-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту техніки для фотокопіювання і друку
Код ДК 021:2015 : 50310000–1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
299 192.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 495.96 UAH
Період уточнення:
22.12.2022 15:30 - 31.12.2022 00:00
Відповідь надана
Питання по додатку 1 до тендерної документації
Номер:
f7687eadb3e24ba59e6e7437594d4baa
Дата опублікування:
29.12.2022 02:01
Опис:
Роз'ясніть 12 позицію в списку послуг цінової пропозиції? Там, якась фігня написана.
Відповідь:
Дякуємо за звернення та Вашу уважність! В ході формування зведеного переліку потреб Замовника послуг за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки у пункті 12 допущено технічну помилку внаслідок внесення зайвої інформації щодо чорнил BK/C/M/Y Canon Pixma G3411, які не мають відношення до позиції, що зазначена у даному пункті. Відповідні зміни внесено у тендерну документацію. Ви допомагаєте нам стати кращими!
Дата відповіді:
29.12.2022 17:41
Відповідь надана
Авторизація Kyocera та Canon
Номер:
36e1e557b74d436fa13946cf9a703d46
Дата опублікування:
26.12.2022 11:21
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник прошу поясніть чим обумовлена вимога: "5. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати сертифікат, виданий на його ім’я, що підтверджує статус авторизованого сервісного центру (авторизованого партнера з сервісного обслуговування) з гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки Kyocera, а також сертифікат, виданий на його ім’я, що підтверджує статус авторизованого сервісного центру (авторизованого партнера з сервісного обслуговування) з гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки Canon." Чому саме авторизація від виробників Kyocera та Canon? в тендерній документації у Додатку 2 також прописані послуги по заправці а відповідно по ремонту техніки й виробника: НР. Якщо вимагаєте Авторизацію від виробників обладнання то від всіх. Інакше це дискрімінаційна вимога, яка спрямована на лобіювання якогось одного учасника який має авторизацію лише від Kyocera та Canon.
Відповідь:
Дякуємо за вернення! Розглянувши Ваше запитання, підтверджено наявність у тендерній документації вимоги до учасників надати сертифікати, що підтверджують статус авторизованого сервісного центру (авторизованого партнера з сервісного обслуговування) з гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки Kyocera і Canon. З технічної точки зору всі моделі картриджів до принтерів Canon та до принтерів HP, що зазначені в технічній специфікації є взаємозамінними та мають ідентичну будову і специфіку обслуговування. Тому сертифікат, що підтверджує статус авторизованого сервісного центру (авторизованого партнера з сервісного обслуговування) з гарантійного та післягарантійного обслуговування техніки HP Замовником окремо не вимагався.
Однак з метою однозначного розуміння вимог тендерної документації замовником і учасниками до тендерної документації у цій частині внесено зміни
Дата відповіді:
27.12.2022 16:32