-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Ланцюги тягові
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Завершена
70 823 506.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 354 118.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 354 118.00 UAH
Період уточнення:
30.12.2022 12:04 - 17.02.2023 00:00
Відповідь надана
ТД зі змінами відкривається
Номер:
86eee5393a2a4a7aa63eda2a8ad744da
Дата опублікування:
25.01.2023 15:35
Опис:
Доброго дня. ТД зі змінами.zip від 20.01.2023 не розпаковується, завжди видає дві помилки (пошкодженний файл,не вдається знайти файл), або відкривається пустий файл. Програмa " Win RAR" і будь яка інша не відкриває.
Тому прошу з завантажити коректний файл, тому що не можливо підготуватися до тендерної закупівлі взагалі.
Дякую
Відповідь:
Для відкриття архівних документів потрібно зробити наступне:
- всі тома (ТД зі змінами.zip, ТД зі змінами.z01, ТД зі змінами.z02, ТД зі змінами.z03) винести/завантажити на робочий стіл;
- стати на скриньку ZIP (ТД зі змінами.ZIP) натиснути правою кнопкою мишки;
- вікрити у «Win RAR»;
- стати на документ;
- обрати зверху «Вилучити»;
- обрати папку куди саме вилучити/завантажити документи;
- натиснути «Ok»;
- натиснути «Обрати файли із всіх томів, починаючи з поточного».
Якщо у Вас після відповідних дій виникають проблеми при відкритті архівних файлів, радимо звернутися до системного адміністратора Вашого підприємства.
Повідомляємо, що Замовником після розміщення в електронній системі закупівель архівних файлів було здійснено перевірку їх відкриття. Файли завантажилися та були доступні до перегляду.
Також, Замовником додатково (26.01.2023) здійснено перевірку відкриття даних файлів, проблем НЕ виявлено.
Дата відповіді:
26.01.2023 12:49
Відповідь надана
Щодо оформлення документів тендерної пропозиції
Номер:
3c93e27a56d34a81a2aefcb97d071b21
Дата опублікування:
18.01.2023 23:15
Опис:
1) у пункті 7.1 Розділу 1 тендерної документації вказано "Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою." Ми іноземна компанія і підписантом який крім всіх інших повноважень має повноваження щодо підпису тендерної пропозиції буде керівник компанії, який був обраний згідно особливостей законодавства нашої країни реєстрації і авжеж документи щодо його обрання керівником були складенні мовою країни реєстрації. Звідси виникає питання про неможливість надання документів, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції керівником учасника-нерезидента, складених українською мовою. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
2) у пункті 7.3 Розділу 1 тендерної документації вказано що "Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу ...." Чи правильно ми розуміємо, що до копії офіційного документу потрібно прикріпити нотаріально завірений переклад на українську мову, якщо ні просимо більш детально роз'яснити як саме повинні бути подані такі офіційні документи?
Відповідь:
На питання від 18.01.2023, повідомляємо наступне та звертаємо Вашу увагу, що:
1) згідно з пунктом 7.2 підрозділу 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації: «Учасник-нерезидент може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою при цьому повинен надати ПЕРЕКЛАД УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ЗАВІРЕНИЙ ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ».
Тому, внесення змін до тендерної документації в цій частині, вважаємо недоцільним;
2) згідно з пунктом 7.3 підрозділу 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу I «Загальні положення» тендерної документації: «ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ, надані в складі тендерної пропозиції учасником-нерезидентом, ПОВИННІ БУТИ ЛЕГАЛІЗОВАНІ ЗА СПРОЩЕНОЮ ПРОЦЕДУРОЮ ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. ЯКЩО ДОКУМЕНТ НЕ ПОТРЕБУЄ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий УЧАСНИК НАДАЄ в тендерній пропозиції НОТАРІАЛЬНО ЗАВІРЕНУ КОПІЮ ПЕРЕКЛАДУ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ офіційного документу ТА ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ в довільній формі ЗА ПІДПИСОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ УЧАСНИКА-НЕРЕЗИДЕНТА, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента».
Дата відповіді:
20.01.2023 08:06
Відповідь надана
Що до тендерних вимог
Номер:
3e58c2d116c3495b98f585d39a02220d
Дата опублікування:
12.01.2023 14:23
Опис:
Наша європейська компанія вже майже 30 років успішно себе позиціонує на ринку Європи та Азії, а також ми дуже хочемо співпрацювати з Україною але зважаючи на нашу думку на складні та іноді не зрозумілі для нас дискреційні вимоги в тендерах дуже важко в них прийняти участь.
