-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих)
Завершена
14 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 000.00 UAH
Період уточнення:
06.01.2023 15:19 - 28.01.2023 00:00
Відповідь надана
про оперативно-господарські санкції
Номер:
fba7eeffeeb343aaaf12fa91ed252726
Дата опублікування:
14.01.2023 11:13
Опис:
Шановний замовнику, враховуючи положення тендерної документації, просимо підтвердити (та таким чином зафіксувати в електронній системі акупівель задля попередження незаконного відхилення та оскарження) чи допускаєте Ви до участі учасників, до яких застосовувалися оперативно-господарські санкції за минулі три роки?
Відповідь:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що наявність накладених санкцій є відмовою від встановлення на майбутнє господарських зв’язків, що в свою чергу, позбавляє права укладати з Виконавцем (у разі реорганізації постачальника – з його правонаступниками) договори та угоди цивільного чи господарського характеру, незалежно від їх предмета, ціни та (не)застосування передбачених законодавством процедур відбору постачальників, у тому числі процедур публічних закупівель
Дата відповіді:
16.01.2023 16:17
Відповідь надана
про оперативно-господарські санкції
Номер:
ff9213e0c67048488b3a0552ee88243d
Дата опублікування:
14.01.2023 11:11
Опис:
Шановний замовнику, враховуючи положення тендерної документації, просимо підтвердити (та таким чином зафіксувати в електронній системі акупівель) чи допускаєте Ви до участі учасників, до яких застосовувалися оперативно-господарські санкції за минулі три роки?
Відповідь:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що наявність накладених санкцій є відмовою від встановлення на майбутнє господарських зв’язків, що в свою чергу, позбавляє права укладати з Виконавцем (у разі реорганізації постачальника – з його правонаступниками) договори та угоди цивільного чи господарського характеру, незалежно від їх предмета, ціни та (не)застосування передбачених законодавством процедур відбору постачальників, у тому числі процедур публічних закупівель
Дата відповіді:
16.01.2023 16:17
Відповідь надана
щодо п. 22 Додатка 2
Номер:
fbbcec61179148b69d90f4f6f1929700
Дата опублікування:
10.01.2023 16:03
Опис:
Шановний замовнику
Зміни, які були внесені «09» січня 2023 року о 16:45, а саме доповнення п.22 Додатка №2 да тендерної документації є такими, що штучно обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
22. Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспорту у 2022 році з позитивним висновком, виданий державним уповноваженим органом. Надати вказані документи видані на ім'я Учасника або орендодавця, або власника. Відповідно Наказу МОЗ України від 02.02.2005 № 54 «Про затвердження державних санітарних правил "Основні санітарні правила забезпечення радіаційної безпеки України" Протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання), а точніше ДОЗВІЛ Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України на постійні перевезення Джерела іонізуючого випромінювання далі – ДІВ (радіоактивних речовин і матеріалів, пристроїв і установок із джерелами іонізуючих випромінювань і радіоактивних відходів) спеціалізованим транспортом видається на всі транспортні засоби, спеціально впорядковані для постійних перевезень радіоактивних речовин, у тому числі ядерних матеріалів, пристроїв і установок із джерелами, а також радіоактивних відходів. Предметом Тендерної документації предметом закупівлі є Кейтерингові послуги код за ДК 021:2015: 55520000-1 (Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих), а не перевезення ДІВ, тому протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспорту не відноситься до предмету закупівлі з урахуванням визначення предмета даної закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови Тендерної документації порушують принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Отже, наявність вимог, які є дискримінаційними по відношенню до нас, як потенційного учасника, ми позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі, тому просимо прибрати п.22 Додатка 2 Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.51 Постанови КМУ від 30 грудня 2022 року №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відтак, Замовник, керуючись ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», 09.01.2023 року вніс зміни щодо надання «Протоколу про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспорту у 2022 році з позитивним висновком, виданий державним уповноваженим органом. Надати вказані документи видані на ім'я Учасника або орендодавця, або власника». Звинувачення у дискримінаційній вимозі вважаємо безпідставними. Відсутність даного документу тільки у Вас не є ознакою дискримінації, оскільки, по-перше, ніхто і ніщо не забороняє Вам отримати даний документ (такі заходи контролю не є ексклюзивними та такими, що надаються виключно обмеженому колу учасників), по-друге, маніпуляція Законом – є ознакою антиконкурентних дій та недобросовісної конкуренції, що, в свою чергу, є порушенням з боку учасника.
