-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги зі спостереження та термінового реагування наряду охорони на тривожні повідомлення по визначеному каналу зв’язку з приміщень закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти Чернігівської міської ради)
Торги не відбулися
91 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 912.00 UAH
мін. крок: 1% або 912.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2022 12:12 - 28.12.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
2738d732663748de9cedf50ee00e9a51
Дата опублікування:
27.12.2022 17:41
Опис:
Просимо Вас виключити із тендерної документації Сертифікати, а саме – «Сертифікат відповідності на головний пункт централізованого спостереження який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 на який будуть підключені засоби сигналізації». Вказаний документ не відповідає вимогам закону і є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло Учасників тендеру, і наводить на думку, що у Вас є попередня домовленість з одним із майбутніх Учасників. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони.
- «Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015». Відповідно до статті 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності – суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Тому вимога щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку не передбачено жодним нормативно-правовим документом, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством. Головним критерієм якості надання послуг – є досвід на ринку.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, та здійснювати розвиток тільки добросовісної конкуренції. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися до АМКУ!
Відповідь:
Шановний учаснику. Зауважуємо, що частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право включати в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тож зважаючи на зазначені норми Закону, а також умови за яких буде здійснюватися надання послуги, зокрема запроваджений воєнний стан, необхідність посиленої уваги до збереження майна, отримання якісної послуги з охорони об’єкта, Замовником було визначено відповідні вимоги в документації. Можливість отримання вказаних документів не обмежена чинним законодавством, а тому потенційні учасники закупівлі перебувають в рівних умовах.
Дата відповіді:
28.12.2022 21:35
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
376f8e746da5469aa404b5bcc0606385
Дата опублікування:
24.12.2022 12:48
Опис:
Вважаємо, що наявність у постачальника сертифікату відповідності на головний пункт централізованого спостереження який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 на який будуть підключені засоби сигналізації, є дискримінаційною вимогою. Це не вимога законодавства, а добровільний захід постачальника. Що замовник послуг або школярі на головний пункт приходитимуть? Тому він має бути сертифікований. Просимо видалити цю вимогу, так як це обмеження для інших учасників торгів, тобто постачальників послуг.
Відповідь:
Шановний учаснику. Зауважуємо, що частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право включати в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, екологічним або іншим характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тож зважаючи на зазначені норми Закону, а також умови за яких буде здійснюватися надання послуги, зокрема запроваджений воєнний стан, необхідність посиленої уваги до збереження майна та створення безпечних умов для дітей, отримання якісної послуги з охорони об’єкта, Замовником було визначено відповідні вимоги в документації. Можливість отримання вказаних документів не обмежена чинним законодавством, а тому потенційні учасники закупівлі перебувають в рівних умовах.
Дата відповіді:
28.12.2022 21:35