Уважно вивчивши тендерну документацію звертаємо до Вас з вимогою про наступне:
У п.п.5.1.1. розділу ІІІ тендерної документації (теж саме у п.п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації) ви пишете, що «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).» Просимо звернути увагу, що вищеназваний національного класифікатор ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» прийнятий та наданий чинності відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України 23.12.2015 № 1749 та використовується відповідно при визначенні предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тобто Замовниками у розумінні статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо прибрати посилання до національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» оскільки ця вимога є дискримінаційною і не враховує того, що Учасник може мати аналогічні договори заключенні з іншими Замовниками ніж ті , які визначенні у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». або Учасниками де діють інші закупівельні словники.
У п.п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації (теж саме у п. 2. Додатку 4 до тендерної документації) Ви вимагаєте у учасника показати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наша компанія є постачальником заводу виробника товару, що повністю відповідає заявленій технічній специфікації, і гарантія та після продажне обслуговування від заводу так само розповсюджується і на товар, який був проданий через нас, але нажаль ми не маємо власного документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) чи виготовлювача (що підтверджується відповідними документами). В зв’язку зі складною системою законодавства України щодо тендерних процедур завод виробник не хоче особисто приймати участь, тому ми представляємо його інтереси в цих публічних закупівлях , в зв’язку з чим просимо Вас дозволити використання аналогічних договорів та листів-відгуків заводу виробника товару, що буде зазначений в технічній специфікації, для документального підтвердження досвіду підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідь:
На питання від 12.01.2023, повідомляємо, що Замовником до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
13.01.2023 11:50
Відповідь надана
Стосовно тендерної документації
Номер:
71bd69e860fa4545b83050ba45ab387c
Дата опублікування:
03.01.2023 14:25
Опис:
Згідно п.3 додатку 4 до тендерної документації: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» від учасника вимагається надати документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону. Просимо надати перелік документів
Відповідь:
На питання від 03.01.2023, повідомляємо наступне.
Згідно з абзацом 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту».
На виконання даних вимог Замовником в підпункті 5.2.1 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені у статті 17 Закону» підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону,…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі ЗГІДНО СТАТТІ 17 ЗАКОНУ (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ через підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ в електронній системі закупівель ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ».
Звертаємо увагу, що підпунктом 5.2.2 пункту 5.2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені у статті 17 Закону» підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону,…» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТА пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовника, вимагається надання довідки встановленого Замовником змісту, У РАЗІ подання тендерної пропозиції ОБ’ЄДНАННЯМ УЧАСНИКІВ.
Дата відповіді:
06.01.2023 11:38
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
f203a094527340458565285988977d3e
Дата опублікування:
03.01.2023 14:09
Опис:
Замовником відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” було оприлюднено тендерну документацію.
У п. 5.3. переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації (Додаток 4) від учасника вимагається лист(и)-відгук(и), в довільній формі, від будь-якого метрополітену або підрозділу (організації, підприємства), що експлуатує (утримує) тунельні ескалатори, встановлені в метрополітені, про позитивний досвід експлуатації ланцюгів тягових, виробництва виробника, що зазначений в технічній специфікації учасником.
Згідно інформації, яка міститься у відкритих джерелах станом на сьогоднішній день в Україні є лише чотири організації(підприємства) які експлуатують (утримують) тунельні ескалатори, встановлені в метрополітені, а саме: КП “Харківський метрополітен”, КП “Швидкісний трамвай”, КП “Дніпровський метрополітен”, КП “Київський метрополітен”.
Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що Замовник встановлює певну, виключну кількість підприємств які можуть надати необхідні лист(и)-відгук(и), а отже і обмежує можливість учасників брати участь у процедурі закупівлі.
У своєму Рішенні від 17.09.2018 року АМКУ дійшов висновку про необґрунтоване встановлення замовником такої умови як обов'язкове отримання погодження документів, що підтверджують якість товару, конкретним державним підприємством.
Разом з тим КП “Київський метрополітен” є Замовником у процедурі закупівлі UA-2022-12-30-004265-a, за таких умов з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не надати вищезазначену довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо скаржника та інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо надання довідки, виданої замовником, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише через авторизований електронний майданчик, а не під час особистої зустрічі, зі складанням будь-яких довідок. Такі дії замовника є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Схожа думка міститься у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18835р/пк-пз від 17.08.2021.
Відповідно до п.4. ч.1. ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Відповідно до ч.4. ст. 5. ЗУ “Про публічні закупівлі”: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників;
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовник у процедурі закупівлі UA-2022-12-30-004265-a, фактично обмежує коло організації(підприємств) які можуть надати лист(відгук) для забезпечення виконання вимог п. 5.3. (Додаток 4), що в свою чергу є явним проявом дискримінації, порушує норми ЗУ “Про публічні закупівлі” та обмежує учасників у можливості приймати участь у процедурі закупівлі.
