• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Хліб, булочки, кекси, кренделі, слойки, гребінчики, трубочки, сочніки, круасани, палички, хачапурі, хрустики

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

543 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 717.50 UAH
Період уточнення: 13.01.2023 21:33 - 20.01.2023 00:00
Відповідь надана

предмет закупівлі

Номер: 0cf23af878264f43bdc7dec81299d98e
Дата опублікування: 18.01.2023 13:46
Опис: Відповідно до умов тендерної документації Замовником зокрема зазначено вимогу, Хліб пшеничний цільнозерновий, Вага одиниці – 1200г., а також Найменування товару: Булочка з глазурю Слойка з капустою Гребінчик з яблуком Трубочка в асортименті Сочнік кекси Паличка в кориці Хачапурі Хрустики з маком Вказана вимога є дискримінаційною та такою що порушує законні права та інтереси потенційних учасників. Вказавши таку вимогу, Ви надаєте перевагу конкретно визначеному постачальнику/виробнику, чим порушуєте основні принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо привести тендерну документації до вимог встановлених ст. 22 Закону, зокрема п. 4 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши зміст вашої вимоги, повідомляємо наступне. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Так, відповідно до умов тендерної документації , Замовником було оприлюднено ряд необхідних вимог до Товару, що планується закупити. Зокрема у додатку 1 «Технічний опис предмета закупівлі» є перелік та необхідні властивості товару ( в тому числі вага, склад, тощо). Вказані властивості обумовлені потребою замовника. У графі «Найменування товару» вказано загальноприйняту назву відповідного виду товару ( що вказує на певні фізичні властивості), а не конкретну торгівельну марку. Посилання на будь-якого постачальника/виробника, торгову марку чи фірму, патент, конструкцію тощо – відсутні. Крім того встановлено мінімальний перелік документів, що необхідний для участі в закупівлі. Варто зазначити, що слова «хліб», «булочка» є назвами виду продукції як наприклад «кекс», «сочнік», «хачапурі» тощо. Крім того, виготовлення/поставку продукції зазначеної в специфікації може здійснювати будь-який постачальник/виробник та на ринку є достатньо пропозицій на аналогічні товари. Тож, вказані у тендерній документації умови не є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вказані вимоги тендерної документації поширюються не лише на конкретного учасника або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Вказана позиція підтверджується висновком Верховного Суду, що викладений у Постанові від 29 січня 2021 року справі № 640/1042/19. Тож, комплексний аналіз вищевказаних обставин повністю виключає можливість задоволення вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації закупівлі.
Дата відповіді: 19.01.2023 22:42