• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги(Послуги з охорони об’єктів)

Місцезнаходження Замовника: Україна, Закарпатська обл.89622.с.Іванівці,вул.Миру,15; Категорія Замовника – орган місцевого самоврядування Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 11.01.2023 16:09 - 18.01.2023 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення щодо закупівлі

Номер: 9cfeaa778d4a41d8ba2babd47fcc120d
Дата опублікування: 12.01.2023 18:02
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення стосовно наступного: 1. Додаток 2 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю: ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. (Послуги з охорони об’єктів)» містять інформацію про кількість, перелік та обсяги надання послуг, серед яких: охорона за допомогою ПЦО, виїзд групи швидкого реагування; періодичний візуальний огляд території, будівель та споруд; перевірка технічної справності сигналізації. Як вбачається з технічних вимог, предметом закупівлі є ОХОРОННІ ПОСЛУГИ. Поряд з тим, в даному додатку Замовником встановлена вимога «п.2.11 Наявність в учасника власного ПРОТИПОЖЕЖНОГО пульта для можливості подальшого підключення до пульта пожежного спостереження є обов’язковим». 2. Враховуючи вимоги до Учасників, Замовником в одній Тендерній документації, поєднано два різні предмети закупівлі, чим порушено вимоги пункту 15. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, якими передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Порушення Порядку визначення предмета закупівлі, може слугувати підставою для застосування штрафних санкцій з боку контролюючих органів та зобов’язання Замовника усунути порушення, шляхом розірвання договору укладеного за результатами торгів. Також варто зауважити, що недотримання Замовником вищезазначених вимог, обмежує конкуренцію, адже враховуючи вимоги Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Закону України «Про охоронну діяльність», Наказу МВС України «Про затвердження Правил з пожежного спостерігання» від 30.03.2015 року № 349, за своїм змістом та характером, охоронна діяльність та вимоги до неї є відмінною від пожежної діяльності. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас привести у відповідність технічні вимоги до предмету закупівлі, шляхом внесення відповідних змін. Одночасно хочемо зазначити, що з порядком оскарження закупівель та підставами проведення моніторингу ознайомлені. Додаткових роз’яснень з цих питань не потребуємо.
Відповідь: Добрий день! У відповідь на ваше запитання повідомляємо наступне : Відповідно до п.15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708. Замовником визначено предмет закупівлі з урахуванням вимог п.3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708. Крім того тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», крім вимог щодо відомостей , які повинні зазначатися в тендерній документації замовника передбачає також, що тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Законодавче визначення терміну протипожежний захист міститься в п. 4 ПРАВИЛ пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України, затверджених наказом МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 974 від 15 серпня 2016 року . Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд, прилеглих до них територій, приміщень, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування навчальних закладів та установ системи освіти (далі - заклади та установи) незалежно від типів і форм власності, що належать до сфери управління МОН, і є обов’язковими для виконання вихованцями, учнями, студентами, курсантами, слухачами, стажистами, аспірантами, докторантами, керівниками, педагогічними, науковими, науково-педагогічними, технічними працівниками, спеціалістами і обслуговувальним персоналом цих закладів та установ (далі - учасники навчально-виховного процесу). Пожежна безпека в закладах та установах забезпечується шляхом проведення організаційних і практичних заходів та використання технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки учасників навчально-виховного процесу, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж. Таким чином, протипожежний захист це сукупність дій щодо активного запобігання, ліквідації пожеж та їх наслідків. В нашому випадку, обов’язковість наявності в учасника закупівлі пожежного пульта для можливості подальшого підключення до пульта пожежного спостереження, виникає з п.п. 5.1.1 п. 5.1. 2 Розділу 5 Проекту договору про охорону об’єкта за допомогою ПЦС, а саме - обов’язку виконавця в разі виявлення ознак пожежі на Об’єкті сповістити, про це підрозділ пожежної охорони. При цьому, вказаний обов’язок не передбачає необхідності здійснення активних дій щодо запобігання чи ліквідації пожежі, та відповідає положенням п. п. 1,2 ч. 1 ст. 6 Закону України “Про охоронну діяльність”, за згідно з якими, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони. Враховуючи наведене, обов’язковість наявності власного пожежного пульта для можливості подальшого підключення до пульта пожежного спостереження підпадають під код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, та не стосуються коду ДК 021:2015 75251110-4 Послуги з протипожежного захисту. З урахуванням викладеного, тендерна документація не потребує внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 15.01.2023 12:32