-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Завершена
159 211.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 796.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 796.05 UAH
Період уточнення:
11.01.2023 15:30 - 16.01.2023 00:00
Відповідь надана
Додаткові послуги
Номер:
ccf80c17d72c425ba12247408409e180
Дата опублікування:
13.01.2023 10:16
Опис:
Доброго дня! Додаткова послуга з миття контейнерів спец транспортом включена у загальну вартість закупівлі? У вимогах ТД (технічних вимогах, та проєкті договору) відсутня інформація про таку додаткову послугу з миття контейнерів саме «спеціальним транспортом». Винесіть відповідні зміни до ТД.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! Послуга з миття контейнерів спеціальною технікою включена у загальну вартість закупівлі. Дякуємо за Вашу уважність! Відповідні зміни будуть внесені до Додатку № 1 "Технічна специфікація" та Додатку № 2 "Проект договору про закупівлю" Тендерної документації.
Дата відповіді:
13.01.2023 17:18
Відповідь надана
Щодо вимоги - спеціального транспорту для миття контейнерів
Номер:
5145b8fea4794844a24137b2f9327158
Дата опублікування:
12.01.2023 10:34
Опис:
Шановний замовнику! Ви здійснюєте закупівлю послуг "вивезення твердих побутових відходів" та їх утилізація, чи послуги "миття контейнерів спеціальною технікою"? Доводимо до вашого відома і розуміння, що миття і санітарна обробка контейнеру не є постійною, не є додатковою послугою, і буде здійснюватися виконавцем за необхідністю, також миття та санобробка може здійснюватися іншими технічними способами та засобами. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, яка обмежує участь потенційних учасників.
Дана вимога почала прослідковуватися у закупівлях, а також враховуючи відсутність аукціонів, можна допустити про обмежену участь потенційних учасників (учасника) у закупівлях. Своїми діями ви призводите до потенційних ризиків у проведені закупівлі, внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику! З приводу Вашого запитання надаємо наступну інформацію: Лікарня здійснює закупівлю послуг з вивезення твердих побутових відходів (ТПВ) та їх утилізацію. Замовник є лікарняним закладом, а значить, для підтримання санітарно-епідеміологічного режиму, уникнення та недопущення розповсюдження особливо небезпечних інфекцій (у тому числі і COVID-19), ми потребуємо мийку та дезінфекцію контейнерів. Графік вивезення ТПВ – 6 днів на тиждень (що зазначено в технічній специфікації) , а значить, дезінфекція та миття контейнерів повинно здійснюватися на території лікарні. Відповідно, дану додаткову послугу з миття контейнерів надавач послуг може виконати за наявності спеціального транспотру. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді:
12.01.2023 17:16