Додатково інформуємо, оскільки умови тендерної документації оскаржуються, за результатами розгляду скарги, замовником будуть прийняті відповідні рішення.
Дата відповіді:
12.01.2023 15:48
Відповідь надана
щодо п. 21 Додатка 2
Номер:
93abe920a57c4e52840b23a4bc9f30a5
Дата опублікування:
10.01.2023 16:02
Опис:
Шановний замовнику
Зміни, які були внесені «09» січня 2023 року о 16:45, а саме:п.21 Додатка №2 да тендерної документації є такими, що штучно обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
«21. Надати в складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану на ім’я учасника (виключно на приміщення харчоблоку). У разі якщо Декларація видана раніше 2022 року, обов’язково надати акти інспектування та приписи ДСНС 2020-2021 року». Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки» № 440 від 5 червня 2013 р. Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин), тобто вона видається лише при початку використання приміщення. Ми, як потенційний учасник маємо декларацію, яка була видана 2020 року, але не маємо актів інспектування та приписів ДСНС 2020-2021 року, через те, що не входили до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2020 рік та 2021 рік. Відтак прив’язка до року отримання Декларації є такою, що дискримінує потенційного учасника.
Отже, наявність вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до нас, як потенційного учасника, ми позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі, тому просимо викласти: , п.21 Додатка №2 в початковій редакції Тендерної документації, яка була завантажена “06» січня 2023 о 15:18, а саме «21.Надати в складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.».
Відповідь:
Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.51 Постанови КМУ від 30 грудня 2022 року №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відтак, Замовником, керуючись ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», 09.01.2023 року були внесені зміни щодо надання в складі тендерної пропозиції Декларацію про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, видану на ім’я учасника (виключно на приміщення харчоблоку). У разі якщо Декларація видана раніше 2022 року, обов’язково надати акти інспектування та приписи ДСНС 2020-2021 року». З метою забезпечення пацієнтів харчуванням високої якості, оскільки такі послуги безпосередньо впливають на безпеку, життя і здоров’я пацієнтів, та, головне, на безперебійній основі (щоденно), Замовник залучає усі можливі інструменти та усі можливі заходи, щоб отримати підтвердження якості та безпечності послуг харчування, які пропонують учасники. Вимога стосовно надання декларацій, довідок тощо щодо підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, поточною датою або ж найближчою до поточної – є обов’язковою та гарантує отримання якісних і безпечних послуг.
Звинувачення в дискримінації по даному пункту також вважаємо безпідставними, оскільки отримання Декларації або приписів ДСНС не є неможливим або таким, що може бути надано тільки певному колу учасників. Крім того, вимога не обмежується 2022 роком. У разі видання декларації раніше, учасники пропонується надати приписи ДСНС 2020-2021 року. Факт того, що Вашої організації не було в «планах здійснення заходів державного нагляду (контролю) Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2020 рік та 2021 рік» не позбавляє Вас від відповідальності за безпеку Вашого об’єкту і не свідчить про дискримінацію Вас, як учасника. Існують позапланові заходи.
Додатково інформуємо, оскільки умови тендерної документації оскаржуються, за результатами розгляду скарги, замовником будуть прийняті відповідні рішення
Дата відповіді:
12.01.2023 15:50
Відповідь надана
щодо п 18 Додатку 2
Номер:
acb861ddc60d45cb88553b8f8b0fd704
Дата опублікування:
10.01.2023 15:59
Опис:
Шановний замовнику
Зміни, які були внесені «09» січня 2023 року о 16:45, а саме: п. 18, п.21 та п.22 Додатка №2 да тендерної документації є такими, що штучно обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників.
