-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Олевська центральна лікарня» Олевської міської ради за адресою: м. Олевськ, провул. Промисловий, 2 Коростенський район Житомирська область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
4 280 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 400.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 400.62 UAH
Період уточнення:
02.01.2023 13:32 - 07.01.2023 00:00
Відповідь надана
Відмінність капремонту покрівлі закладу охорони здоров"я згідно ДСТУ та ДБН
Номер:
14f75076a7df4577a44dd1f659958dd3
Дата опублікування:
03.01.2023 11:46
Опис:
В додатку 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії" є вимога: * - Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору підряду щодо капітального ремонту покрівлі закладу охорони здоров’я.
Просимо пояснити чим відрізняється капітальний ремонт покрівлі закладу охорони здоров"я від капітального ремонту інших адміністративних приміщень (наприклад: клуб, гуртожиток, дитячий садок, казарма і т.д.). Просимо надати посилання на законодавчу базу та вимоги ДСТУ і ДБН. Дякуємо.
Відповідь:
Комунальним некомерційним підприємством «Олевська центральна лікарня» Олевської міської ради Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до абз.2 п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Статтею 16 Закону, встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, Закон не містить визначення поняття аналогічний договір. Таке визначення здійснюється Замовником під час розроблення проекту тендерної документації. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Аналогічним договором, із врахуванням предмету закупівлі, в розумінні тендерної документації є договір підряду на капітальний ремонт покрівлі закладу охорони здоров’я. Замовником не порушено права потенційних учасників торгів, а вимоги тендерної документації не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає.В сфері публічних закупівель існує багато ризиків. Один із них - це недобросовісні учасники, які готові на все, щоб тільки заключити договір та отримати замовлення, а далі порушують терміни, неякісно виконують роботи або не ті, що вимагав Замовник. Замовник бажає придбавати товари, роботи та послуги виключно належної якості, а якщо не додивиться, то ризикує отримати звинувачення в розтраті державних коштів. Замовник написав дану вимогу, щоб бути абсолютно впевненим в якості виконаних робіт із врахуванням специфіки предмету закупівлі – капітальний ремонт покрівлі будівлі терапевтичного корпусу закладу охорони здоров’я.
Вимога Замовника, що Учасник повинен володіти успішним досвідом повного виконання не менше двох договорів на капітальний ремонт покрівлі будівлі закладу охорони здоров’я, обумовлена необхідністю врахування вимог щодо інсоляції та рівня шуму у приміщеннях, правил протипожежної безпеки, при цьому в будівлі терапевтичного корпусу знаходиться 3 відділенні з орієнтованою кількістю пацієнтів та працівників близько 100 осіб, норми щодо організації лікування зумовлені відповідною специфікою. При капітальному ремонті не завжди усі ці норми враховуються, а відповідно, є ризик придбати неякісні роботи. Таким чином дана умова тендерної документації жодним чином не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує права учасників на участь у даній закупівлі та не є дискримінаційною, адже є підтвердженням від Учасника повної відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам тендерної документації. За визначенням, наведеним у державних будівельних нормах ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», капітальний ремонт - сукупність робіт, які передбачають втручання у несучі конструктивні системи при заміні або відновленні конструкцій, інженерних систем та обладнання введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва без зміни їх функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Враховуючи особливості діяльності Замовника, проектних рішень визначених проектно- кошторисною документацією Замовником у тендерній документації визначено, що є аналогічним договором для підтвердження досвіду виконання робіт. Відповідно до лист-роз’яснення Мінекономіки № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Дата відповіді:
05.01.2023 10:54