-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони
Завершена
1 285 632.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 428.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 428.16 UAH
Період уточнення:
06.01.2023 15:59 - 12.01.2023 00:00
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства
Номер:
26958050d40746e2b904b1ae961beffa
Дата опублікування:
10.01.2023 09:23
Опис:
Шановні! Де перелік об'єктів? Чи він відомий лише "Вашому" учаснику??? Ми розуміємо, що ви плануєте щоб виграв саме ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"
Відповідь:
Шановний учасник, з приводу наведеного питання, повідомляємо наступне - повний перелік об’єктів викладено у додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.01.2023 22:30
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
457c7ccd3e694215983476b30959bea6
Дата опублікування:
10.01.2023 09:05
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "Сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2018" Вимагаємо надати пояснення, чому саме ДСТУ ISO 9001:2018? Чим Вам не підходить ДСТУ ISO 9001:2015???
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ТА НЕПОРУШУВАТИ ЗАКОНОДАВСТВО!
Відповідь:
З приводу наведеного питання, повідомляємо наступне. Відповідно до статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації», Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» затвердило наказ від 30.11.2018 р. № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів». Відповідно до п. 1 даного Наказу ДСТУ EN ISO 9001:2018 прийнятий як національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05.12.2018 року. Повне найменування документу: «ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги». Оцінка відповідності (сертифікація) систем управління якістю проводиться за заявками підприємств усіх напрямків діяльності і будь-якої форми власності. Враховуючи наведене умови тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання.
Дата відповіді:
13.01.2023 22:27
Відповідь надана
Вимога, яка суперечить всім нормам чинного законодавства
Номер:
438f6d158a474349a0b7d5ec36d55d55
Дата опублікування:
10.01.2023 09:03
Опис:
Шановні, Вами зазначено: "Замовник залишає за собою право відвідати потужності учасника для встановлення
достовірності інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження
його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної
влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасник зобов’язаний надати
вільний доступ до відповідних документів та об’єктів перевірки. Перевезення уповноважених осіб
замовника до місця призначення та у зворотному напрямку здійснюється транспортом учасника, у
разі якщо потужності знаходяться за межами м. Запоріжжя.".
Вимагаємо надати посилання на норми чинного законодавства, яким передбачено обов'язок до учасників возити якихось Замовників, щоб ті щось побачили?
Учасники проводять свою господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії. Отримана ліцензія вже підтверджує, що учасник відповідає усім ліцензійним вимогам. Приберіть дані несінітниці. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь:
Щодо права Замовника відвідати потужності Учасника, тендерна пропозиція якого знаходиться на розгляді, повідомляємо, що умови додатку 1 тендерної документації, в частині можливого відвідання потужностей відповідного Учасника процедури закупівлі, не встановлюють вимоги які впливають на формування тендерної пропозиції Учасника. Передбачене право Замовника відвідати потужності Учасника для встановлення достовірності інформації, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, із залученням представників органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції не є обов’язковим заходом та насамперед не встановлює надання додаткових документів та/або інформації яка обмежує участь у процедурі закупівлі будь-якого з Учасників такої закупівлі. Зазначене право Замовника на відвідання потужностей Учасника стосується етапу оцінки тендерної пропозиції Учасника, а отже, не може вважатися дискримінаційною щодо можливості участі у процедурі закупівлі та подання відповідним Учасником тендерної пропозиції. Також, звертаємо увагу, що відповідно до додатку 1 тендерної документації Учасники за власним бажанням мають право надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та підтвердження, таким чином, достовірності інформації, наданої у складі тендерної пропозиції. Враховуючи наведене умови тендерної документації в частині можливості відвідання потужностей Учасника не є дискримінаційними та не обмежують участь у процедурі закупівлі будь-якого суб’єкта господарювання.
