-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту КТЗ)
50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту КТЗ) - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період уточнення:
21.12.2022 14:05 - 01.01.2023 00:00
Відповідь надана
прибрати дискримынаційні вимоги, що написані під ТОВ Автолайф Центр" який довгий час є основним партнером підприємства
Номер:
fac9453052a349fdb88db1acdb3c0644
Дата опублікування:
24.12.2022 00:40
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовник.
Звертаємо Вашу увавагу про наявність дискримінаційних вимог, що порушують права добросовістної конкуренції та порушують ЗУ "Про Публічні закупівлі" , а саме розділ та статтю 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наполягаємо, аби з Додатку 1 до Тендерної документації прибрали вимоги щодо наявності підйомника вантажопідйомністю не менше 7 т, оскільки відповідно до переліку авто, дана вимога є дивною та не відповідає вантажопідємності транспорту Замовника. У замовника серед 65 авто що заявлені до тендера навно лише 2 автомобіля, які потенційно можуть витребувати дану вантажопідємність, але, Виконавець відповідно до ЗУ "Про публічні Закупівлі" завжди може використати своє право щодо залучення співвиконавця, що регулюється ст. 16 п.3 "Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.", тому просимо виклчити дану вимогу з переліку МТБ Додатку 1 п. 5, а також виключити наявності не менше двох фарбувально-сушильних камер, оскільки відповідно до ТД не зрозуміло який саме объєм фарбувальних послуг планує закупати Замовник. Наполяаємо внести зміни та залишити одну фарьувальну камеру, оскільки при необхідності ДУЖЕ ВЕЛИКОГО ОБЪЕМУ, такого, що одна камера за пропускною спроможныстю буде не справлятися, Виконавець залишаэ за собою право залучення спыввиконавця выдповыдно до ст. ЗУ "Про публычны закупівлі" що одзучене вище. Всі потенційні учасники розуміють, що дана вимога написана під конкретного учасника, ймовірніше під "ТОВ Автолайф Центр" який можливо має ці дві камери.... адже якщо провести аналітику попередніх рокув, ні ФОП "КУТИШЕНКО ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" ні інші учасники не будуть де факто відповідати заявленим вимогам.... ТОж, з метою прибрання дискримінаційних вимог та прозорого проведення тендеру та аукціону, просимо прибрати озвучені дискримінаційні вимоги та надати можливість другим учасникам подати свої пропозиції. Також звертаємо увагу, що відповідно до п. 3 Додатку 1 наполягаємо розширити текст, та доповнити що " СТО повинна мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) та мати можливість на вимогу Замовника надавати технічну допомогу поза межами СТО." АБО НАЯВНІТЬ ДІЮЧОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ ЕВАКУАТОРА, адже не всі сервіси мають власний автобобіль та зачасту використовують послуги відповідних організацій, що надають послуги.... евакуатори є різні о підбираються відповідно до грузопідємності авто та інших вводних... тому вимога п.3.додатку 1 ТД також є дискримінаційною.... оскільки обмежується лише власністю. Також наполягаєм на прибранні спеціальних вимог, що прописані під ТОВ Автолайф Центр" Додатку 2 п.1, п.п. 1. Виписка з балансу або інший документ, що підтверджує право власності, або користування учасника на наступне обладнання: ( описали вище, що ВИконавець може використовувати за необхідності співвиконавців). Дивно, що замовник не просить інше обладнання підтвердити.... а лише специфічний підіймач. - підйомник вантажопідйомністю не менше 7 т. 2. Фотографія/зображення таблички з паспортними даним підйомника вантажопідйомністю не менше 7 т ( це взагалі дивна вимога, тобто Замовнику мало вимоги про баланс). . 3. Договір на право використання спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для виконання та розрахунку ремонтних та сервісних операцій з урахуванням вимог виробників колісних транспортних засобів. 4. Перелік обладнання на яке необхідно надати Свідоцтво про калібрування: - Лінія діагностики технічного стану автомобілів з вимірювачем часу спрацювання гальм; - Гальмівний стенд; - Димомір; - Газоаналізатор; - Стенд для контролю та регулювання світла фар; - Стенд регулювання розвалу і сходження коліс автомобілів; - Вимірювач освітленості; - Пристрій для перевірки натягу ременів; - Стенд для балансування коліс автомобілів; - Компресіограф; - Неавтоматичний зважувальний пристрій. Весь п.1.Додатку 2 є повною протилежністю ЗУ "Про публічні Закупівлі" ст. 5 розділу 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наполягаємо на прибранні даних вимог та надати можливість іним учасникам ( окрім ТОВ Автолайф Центр" та підставної компанії що прослідковується) надати свої пропозиції.
Відповідь:
На виконання пункту 1 частини 2 статті 16 Закону у ТД встановлено такий кваліфікаційних критеріїв, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Наявність вимоги у ТД щодо підйомника вантажопідйомністю не менше 7 т., викликано тим, що у Замовника наявні для обслуговування колісні транспортні засоби таким обладнанням:
- Ford Transit AA5918IM;
- Ford Transit АА0446КР;
- Ford Transit АА8415МВ;
- Ford Transit КА8406ВІ;
- Renault Master АА5914РС;
- Renault Master АА5924РС.
Вищенаведені колісні транспортні засоби, обладнанні комплексами радіочастотного моніторингу, які за своїми параметрами збільшують об’єм та висоту транспортного засобу, а також споряджену масу.
Тому вимога щодо вантажопідйомності підйомника не менше 7 т є обгрунтованую.
Відповідно до додатку № 4 ТД, учасник може залучати субпідрядників/співвиконавців, про що надає відповідну інформацію про залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Щодо вимог наявності не менше двох фарбувально-сушильних камер та автомобіля технічної допомоги (евакуатор), зазначених у додатку №1 ТД, будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Наявність в ТД вимог зазначених у п.п.1, 2, 3 та 4 ч.1 Додатку №2 не суперечить статті 16 Закону і п.45 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 та спрямовані на підтвердження факту наявності відповідного обладнання в учасника та забезпечують можливість перевірки відповідності їх характеристик наявним потребам.
В свою чергу, інше обладнання учасник підтверджує інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток № 1 до ТД).
Зокрема, наявність фотографії/зображення таблички з паспортними даними підйомника вантажопідйомністю не менше 7 т. дасть можливість Замовнику переконатись у наявності в Учасника даного обладнання, оскільки у виписці з балансу або іншому документі, що підтверджує право власності, або користування цього обладнання, може зазначатися не вся технічна інформація або назва не в повному обсязі.
Також інформуємо, що для збільшення потенційних учасників у цій закупівлі до вимоги щодо наявності договору про ліцензійного програмного забезпечення будуть внесені зміни, зокрема, буде розширено перелік документів такими документами, як сертифікатом або свідоцтвом на право використання спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення для виконання та розрахунку ремонтних та сервісних операцій з урахуванням вимог виробників колісних транспортних засобів.
Дата відповіді:
27.12.2022 16:54