Керуючись ч.2. ст. 24. вимагаємо виключити п.5.3. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації (Додаток 4) та опублікувати тендерну документацію у новій редакції.
Відповідь:
На питання/вимогу від 03.01.2023, повідомляємо наступне.
Основним завданням КП «Київський метрополітен» є надання транспортних послуг з масових швидкісних перевезень пасажирів із забезпеченням безпеки перевезень та високої культури обслуговування. Ескалатори є обладнанням підвищеної небезпеки, що використовуються для реалізації завдань метрополітену, тому до застосування комплектуючих та запасних частин для ескалаторів визначаються особливі вимоги до якості та надійності в роботі. З метою забезпечення утримання ескалаторів у технічно-справному стані експлуатаційні та ремонті підрозділи метрополітену використовують тільки перевірені в роботі комплектуючі, які мають позитивні відгуки експлуатаційного персоналу щодо їх якості та надійності.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Замовником, з метою розширення кола учасників для отримання таких відгуків в тендерній документації підпунктом 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції: «Лист(и)-відгук(и), в довільній формі, ВІД БУДЬ-ЯКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ АБО ПІДРОЗДІЛУ (ОРГАНІЗАЦІЇ, ПІДПРИЄМСТВА), ЩО ЕКСПЛУАТУЄ (УТРИМУЄ) ТУНЕЛЬНІ ЕСКАЛАТОРИ, ВСТАНОВЛЕНІ В МЕТРОПОЛІТЕНІ, про позитивний досвід експлуатації ланцюгів тягових, виробництва виробника, що зазначений в технічній специфікації учасником» (далі – Вимога). У даній Вимозі Замовник НЕ ОБМЕЖУЄ УЧАСНИКІВ про надання листа(ів)-відгуку(ів) САМЕ МЕТРОПОЛІТЕНАМИ УКРАЇНИ.
Твердження «НАДАННЯ ДОВІДКИ, ВИДАНОЇ ЗАМОВНИКОМ», викладене у питанні/вимозі є ПОМИЛКОВИМ оскільки, ТАКЕ ФОРМУЛЮВАННЯ у Вимозі Замовника ВІДСУТНЄ.
Також, інформація, ЯКУ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ на момент подання тендерної пропозиції по Вимозі Замовника, а саме лист(и)-відгук(и) ПРО ПОЗИТИВНИЙ ДОСВІД ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛАНЦЮГІВ ТЯГОВИХ, виробництва виробника, що зазначений в технічній специфікації учасником НЕ є публічною, що оприлюднюється у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" ТА НЕ міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Щодо посилання на Рішення від 17.09.2018 року Антимонопольного комітету України, воно є необґрунтованим, оскільки "питання наявності чи відсутності ознак порушень у діях суб’єктів господарювання, так само як і їх кваліфікація, розглядаються Антимонопольного комітету України щодо кожного конкретного випадку окремо, на підставі наявних доказів та враховуючи індивідуальні обставини, що мають значення".
Звертаємо увагу, що у разі, якщо покупцем (контрагентом) за договором зазначеним в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є метрополітен або підрозділ (організація, підприємство), що експлуатує (утримує) тунельні ескалатори, встановлені в метрополітені, а товаром за договором – ланцюги тягові, інформація про позитивний досвід експлуатації ланцюгів тягових зазначається в листі-відгуку, що надається від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), то лист(и)-відгук(и) передбачений(і) підпунктом 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 тендерної документації та підпунктом 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації – не надається.
Отже, зважаючи на вищевикладене, виключення Вимоги підпункту 7.1.3 пункту 7.1 підрозділу 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 5.3 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації, вважаємо недоцільним.
Дата відповіді:
06.01.2023 11:33
Відповідь надана
Документи у тендерній документації не відкриваються.
Номер:
da9f1845f834422ba6116dcdb706f169
Дата опублікування:
02.01.2023 10:28
Опис:
У тендерній документації не відкриваються документи
ТД.z01
ТД.z02
ТД.z03
ТД.zip
Додаток 2.z01
Додаток 2.z02
Додаток 2.z03
Додаток 2.zip
Відповідь:
Доброго дня.
Для відкриття документів (ТД та Додаток 2 до ТД) потрібно зробити наступне:
- всі тома винести/завантажити на робочий стіл;
- стати на скриньку ZIP натиснути правою кнопкою мишки;
- вікрити у «Win RAR»;
- стати на документ;
- обрати зверху «Вилучити»;
- обрати папку куди саме вилучити/завантажити документи;
- натиснути «Ok»;
- натиснути «Обрати файли із всіх томів, починаючи з поточного».
Дата відповіді:
02.01.2023 11:08