• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло вершкове (код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло»)

Завершена

1 125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Період уточнення: 05.01.2023 09:21 - 13.01.2023 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення щодо правової природи рішень щодо сертифікації

Номер: 7fc27ceedd894a1881cef5bde04a3a72
Дата опублікування: 09.01.2023 18:45
Опис: Згідно вимог пункту 5 Додатку №2 тендерної документації, До поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ISO 45001:2018, Учасник зобов’язаний надати підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації. Просимо повідомити, яким нормативним документом, або ж національним стандартом передбачено Вами надання Учасниками у складі пропозиції рішення щодо сертифікації. Згідно національних та міжнаробних стандартів ISO Орган із сертифікації видає сертифікати на підставі проведених аудитів (перевірок) об’єкту сертифікації. Просимо повідомити також, чи може Учасник у складі пропозиції надати звіт про аудит, на підставі якого видано сертифікат ISO? Якщо звіту аудиту буде недостатньо, просимо повідомити, яка ж норма передбачає отримання рішень!!!!
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до вимог пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовником включено до вимог тендерної документації необхідність надання учасниками до поданих в складі пропозиції Учасника сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 22000:2019; ISO 45001:2018 підтвердження відповідності, а саме звіту з аудиту та рішення щодо сертифікації. Учасник може надати у складі пропозиції Звіт про аудит, на підставі якого видано сертифікат ISO. Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, ДСТУ ISO/IEC Guide 60:2007 (ІSО/ІЕС Guide 60:2004, IDT) Оцінювання відповідності. Кодексу усталеної практики, ДСТУ ISO/IEC Guide 68:2008 (ІSО/ІЕС Guide 68:2002, IDT) Угод щодо визнання та прийняття результатів оцінювання відповідності підтвердження відповідності полягає у видачі документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене, таким чином за результатами аналізу звіту про аудит щодо відповідності приймається рішення щодо сертифікації.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:49
Відповідь надана

Підтвердження відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017

Номер: 0090c80c518740d58506a7dee2ff4be8
Дата опублікування: 09.01.2023 18:44
Опис: Згідно пункту 5 Додатку №2 тендерної документації передбачено, що сертифікати мають бути видані Виробнику, Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ISO/ІЕС 17021-1-2017 (з наданням підтверджуючих документів). Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Просимо проінформувати, яким органом має бути засвідчено діяльність Органу з сертифікації щодо його відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017???? На скільки розуміється, це має бути національний орган України з акредитації, як те передбачено Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Якщо ні, просимо надати інформацію, яким ж способом Орган з сертифікації повинен підтвердити свою відповідності ISO/ІЕС 17021-1-2017???
Відповідь: Шановний Учаснику, підтвердженням відповідності діяльності Органу з сертифікації даним вимогам є надання відповідних документів з урахуванням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, що підтверджують компетентність Органу сертифікації вимогам ISO/ІЕС 17021-1-2017.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:47
Відповідь надана

Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 8 частини 1) та порушення чинного законодавства

Номер: df3d46dc4ed4498a87555c23e93e87ba
Дата опублікування: 09.01.2023 18:44
Опис: Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону)». Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей, переможець процедури закупівлі має надати інформаційний лист, виданий міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 8 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону. Пункт 8 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості) передбачає, що «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів…». На момент оголошення процедури закупівлі доступ до інформації, що стосується п.7,8,9, є обмеженим у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, тому у замовника відсутня можливість перевірити зазначену інформацію самостійно. П. 44 Особливостей передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до п.44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), тобто відсутність зазначеної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Додатково повідомляємо, що для врегулювання даного питання у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні на звернення суб’єктів сфери закупівель Мінекономіки розроблено лист-роз’яснення від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та лист НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення”, які хоча і мають виключно рекомендаційний характер, проте за відсутності чіткого механізму дій суб’єктів сфери закупівель під час воєнного стану у зв’язку з обмеженим доступом до публічної інформації, враховуються замовником з метою виконання вимог п.44 Особливостей та ст.17 Закону.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:30
Відповідь надана

Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 9 частини 1) та порушення чинного законодавства

Номер: 33b8a36570b548d883d4ad64d337e9c8
Дата опублікування: 09.01.2023 18:44
Опис: Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону)». Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 9 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону. Пункт 9 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості) передбачає, що «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів…». На момент оголошення процедури закупівлі доступ до інформації, що стосується п.7,8,9, є обмеженим у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, тому у замовника відсутня можливість перевірити зазначену інформацію самостійно. П. 44 Особливостей передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до п.44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), тобто відсутність зазначеної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Додатково повідомляємо, що для врегулювання даного питання у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні на звернення суб’єктів сфери закупівель Мінекономіки розроблено лист-роз’яснення від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та лист НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення”, які хоча і мають виключно рекомендаційний характер, проте за відсутності чіткого механізму дій суб’єктів сфери закупівель під час воєнного стану у зв’язку з обмеженим доступом до публічної інформації, враховуються замовником з метою виконання вимог п.44 Особливостей та ст.17 Закону.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:30
Відповідь надана

