-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період уточнення:
06.01.2023 20:28 - 25.01.2023 00:00
Відповідь надана
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Номер:
21cb5b0fd36342ca9e20f2e9f9e7ff96
Дата опублікування:
10.01.2023 10:18
Опис:
Просимо виключити наступне положення тендерної документації: "для запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, Замовник самостійно перевіряє через «Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля» за посиланням http://eia.menr.gov.ua/ наявність у виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. У разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) або оприлюднення неповної інформації в Реєстрі, що не дозволяє Замовнику здійснити перевірку самостійно, Учасник повинен надати повний висновок оцінки впливу на довкілля з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі (для вітчизняних виробників); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання". Оскільки воно суперечить нормам п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Замовник не може вимагати документи, які не передбачені ДСТУ 7146:2010. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ
Відповідь:
Вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи". Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу. Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі)); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі. Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-100, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України. Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Дата відповіді:
10.01.2023 20:04
Відповідь надана
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Номер:
6c27e1ceb16b405aa297b5def430f22a
Дата опублікування:
08.01.2023 01:09
Опис:
Просимо виключити наступне положення тендерної документації: "для запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, Замовник самостійно перевіряє через «Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля» за посиланням http://eia.menr.gov.ua/ наявність у виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання, висновку з оцінки впливу на довкілля, який передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р. У разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) або оприлюднення неповної інформації в Реєстрі, що не дозволяє Замовнику здійснити перевірку самостійно, Учасник повинен надати повний висновок оцінки впливу на довкілля з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі (для вітчизняних виробників); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання". Оскільки воно суперечить нормам п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Замовник не може вимагати документи, які не передбачені ДСТУ 7146:2010. В іншому випадку, будемо змушені звернутися до АМКУ
Відповідь:
Вимоги надання документів виробника, встановлені у відповідності до ч. 5 ст. 23 Закону на підтвердження того, що пропонований Учасниками товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства. Крім того, необхідність застосування заходів щодо безпеки та охорони довкілля, визначені ДСТУ 7146:2010, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища" та Законом України "Про відходи". Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися для опалення приміщень закладу, де тривалий час перебуває велика кількість людей, питання екологічної безпеки має бути забезпечено керівництвом закладу. Тому, вимогами п.6.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД було встановлено: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: - довідку в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинен міститися висновок з оцінки впливу на довкілля, передбачений Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УІІІ від 23.05.2017 р., виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання (у разі постачання вугілля вітчизняних виробників) (у разі обмеженого доступу до Реєстру (припинення функціонування) для перевірки Замовником даної інформації надати повний висновок з зазначенням дати офіційного опублікування в Реєстрі)); - у разі, якщо виробник вугілля не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УІІІ від 23.05.2017 р., учасником надається висновок державної екологічної експертизи, одержаний до введення в дію цього Закону та має статус висновку з оцінки впливу на довкілля, що виданий на виробника, вугільна продукція якого пропонується учасником до постачання. Встановлена Замовником вимога цілком та повністю відповідає діючому законодавству та не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі. Замовником здійснюється закупівля вугілля марки ДГ 13-100, яке отримується шляхом переробки (збагачення)/ сортування корисних копалин за класом. Тобто, якщо виробник займається легальним виробництвом вугілля шляхом сортування, тобто закуповує сировину та сортує її шляхом грохочення, виробник повинен обов’язково здійснити оцінку впливу на довкілля задля запобігання шкоді довкіллю, забезпеченню екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та врахувати державні, громадські та приватні інтереси. В іншому разі, виробництво вугілля здійснюється незаконно та не відповідає нормам екологічного законодавства України. Отже, наявність у виробника висновку з оцінки впливу на довкілля підтверджує відповідність екологічним характеристикам товару, нормам екологічного законодавства України, а тому не може вважатись дискримінаційною умовою по відношенню до Учасників закупівлі.
Дата відповіді:
10.01.2023 19:50
Відповідь надана
НЕЗАКОННІ ВИМОГИ
Номер:
9ee59aebf9a34c6cbcf82cb8b32c92de
Дата опублікування:
08.01.2023 01:08
Опис:
Відповідно до п. 29 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року у разі здійснення закупівлі твердого палива (вугілля) замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Станом на сьогодні чинним залишається ДСТУ 7146:2010, який передбачає виключно сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документ, що підтверджує якість товару. Тож просимо привести документацію у відповідність до вимог постанови та ДСТУ та виключити наступні документи: дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки, декларацію відповідності матеріально-технічної бази; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; сертифікати ISO. В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ за для оскарження положень, що суперечать чинному законодавству України
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
10.01.2023 20:04