-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, сир твердий
Завершена
291 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 457.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 457.00 UAH
Період уточнення:
05.01.2023 22:50 - 11.01.2023 00:00
Відповідь надана
Роз’яснення щодо правової природи рішень щодо сертифікації
Номер:
5b5caceaa4d24ca99b48d0f79c20b61a
Дата опублікування:
08.01.2023 18:22
Опис:
Згідно вимог пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, До поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ISO 45001:2018, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації.
Просимо повідомити, яким нормативним документом, або ж національним стандартом передбачено Вами надання Учасниками у складі пропозиції рішення щодо сертифікації.
Згідно національних та міжнаробних стандартів ISO Орган із сертифікації видає сертифікати на підставі проведених аудитів (перевірок) об’єкту сертифікації.
Просимо повідомити також, чи може Учасник у складі пропозиції надати звіт про аудит, на підставі якого видано сертифікат ISO?
Якщо звіту аудиту буде недостатньо, просимо повідомити, яка ж норма передбачає отримання рішень!!!!
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовником включено до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками до поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ISO 45001:2018 підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації. Учасник може надати у складі пропозиції Звіт про аудит, на підставі якого видано сертифікат ISO. Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, ДСТУ ISO/IEC Guide 60:2007 (ІSО/ІЕС Guide 60:2004, IDT) Оцінювання відповідності. Кодексу усталеної практики, ДСТУ ISO/IEC Guide 68:2008 (ІSО/ІЕС Guide 68:2002, IDT) Угод щодо визнання та прийняття результатів оцінювання відповідності підтвердження відповідності полягає у видачі документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене, таким чином за результатами аналізу звіту про аудит щодо відповідності приймається рішення щодо сертифікації.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:39
Відповідь надана
Підтвердження відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017
Номер:
a78895c0fe6640108144a3af5efdaeea
Дата опублікування:
08.01.2023 18:22
Опис:
Згідно пункту 5 Додатку №2 тендерної документації передбачено, що сертифікати мають бути видані Виробнику, Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів).
Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Просимо проінформувати, яким органом має бути засвідчено діяльність Органу з сертифікації щодо його відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017????
На скільки розуміється, це має бути національний орган України з акредитації, як те передбачено Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Якщо ні, просимо надати інформацію, яким ж способом Орган з сертифікації повинен підтвердити свою відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017????
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що підтвердженням відповідності діяльності Органу з сертифікації даним вимогам є надання відповідних документів з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, що підтверджують компетентність Органу сертифікації вимогам ISO/ІЕС 17021-1-2017.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:38
Відповідь надана
Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 8 частини 1) та порушення чинного законодавства
Номер:
24d84d9633084d6cac2a100ce1b73fb7
Дата опублікування:
08.01.2023 18:21
Опис:
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону)».
Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 8 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону.
Пункт 8 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей
Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що дійсно відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак дана норма передбачає також, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263“Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно – комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи що, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово обмежено, дана вимога тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:38
Відповідь надана
Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 9 частини 1) та порушення чинного законодавства
Номер:
db77525e93304f909bb799d005f84641
Дата опублікування:
08.01.2023 18:21
Опис:
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону)».
Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 9 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону.
Пункт 9 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей
Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що дійсно відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак дана норма передбачає також, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263“Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно – комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану” відповідно до Указу Президента України від 24.02. 2022 № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Враховуючи що, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово обмежено, дана вимога тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:37
Відповідь надана
Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 7 частини 1) та порушення чинного законодавства
Номер:
cfc440f521fb433089bb308819b7b05e
Дата опублікування:
08.01.2023 18:21
Опис:
Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону)».
Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника.
Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 7 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону
Пункт 7 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей
Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що дійсно відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Однак дана норма передбачає також, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи, що в електронній системі закупівель відсутня можливість перевірити відповідність даного пункту, дана вимога тендерної документації відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:37
Відповідь надана
Щодо відповідності вимог Замовника до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"
Номер:
e4d63cb6777e4c26b85c8ba1b31d23b9
Дата опублікування:
08.01.2023 18:21
Опис:
Статтею 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Предметом закупівлі є молочна продукція, що відноситься до харчових продуктів тваринного походження.
Просимо пояснити, чому Вами всупереч Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не встановлено вимоги, щодо надання у складі пропозиції експлуатаційного дозволу оператора ринку (Виробника), що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:36
Відповідь надана
Щодо експлуатаційного дозволу
Номер:
446608bc12574126adfc85455d6461d7
Дата опублікування:
08.01.2023 18:20
Опис:
Підпунктом 8 пункту 5 Додатку №2 тендерної документації передбачено, що на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів), що будуть використовуватися при виробництві/реалізації, зберіганні, транспортуванні товару»
У свою чергу частиною 1 статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл
Чи буде виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", на яку посилається Замовник торгів у тендерній документації, надання у складі пропозиції експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:36
Відповідь надана
Щодо державної реєстрації потужностей
Номер:
7f592f8a254f40a289873bc22f678916
Дата опублікування:
08.01.2023 18:20
Опис:
Відповідно до підпункту 8 пункту 5 Додатку №2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів), що будуть використовуватися при виробництві/реалізації, зберіганні, транспортуванні товару»
Згідно частини 1 статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів":
«Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Згідно пункту 3 Вимог до безпечності та якості молока і молочних продуктів, які затверджені Наказом №118 від 12.03.2019 Міністерства аграрної політики та продовольства України, Оператори ринку молока та молочних продуктів повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У совою чергу Наказом №118 визначено термін «оператор ринку молока та молочних продуктів» - суб’єкт господарювання незалежно від форми власності, у тому числі фізична особа, в управлінні якого(якої) перебувають тварини і потужності, на яких здійснюються первинне виробництво, зберігання, виробництво, реалізація та/або обіг молока і молочних продуктів
Статтею 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Із вищенаведеного чітко прослідковується, що виробники МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ (яка є тваринного походження) повинні отримувати Експлуатаційний дозвіл
Просимо пояснити, на якій підставі Вами вимагається від виробників молочної продукції реєстрація потужностей, а не експлуатаційний дозвіл, як те передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Відповідь:
Доброго дня, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді:
11.01.2023 14:36