Дата відповіді:
13.01.2023 14:59
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога'
Номер:
bd8354883e35416d80c675c4796b665e
Дата опублікування:
09.01.2023 18:03
Опис:
Шановний ДИСКРИМІНАЦІЙНО-КОРУПЦІЙНИЙ замовник!- відгук(и) від замовників про належне виконання учасником договорів,
зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить
найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмету
закупівлі на який надано відгук, інформації про кількість об’єктів, належне
виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений
підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини
відносно дати розкриття пропозицій).
З якого дива ви вимагаєте надати відгук не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій???
Чим відрізняється відгук виданий 01.01.2018 року від 09.01.2023 року???
Приберіть дане непорозуміння, бо оскаржимо в АМКУ!
Відповідь:
З приводу наведеного питання повідомляємо, що п. 3 додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому, Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів), з метою отримання актуальної підтверджуючої інформації, визначив необхідність надання позитивного відгуку про виконання таких договорів не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Чинним законодавством не встановлюються обмеження щодо неодноразового звернення до контрагента з метою отримання позитивного відгуку про надання аналогічних послуг. Посилання учасника про обмеження конкуренції у процедурі закупівлі є необґрунтованим та не встановлює неможливість отримання таким учасником відповідного відгуку в межах встановленого часу. Враховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників закупівлі робіт»
Дата відповіді:
12.01.2023 18:07
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
678971b8521443e5aef314e520e9a0c1
Дата опублікування:
09.01.2023 18:00
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлена дискрим інаційна вимога до учасників, а саме: "- посвідчення про допуск до роботи до 1000 В працівників, які будуть
здійснювати технічне обслуговування тривожної сигналізації (обов’язково
повинні бути: електромонтери - не менше 3 осіб та інженерно-технічні
робітники (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб, наявність у цих
працівників допуску до робіт в електроустановках не менше 3-ої групи для
електромонтерів та 4-ої групи для ІТР."
Вимагаємо прибрати дану дискримінацію, оскільки жоден із замовників не вправі диктувати скільки і яких працівників у штаті повинен мати учасник.
Якщо, Ви як замовник не дуже розумієтеся на законодавстві, а отримуєте прописану під себе документацію від свого учасника, то вимагаємо надати посилання на норми чинного законодавства, яким передбачено мати у штаті електромонтери - не менше 3 осіб та інженерно-технічні робітники (інженери та/або техніки) - не менше 3 осіб??? У разі відсутност посилань на норми чинного законодавства, вимагаємо прибрати дані безглузді та дискримінаційно - корупційні вимоги. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь:
З приводу наведеного питання, повідомляємо, що одним з кваліфікаційних критеріїв встановлено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник має право приймати відповідні рішення щодо необхідної мінімальної кількості та рівня кваліфікації працівників з метою отримання якісних послуг у встановлений строк та раціонального використання коштів.
Так, Замовником у п.1 додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Виконавець повинен забезпечити функціонування сигналізації, проводити згідно з експлуатаційною документацією профілактичні огляди, перевірку сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть призвести до виходу її з експлуатації, ліквідацію несправностей, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Прибуття спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають у штаті Виконавця для усунення несправностей сигналізації на об’єкті повинно відбутися протягом однієї години після отримання заявки від Замовника.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації, до об’єктів Замовника для надання послуг зі спостереження за об’єктами, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження з оперативним виїздом наряду охорони входять 279 закладів освіти, які розташовані у семи районах міста за різними адресами. Вихід з експлуатації охоронного обладнання ручної системи тривожної сигналізації «тривожна кнопка», може відбутися одночасно у різних районах та адресах на кількох об’єктах і за кожною адресою, протягом однієї години, повинен виїхати технічний фахівець (ці), в залежності від пошкоджень – електромонтери та/або інженерно-технічні робітники. Для Замовника вкрай необхідне дотримання швидкого реагування технічного персоналу Виконавця та оперативного усунення несправностей системи, тому вимога щодо обов’язкової наявності електромонтерів – не менше 3 осіб та інженерно-технічних робітників (інженери та/або техніки) – не менше 3 осіб у учасника торгів є свідченням про спроможність Виконавця забезпечити надання послуг у відповідності з вимогами діючого законодавства та нормативно – правової документації».
