-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (налив)
Завершена
110 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 101 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 101 600.00 UAH
Період уточнення:
04.01.2023 15:15 - 09.01.2023 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
c2002151654f4824b7aad114736057dd
Дата опублікування:
05.01.2023 09:04
Опис:
Шановний Замовник! Виходячи з тендерної пропозиції потенційний Постачальник повинен встановити на території Замовника - Паливозаправний пункт/ автоматизованої АЗС?
Це свідчить про те, що Замовником навмисно прописана тендерна документація під конкретного Постачальника, так як потенційній учасники/постачальники не можуть виконати цю умову.
А також варто зазначити, щоб встановити Паливозаправні пункти/ автоматизованої АЗС несуть за собою додаткові витрати, тому суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , «Закон»)
ВИМАГАЄМО видалити пункт, що стосуються автоматизованої АЗС.
Та привести тендерну документацію до відповідності, а саме здійснювати постачання бензовозими нормами до місця знаходження Замовника.
Також варто зазначити, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару
Дії Замовника при встановленні вищезазначених умов тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Очевидно, що вищезазначені вимоги штучно звужують коло учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону, які передбачають: добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі вилучення дискримінаційних вимог, взяти участь у закупівлі Замовника зможе більша кількість учасників, які здатні створити конкуренцію постійним постачальникам Замовника, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону).
Відповідь:
Доброго дня. Вашу вимогу розглянуто та детально вивчено. Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне: наше підприємство налічує 69 автобусів великого класу, які щоденно виїжджають на міські маршрути. Споживання дизельного палива становить до 5000 л/добу.
Для забезпечення безперебійної роботи громадського транспорту, як об'єкта критичної інфраструктури Замовник має право виставляти умови до потенційних учасників.
Аналіз ринку, який був нами проведений, показує, що існує кілька пропозицій, які відповідають умовам, що задовільняють нас, як Замовника.
Також повідомляємо, що наше підприємство оголошує і інші закупівлі паливно-мастильних матеріалів, з іншими умовами до потенційних Учасників. Просимо слідкувати за оголошеннями закупівель та запрошуємо до співпраці.
Дата відповіді:
06.01.2023 11:10