-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання різне
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Завершена
174 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 874.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 874.90 UAH
Період уточнення:
10.01.2023 16:29 - 15.01.2023 00:00
Відповідь надана
1
Номер:
b458f5ca4fc04701accf700a9899198b
Дата опублікування:
12.01.2023 11:01
Опис:
Переможець визначений. Замовник - корупціонер. Вимоги про надання так званого авторизаційного листа - перша ознака змови та корупції.
Відповідь:
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання різне)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно додаткових вимог «Технічних вимог»» Додатку № 2 до тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин (статусу) між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації щодо надання гарантійного листа виробника убезпечує від можливої поставки неякісного та неоригінального обладання, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Є вірогідність постачання обладнання, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідного обладнання Учасником торгів. Надання гарантійного листа виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку обладнання Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки обладнання з вини постачальника призведе до неналежного функціонування Замовника, що є критичним саме по собі, Замовник забезпечує охорону та захист окремих груп пацієнтів.
2. Забезпечення високої якості обладнання, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на обладнання, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа виробника мінімізує ризик того, що обладнання, яке постачатиме учасник отримане ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене у нас як Замовника об’єктивно відсутні підстави вважати, що Ви не може надати вказаний гарантійний лист від вказаної компанії.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді:
13.01.2023 16:03
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
c5203c6d90cd4e15874e09ec8b533b27
Дата опублікування:
10.01.2023 20:36
Опис:
Шановний Замовнику! Вам потрібні шашечки, чи ви їдете. Пункти 6 і 9 не узгоджені між собою.
Відповідь:
Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомилось з Вашим питанням щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання різне)» та повідомляє, що за результатом аналізу питання не може погодитись, що зазначені у пунктах 6 та 9 Загальних вимог Додатку № 2 є дискримінаційними чи суперечать один одному чи ставить потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до оголошення передбачено, що Постачальник повинен мати сервісний центр у місті Вінниці, який має виконувати гарантійне обслуговування Товару, на підтвердження в складі пропозиції надати гарантійний лист.
Відповідно до пункту 9 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до оголошення передбачено, що Виробник обладнання, поставленого Учасником, або Учасник повинні забезпечити гарантійне обслуговування обладнання. Термін гарантії, якою забезпечується обладнання, має бути не меншим від зазначеного в описі предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції обов’язково надається зразок гарантійного талону з зазначенням умов експлуатації та контактною інформацію сервісного центру
Звичайно, цц вимоги, як і будь-які інші вимога тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам оголошення від різних виробників продукції.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» оголошення може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З приводу наявності сервісного центру зазначаємо, що ми як Замовник зацікавлені, щоб Учасник та Виробник мали сервісні центри, які забезпечать гарантійне обслуговування обладнання це дозволить більш оперативно реагувати на будь які можливі поломки та питання, що пов’язані з експлуатацією.
Більш того, Замовник вважає, що вказані умови жодним чином не суперечать один одному, а навпаки доповнюють один одного.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до оголошення і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до оголошення.
Дата відповіді:
13.01.2023 16:03