олівці, ДК 021:2015: 30193000-8 – Органайзери та приладдя до них, ДК 021:2015: 30197000-6 – Дрібне канцелярське приладдя, ДК 021:2015: 30192121-5 – Кулькові ручки, ДК 021:2015: 30197110-0 – Скоби, ДК 021:2015: 30197320-5 – Степлери, ДК 021:2015: 30197220-4 – Канцелярські скріпки, ДК 021:2015: 30192700-8 – Канцелярські товари, ДК 021:2015: 30192350-9 – Касова стрічка, ДК 021:2015: 30192110-5 – Чорнила та пов’язана продукція, ДК 021:2015: 30192133-2 – Точила для олівців)

Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Якість товару відповідає державним нормам та стандартам. Джерело фінансування – власні кошти.

Завершена

764 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 592.50 UAH
Період уточнення: 16.01.2023 09:48 - 21.01.2023 00:00
Відповідь надана

Папір А5

Номер: 99f9d043b1e2436e9cf5c9250344137c
Дата опублікування: 17.01.2023 12:26
Опис: Доброго дня! Згідно тендерної документації ви вимагаєте папір формату А5 фасуванням по 500арк, чи можливо Вам запропонувати фасування паперу по 1000арк у пачці?
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашого запитання повідомляємо, що технічне завдання Замовника сформоване виходячи з його фактичної потреби відповідного товару, тобто 500 арк. в пачці.
Дата відповіді: 17.01.2023 17:11
Відповідь надана

Поставка

Номер: 086a07a2a5eb48139c07afb665d59691
Дата опублікування: 17.01.2023 12:17
Опис: Доброго дня, замовнику! Скільки партій поставок заплановано вами та впродовж якого терміну? Чи можлива разова поставка усього обсягу товару?
Відповідь: Доброго дня! Разова поставка не передбачене умовами проекту договору Замовника. Кількість поставок буде вираховуватись відповідно до фактичної потреби Замовника протягом терміну поставки, тобто 2023 року (див.п.1.5 проекту договору). Орієнтована кількість поставок може складати від 4 до 6 протягом терміну дії договору.
Дата відповіді: 17.01.2023 17:11