«18. Перевезення готових страв повинно здійснюватися в герметичній упаковці - одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги. Кожна порція повинна бути в індивідуальній тарі, яка є одноразова з одноразовими необхідними приборами. Після кожного використання упаковка повинна бути утилізована. Харчові продукти перевозяться з дотриманням вимог щодо температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, та з забезпеченням такого розділення харчових продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги та видаткові накладні або інші документи, які підтверджують наявність фольги у учасника на момент проведення закупівлі та лист виробника про гарантування поставки фольги протягом строку дії договору (гарантійний лист повинен включати № оголошення, повну назву оголошення, назву замовника, учасника, дату оголошення). Дана вимога не стосується учасників, у яких відсутня необхідність доставки страв (надати підтверджуючі документи). У разі відсутності необхідності пакування, надати Лист-пояснення з обґрунтуванням.» Зазначена вимога суперечить умовам договору, який викладено в Додатку № 4 до тендерної документації. Умовами, які зазначено в проекті Договору, а саме пунктом 5.10. зазначається, що Контейнери/ємкості є поворотною тарою, та повертаються Виконавцю у неушкодженому вигляді при наступній поставці готової їжі. Також умовами проекту договору не передбачається можливість відсутньої необхідності доставки страв, що підтверджується пунктом 5.8. Договору, а саме: Термін надання послуг - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності до графіка доставки безпосередньо транспортом Виконавця 3 (три) рази на день, не пізніше на: сніданок – 9:00; обід – 13:00; вечеря – 17:00, а відтак не може бути аргументації відсутності необхідності пакування, так як на майбутнє це буде порушенням умов договору. Також зазначаємо, що відповідно до Статті 164-14 КУпАП укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; є порушенням законодавства про закупівлі та тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, наявність вимоги, які є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного учасника, ми позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі, тому просимо викласти: п. 18, Додатка №2 в початковій редакції Тендерної документації, яка була завантажена “06» січня 2023 о 15:18, а саме «18. Надати в складі тендерної пропозиції документи (сертифікат якості), які підтверджують якість пакувальної тари готової продукції та її придатність для використання у харчовій промисловості. У разі відсутності необхідності пакування, надати Лист-пояснення з обґрунтуванням.»
Відповідь:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за слушне зауваження. Керуючись п.51 Постанови КМУ від 30 грудня 2022 року №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) були внесені зміни до тендерної документації, зокрема «18. Перевезення готових страв повинно здійснюватися в герметичній упаковці - одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги. Кожна порція повинна бути в індивідуальній тарі, яка є одноразова з одноразовими необхідними приборами. Після кожного використання упаковка повинна бути утилізована. Харчові продукти перевозяться з дотриманням вимог щодо температурного режиму, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, та з забезпеченням такого розділення харчових продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протоколи випробувань та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на одноразові контейнери з харчової алюмінієвої фольги та видаткові накладні або інші документи, які підтверджують наявність фольги у учасника на момент проведення закупівлі та лист виробника про гарантування поставки фольги протягом строку дії договору (гарантійний лист повинен включати № оголошення, повну назву оголошення, назву замовника, учасника, дату оголошення). Дана вимога не стосується учасників, у яких відсутня необхідність доставки страв (надати підтверджуючі документи). У разі відсутності необхідності пакування, надати Лист-пояснення з обґрунтуванням.». Дана вимога помилково не була врахована в умовах проекту договору. Відтак найближчим часом дана відповідність буде усунута.
Додатково інформуємо, оскільки умови тендерної документації оскаржуються, за результатами розгляду скарги, замовником будуть прийняті відповідні рішення
Дата відповіді:
12.01.2023 15:52