• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Юридичні послуги ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Завершена

199 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 996.00 UAH
Період уточнення: 30.12.2022 10:54 - 06.01.2023 00:00
Відповідь надана

Наявність працівників

Номер: cbdb1516fa254192baf63dd1bea1a514
Дата опублікування: 02.01.2023 14:29
Опис: В ТД зазначено, що в учасника повинно бути не менше семи адвокатів. При цьому обсяг робіт закупівлі лише 500 годин на рік. Хочу звернути увагу, що за трудовим законодавством кількість робочого часу одного працівника приблизно 1980 годин при 40-годинному робочому тижні. Тож 500 годин - це приблизно 25% трудового навантаження одного працівника. Для чого замовнику сім адвокатів? Чим це передбачено? З даними сайту судової влади зараз учасник є стороною лише в одній судовій справі. Вказана вимога є дискримінаційною, не дозволяє взяти участь у ній учасникам, які спроможні виконати вказане навантаження, але не мають саме 7 адвокатів при тому, що замовник не зможе завантажити сім адвокатів та ще одного працівника .
Відповідь: Враховуючи особливості Діяльності Замовника та розуміючи про можливість значної кількості триваючих справ та питань, що потребують юридичного консультування та супроводу Замовником встановлено зазначену вимогу. Замовник не може гарантувати, що буде завантажено одночасно усіх працівників, але розуміючи можливість такої ситуації Замовник повинен бути впевнений в наданні послуг на належному рівні. Вказана вимога встановлена насамперед з метою недопущення порушення трудового законодавства, в тому числі щодо тривалості робочого часу.
Дата відповіді: 04.01.2023 15:57
Відповідь надана

Про кількість працівників

Номер: 2206cfa1e19e4e639aa51327a3f8cdd3
Дата опублікування: 02.01.2023 14:19
Опис: Замовник ставить за вимогу до учасника наявність восьми працівників, семеро з яких повинні бути адвокатами. А хто повинен бути восьмим? Прибиральниця підійде?
Відповідь: Так, звичайно підійде. Будь-яких вимог до працівників, окрім визначених в тендерній документації, не зазначено.
Дата відповіді: 04.01.2023 15:56
Відповідь надана

Про авто

Номер: 5c2ddebaba34464ca0646ccadb61b226
Дата опублікування: 02.01.2023 13:57
Опис: Яким чином наявність у приватній власності працівників учасника транспортних засобів впливає на якість послуг самого учасника? За трудовим законодавством працівник не зобов'язаний використовувати своє майно під час виконання трудових обов'язків. Чи у майбутнього переможця зараз саме так?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено необхідність надання документального підтвердження наявності у власності чи оренді щонайменше чотирьох транспортних засобів. З метою збільшення кола потенційних учасників Замовником передбачено можливість використання транспортних засобів працівників Учасника. Замовнику незрозуміло, яким чином розширення кола потенційних учасників пов’язано Вами з майбутнім переможцем. Звичайно, в разі подання для участі в тендері пропозиції учасником цінова пропозиція якого буде найдешевшою та буде відповідати вимогам тендерної документації, Замовником буде прийнято рішення про визначення переможця, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 04.01.2023 15:56
Відповідь надана

Один принтер на двох адвокатів.

Номер: cbc6aaa25d844bde993f598bcc4d9d2b
Дата опублікування: 02.01.2023 13:54
Опис: Якими нормативними актами замовник керувався вираховуючи, що на двох адвокатів повинен бути один принтер? Якщо таких нормативних актів немає, просимо видалити цю вимогу з тендерної документації, бо в цьому разі це є втручанням в організацію діяльності учасника.
Відповідь: Замовник планує отримати від потенційного надавача послуг юридичні послуги максимально якісно та швидко. З урахуванням цього було сформовано тендерну документацію. Витрачаючи бюджетні кошти маємо на меті співпрацювати з учасником, який має належне матеріально-технічне забезпечення.
Дата відповіді: 04.01.2023 15:55
Відповідь надана

Орендоване майно

Номер: 93b01d6ea9ad4857b4b90002ed292ccb
Дата опублікування: 02.01.2023 13:46
Опис: У п. 1.1 додатку № 2 до ТД зазначено, що Якщо Учасник володіє відповідним майном на правах оренди, то він надає договір оренди відповідного майна, а також виписку (виписки) з відповідного рахунку (рахунків) орендодавця, де обліковується вищевказане обладнання та матеріально-технічні ресурси або документи, на підставі яких орендодавець набув право власності на відповідне обладнання та матеріально-технічні ресурси. Наразі ми орендуємо вищезазначене майно у фізичної особи-підприємця, який працює на спрощеній системі ведення бухгалтерського обліку. Також у нас як орендарів за договором відсутні повноваження вимагати від орендодавця документів, за якими він придбав своє майно, і його відмова в наданні таких документів є законною. Ми можемо підтвердити лише факт отримання нами цього майна в користування. За таких обставин Ваша вимога про надання таких докуменітв не грунтується на законі. Як можна вийти з цієї ситуації?
Відповідь: Доброго дня. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, що підтверджується пунктом 30 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. При цьому, перелік вимог до предмета закупівлі та до учасників визначено в тендерній документації, яка оприлюднена замовником в електронній системі закупівель та знаходиться в відкритому доступі. Разом з цим, підстави щодо відхилення тендерної пропозиції визначені в пункті 41 Особливостей.
Дата відповіді: 04.01.2023 15:54
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 56e130c461ea427984c3258ebc6bd534
Дата опублікування: 31.12.2022 14:07
Опис: Де тендерна документація?
Відповідь: І Вам доброго дня, ТД безпосередньо знаходиться у Лоті закупівлі.
Дата відповіді: 02.01.2023 08:55