В той же час, слід зазначити, що згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
12.01.2023 19:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
761cf65027494078a40993839331a04b
Дата опублікування:
09.01.2023 17:55
Опис:
Шановний Замовник. Вами у тендерній документації встановлена дискримінаційна вимога до учасників, а саме: "
Кількість одиниць (із
зазначенням дислокації по
кожному району м. Запоріжжя)
власного або орендованого
транспортного засобу
для груп швидкого реагування*"
та
- документи, що підтверджують право власності на наявну матеріальнотехнічну базу (офіс у м. Запоріжжя/приміщення ПЦС), або договір(и) оренди
приміщень разом з додатками та актами прийому-передачі (тощо) приміщення
(документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не
менше ніж до 31.12.2023) разом з документами, що підтверджують право
власності орендодавця на зазначене приміщення.
Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки ми,як потенційний учасник після перемоги у даному тендері можемо передислокувати свої автомобілі у м. Запоріжжя. А от із приводу другої дискримінаційної вимоги, повідомляємо, що жодним нормативним документом не передбачено, що учасники повинні мати офіс / приміщення ПЦС у м. Запоріжжя.
Даними вимогами ви навмисно та цілеспрямовано обмежуєте коло потенційних учасників. Не для кого не таємниця, що ви прописали дану вимогу під "СВОГО" учасника, з яким у Вас є попередня домовленість.
Отже, вимагаємо прибрати дані дискримінаційні вимоги та необмежувати коло потенційних учасників. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ.
Відповідь:
З приводу наведеного питання повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про охоронну діяльність» основною метою охоронної діяльності є створення умов для захисту майна, забезпечення прав і законних інтересів суб'єктів господарювання та фізичних осіб.
Згідно зі ст. 6 зазначеного Закону охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування. Стаття 1 Закону України «Про охоронну діяльність» зазначає, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони.
Відповідно до додатку 1 тендерної документації Замовником передбачена вимога щодо надання послуги зі спостереження за об’єктами Замовника, обладнаними ручними системами тривожної сигналізації «тривожна кнопка», за допомогою пульту централізованого спостереження Виконавця, з реагуванням озброєного наряду охорони з оперативним виїздом групи швидкого реагування на об’єкти Замовника при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику. Тобто, у будь-якому випадку Учасник повинен мати офіс (власний та/або орендований) чи приміщення у м. Запоріжжя для розташування (місцезнаходження) технічних фахівців, озброєного наряду, що входить до групи швидкого реагування, транспортних засобів, кімнати для зберігання зброї, тощо.
Щодо питання стосовно надання інформації із зазначенням дислокації транспортних засобів Учасника по кожному району м. Запоріжжя, слід зазначити, що Замовником встановлена дана вимога для впевненості у можливості учасника швидкого реагування з оперативним виїздом групи на об’єкти Замовника у терміни, що зазначені у додатку 1 тендерної документації, а саме: при нештатних ситуаціях – не пізніше 5-7 хвилин в нічний час, та 7-10 хвилин в денний час після виклику.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить жодних обмежень щодо зміни місць дислокації транспортних засобів Виконавця по кожному району м. Запоріжжя та ніщо не забороняє Виконавцю письмово повідомити про це Замовника після перемоги у торгах.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому Замовник, керуючись чинними нормами права, встановлює вимоги, які вважає за необхідне визначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівель.
Вимоги Замовника є обґрунтованими, враховуючи кількість, місцезнаходження та вид діяльності об’єктів охорони, правомірними та відповідають нормам чинного законодавства, що регулює охоронну діяльність в Україні і тому вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
12.01.2023 20:18