Неправомірні вимоги до переможця – процедури закупівлі (пункт 7 частини 1) та порушення чинного законодавства

Номер: 27b2bd7c2b594781ac1fcd8963759cf0
Дата опублікування: 09.01.2023 18:44
Опис: Відповідно до абзацу 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовником торгів у Додатку №1 тендерної документації передбачено наступне – «тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника (пункт 7 частини 1 статті 17 Закону)». Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі або гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та / або з уповноваженою особою (особами), та / або з керівником замовника. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями заборонено вимагати від учасника – переможця документів або іншого підтвердження про відсутність підстав, які передбачені у пункті 7 частини 1 статті 17 Закону. Особливостями чітко передбачено перелік підстав, по яких вимагається документальне підтвердження від учасника – переможця – визначені у пунктах 3, 5, 6 і 12 частині першій та частині другій статті 17 Закону Пункт 7 частини 1 статті 17 Закону відсутній у абзаці 3 пункту 44 Особливостей Вбачається, що тендерна документація складена із порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі-Особливості) передбачає, що «…Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів…». На момент оголошення процедури закупівлі доступ до інформації, що стосується п.7,8,9, є обмеженим у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні, тому у замовника відсутня можливість перевірити зазначену інформацію самостійно. П. 44 Особливостей передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до п.44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), тобто відсутність зазначеної інформації є підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Додатково повідомляємо, що для врегулювання даного питання у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні на звернення суб’єктів сфери закупівель Мінекономіки розроблено лист-роз’яснення від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та лист НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення”, які хоча і мають виключно рекомендаційний характер, проте за відсутності чіткого механізму дій суб’єктів сфери закупівель під час воєнного стану у зв’язку з обмеженим доступом до публічної інформації, враховуються замовником з метою виконання вимог п.44 Особливостей та ст.17 Закону.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:31
Відповідь надана

Щодо відповідності вимог Замовника до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"

Номер: 7acb3d9140c140aeac8a0c8c27826659
Дата опублікування: 09.01.2023 18:43
Опис: Статтею 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Предметом закупівлі є молочна продукція, що відноситься до харчових продуктів тваринного походження. Просимо пояснити, чому Вами всупереч Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не встановлено вимоги, щодо надання у складі пропозиції експлуатаційного дозволу оператора ринку (Виробника), що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:35
Відповідь надана

Щодо експлуатаційного дозволу

Номер: c33670c7d4ec483b8078f526b45b77ae
Дата опублікування: 09.01.2023 18:43
Опис: Підпунктом 8 пункту 5 Додатку №2 тендерної документації передбачено, що на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів), що будуть використовуватися при виробництві/реалізації, зберіганні, транспортуванні товару» У свою чергу частиною 1 статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл Чи буде виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", на яку посилається Замовник торгів у тендерній документації, надання у складі пропозиції експлуатаційного дозволу оператора ринку, що проводить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:35
Відповідь надана

Щодо державної реєстрації потужностей

Номер: 7e79bfce9db047ec8a01de1102d2d547
Дата опублікування: 09.01.2023 18:43
Опис: Відповідно до підпункту 8 пункту 5 Додатку №2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен надати наступні документи на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів), що будуть використовуватися при виробництві/реалізації, зберіганні, транспортуванні товару» Згідно частини 1 статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів": «Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Згідно пункту 3 Вимог до безпечності та якості молока і молочних продуктів, які затверджені Наказом №118 від 12.03.2019 Міністерства аграрної політики та продовольства України, Оператори ринку молока та молочних продуктів повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». У совою чергу Наказом №118 визначено термін «оператор ринку молока та молочних продуктів» - суб’єкт господарювання незалежно від форми власності, у тому числі фізична особа, в управлінні якого(якої) перебувають тварини і потужності, на яких здійснюються первинне виробництво, зберігання, виробництво, реалізація та/або обіг молока і молочних продуктів Статтею 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" передбачено, що Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Із вищенаведеного чітко прослідковується, що виробники МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ (яка є тваринного походження) повинні отримувати Експлуатаційний дозвіл Просимо пояснити, на якій підставі Вами вимагається від виробників молочної продукції реєстрація потужностей, а не експлуатаційний дозвіл, як те передбачено Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовником внесено зміни до ТД та пп. 8 п. 5 Додатку 2 до тендерної документації викладено в оновленій редакції, відповідно до якого на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник - виробник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.
Дата відповіді: 12.01.2023 16:35