• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі спостереження за ручними системами тривожної сигналізації з реагуванням наряду охорони (код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

11 883.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59.42 UAH
Період уточнення: 05.01.2023 12:20 - 15.01.2023 00:00
Відповідь надана

Кваліфікація

Номер: 468eed3b258940c189b601061d5957a4
Дата опублікування: 09.01.2023 10:14
Опис: Відповідно до вимоги замовника в Додатку 1 до Тендерної документації вимагається не менше тридцяти охоронників груп реагування та десяти електромонтерів, просимо замовника надати роз’яснення для чого потрібна така кількість працівників для одного об’єкту, чому саме десять електоромонтерів? Невже не достатньо одного електромонтера для монтажу та облслуговування на одному об’єкті обладнання? Чи має на виклик виїжджати саме тридцять охоронників коли обслуговується один об’єкт? Просимо надати ґрунтовне роз’яснення або внести зміни в тендерну документацію, в іншому випадку будемо змушені звернутися в АМКУ!
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Тендерної документації описаних Вами вимог. Такі вимоги зазначені для забезпечення дотримання принципів здійснення закупівель, в тому числі ефективності та для можливості відбору надійного виконавця - надавача послуг, забезпечення Замовника якісними, стабільними, безперервними послугами, що є предметом закупівлі. Отже, замовником не встановлено тієї дискримінаційної вимоги, що є темою запитання потенційного учасника, як і не встановлено інших дискримінаційних вимог в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 13.01.2023 10:22
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: 8c20dc43a8ff47b3a8c6097e4c4cbe52
Дата опублікування: 09.01.2023 10:02
Опис: У Додатку 2 до Тендерної документації встановлена наступна вимога «Учасник повинен мати Сертифікат на систему екологічного менеджменту: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови до застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT), який буде чинним протягом 2023 року (необхідно надати копію такого у складі тендерної пропозиції)». Шановний Замовнику сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Просимо обґрунтувати які саме технічні, якісні та кількісні характеристики підтверджує сертифікат ISO 14001:2015. Вимагаємо прибрати обов’язковість сертифікату ISO 14001:2015.
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Тендерної документації вимоги про наявність в учасника Сертифіката на систему екологічного менеджменту: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови до застосування» (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT), який буде чинним протягом 2023 року (необхідно надати копію такого у складі тендерної пропозиції).. Що може підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в частині. Крім того, наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчитиме про здійснення контролю за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за N9 466/10746 (із змінами) втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність з 1 січня 2018 року на підставі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-УІІІ (надалі – Закон № 124-УІІІ).
Дата відповіді: 13.01.2023 10:21
Відповідь надана

ISO 9001:2015!

Номер: 2828454c0f9e4962affca1b222b75f95
Дата опублікування: 09.01.2023 09:54
Опис: Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога Замовником, що «Учасник повинен мати Сертифікат на систему менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2023 року (на підтвердження відповідності даним вимогам учасник необхідно надати копію у складі тендерної пропозиції). Вищезазначена вимога встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не надання послуг. Управління якістю згідно з ДСТУ 180 9001:2015 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі, а щодо управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації / компанії.ISO 9001:2015! Також хочемо відмітити, що сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку. Тож вимагаємо прибрати сертифікат ISO 9001:2015!
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Тендерної документації вимоги про наявність в учасника Сертифіката на систему менеджменту якості стосовно: діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки; охоронної діяльності; проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролю доступу та охоронних теле (відео) систем ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, IDT), який буде чинним протягом 2023 року (на підтвердження відповідності даним вимогам учасник необхідно надати копію у складі тендерної пропозиції).. Що може підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в частині. Крім того, наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчитиме про здійснення контролю за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за N9 466/10746 (із змінами) втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність з 1 січня 2018 року на підставі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-УІІІ (надалі – Закон № 124-УІІІ).
Дата відповіді: 13.01.2023 10:20
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 22469de143664064914139e7e158ef0f
Дата опублікування: 09.01.2023 09:52
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «Учасник повинен мати власний сертифікований пункт цілодобового спостереження, який відповідає вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. На підтвердження відповідності даним вимогам учасник повинен надати копію сертифіката відповідності», однак дана вимога є дискримінаційною так як дана сертифікація розроблена департаментом поліції охорони, а отже займає монопольне становище. Дана вимога визнана АМКУ як дискримінаційна. Додатково просимо надати пояснення чим відрізняється ДСТУ EN 50518-2019 від ДСТУ EN 50131-1:2014. Якщо учасники придбали дане обладнання до 2019 року, яким чином виробник може отримати даний сертифікат? Отже Керуючись чинним законодавством, вимагаємо прибрати дану дискримінаційні вимогу із документації та не обмежувати коло потенційних учасників, а навпаки сприяти максимальній економії бюджетних коштів! У разі ігнорування, будемо змушені оскаржувати дані дискримінаційні вимоги в АМКУ!
Відповідь: Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому, уповноваженою особою прийнято рішення про встановлення в умовах Тендерної документації вимоги про наявність в учасника власного сертифікованого пункту цілодобового спостереження, який відповідає вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518:2019 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. На підтвердження відповідності даним вимогам учасник повинен надати копію сертифіката відповідності. Що може підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання даних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в частині. Крім того, наявність зазначених сертифікатів в учасника свідчитиме про здійснення контролю за якісним наданням визначених послуг зі сторони акредитованого органу сертифікації. Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за N9 466/10746 (із змінами) втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 93 ( 20194-18 ) від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність з 1 січня 2018 року на підставі Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-УІІІ (надалі – Закон № 124-УІІІ). Згідно положень Закону № 124-УІІІ передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов’язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні.
Дата відповіді: 13.01.2023 10:18