• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення, управління евакуацією людей та системи централізованого пожежного спостерігання на об'єкті: м. Одеса, пр. Шевченка, 4, адміністративна будівля

Завершена

577 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 885.00 UAH
Період уточнення: 21.12.2022 09:35 - 13.01.2023 00:00
Відповідь надана

Огляд

Номер: 54d1ec929b9142aa939ecd8527698ea9
Дата опублікування: 22.12.2022 14:52
Опис: Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Відповідь: Вимога щодо надання акту обстеження об’єктів встановлена з метою полегшення процесу визначення учасниками обсягу та вартості послуг, що є предметом закупівлі. Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами надання послуг на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з документацією.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:34
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 884c311a1f4745e8a1cc63e5659bddcb
Дата опублікування: 22.12.2022 14:51
Опис: Вимога:надати документи повірки засобів вимірювальної техніки (мегаомметр, мультиметр), а також свідоцтва про калібрування засобів вимірювальної техніки (мегаомметр, омметр). Додатково надати паспорт на імітатор тепла та диму. Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. таким чином Учасник не зобов'язаний мати саме мультиметр.Калібрування — це добровільна процедура, тоді як повірка обов'язкова. вимагаємо видалити вимогу про наявність мультиметра та свідоцтв про калібрування.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною з огляду на наступне. Мультиметр виконує велику кількість функцій, а саме: - функції вимірювань і тестування: постійна/змінна напруга, постійний струм, опір, ємність, перевірка провідності електричних кіл, тестування діодів, перевірка батарей, безконтактне визначення напруги; - звукове сповіщення про перевищення значення напруги; - індикатор високої напруги; - індикатор розриву електричного кола; - РК підсвічування; - тримач вимірювальних щупів; - функція утримання даних; - індикація низького заряду батареї; - низький рівень споживання енергії; - швидке й точне вимірювання ємності. Як вбачається з вищевикладеного, мультиметр може виконувати функції амперметра (вимірювання і тестування постійного струму), вольтметра (вимірювання і тестування постійної/змінної напруги), омметра (вимірювання і тестування опору) та тестеру (тестування діодів). Таким чином, мультиметр може замінити амперметр, вольтметр, омметр та тестер, які вимагаються відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», калібрування - сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. Калібрування засобів вимірювальної техніки проводиться: - науковими метрологічними центрами; - метрологічними центрами, калібрувальними лабораторіями, акредитованими національним органом України з акредитації; - метрологічними центрами, калібрувальними лабораторіями, які мають документально підтверджену простежуваність своїх еталонів до національних еталонів, еталонів інших держав або міжнародних еталонів відповідних одиниць вимірювання. Засоби вимірювальної техніки необхідно калібрувати, тобто вимірювати допустиму похибку щодо еталона після виготовлення обладнання, після його ремонту, при активній експлуатації, після покупки вживаного обладнання, оренди, імпортуванні. Таким чином, калібрувальний процес виявляє ступінь придатності засобів вимірювальної техніки для подальшої експлуатації, перевіряє достовірність наданих показань
Дата відповіді: 23.12.2022 09:33
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 7daf3942adee4dedab3547d4ccb8f6e2
Дата опублікування: 22.12.2022 14:41
Опис: Вимога ТД:оригінал листа – відгуку від контрагента про виконання аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та містити інформацію про номер та дату договору, до якого надається відгук, проякість та своєчасність виконаних робіт/наданих послуг, наявність або відсутність зауважень та штрафних санкцій). Діюче законодавство взагалі не передбачає існування такого офіційного документу, як "ВІДГУК", також жоден нормативний акт не містить вимог ані до змісту відгуку, ані до порядку його надання Жоден учасник процедури закупівлі не може вказувати Замовнику (з яким укладався аналогічний договір), про інформацію яку той повинен вказати у Відгуку, так як формування тексу відгуку є виключна прерогатива Замовника (з яким укладався аналогічний договір). Те що вимога наявності певної інформації в відгуку, є дискримінаційною підтверджено в рішенні АМКУ №7253-р/пк-пз від 05.06.2019. Відредагуйте вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації сформовані відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. № 1178 (далі – Постанова). Відповідно до пункту 45 Постанови, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). З урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою підтвердження належного виконання аналогічного договору Замовником встановлена вимога щодо надання листа – відгука від контрагента, з яким був укладений аналогічний договір. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:32
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: fb9d62128baf4e9db1e2379bd66908c5
Дата опублікування: 22.12.2022 14:34
Опис: Вимога:підтверджуючі документи про проходження навчання з обслуговування протипожежного обладнання від виробника протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний). Відповідно до кадрових вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» виконавці робіт повинні мати кваліфікацію, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 виконавці робіт не повинні проходити навчання у виробникі обладнання. Видаліть дану дискримінаційну вимогу з документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною з огляду на те, що метою даної вимоги є можливість Замовника переконатись в тому, що кожен з Учасників знає та вміє поводитись зі специфічним обладнанням та в змозі надати послуги з обслуговування протипожежного обладнання, яке встановлене на об’єктах Замовника. Крім того зазначаємо, що доступ до проходження таких навчань відкритий, здійснюється в основному безкоштовно та на постійній основі, що ніяким чином не обмежує Учасників.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:31
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: d3662e413e0944ad9bc8d4a75c81392c
Дата опублікування: 22.12.2022 14:29
Опис: Вимога ТД:на керівника робіт та виконавців робіт з технічного обслуговування систем протипожежного захисту надати: - протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типове положення "Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05);Такого окремого навчання як НПАОП 0.00-4.12-05 або такого формулювання не існує. Навчання та прийняття заліків проводиться онлайн по спеціальній програмі створеній та затвердженій Головним управлінням Держпраці в Києві та Київській області за участю Головного навчально-методичного центру Держпраці. Приймання заліків проводиться комісією Держпраці. Протоколи та посвідчення формуються безпосередньо в програмі, друкуються в ГНМЦ Держпраці та після підпису комісією видаються навчальним центрам повністю оформленими. В протоколах навчання з загальних питань охорони праці вказується як -“ Навчання з питань охорони праці”. Посвідченнях виданих Держпраці на тильній сторінці в переліку предметів навчання вказано - “Загальний курс з охорони праці” Витяги з протоколів видаються учбовими центрами на підставі отриманих протоколів Держпраці і оформлюються в відповідності до записів в протоколах.НПАОП 0.00-4.12-05 є типовим положенням по організації та проведенню навчання з питань охорони праці працівників підприємств і входить як один з документів охорони праці при вивченні Загального курсу з охорони праці. Тому, такого навчання і з таким формулюванням: НПАОП 0.00-4.12-05. - не існує і не може бути у кожного учасника, що в свою чергу є дискримінаційним. Внесіть зміни та приведіть вимогу до чинного законодавства.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності. Крім того, вимоги Типового положення є обов’язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:31
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: f15151ed9d5b4d3b9e632283e4e1c287
Дата опублікування: 22.12.2022 14:27
Опис: Вимога: звіт за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою керування вимірюваннями лабораторії або звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями лабораторії відповідно до Розділу 8 ДСТУ ISO 10012:2005. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що повірка засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам. Порядок проведення повірки обумовлюється Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Відповідно до положень п. 3 Розділу IV Порядку результати повірки засвідчуються відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Відповідно до Додатку 2 Порядку встановлено форму, яка називається «Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки». Періодична повірка ЗВТ здійснюється один раз на рік. Одночасно Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Оцінювання та визнання вимірювальних можливостей електротехнічних лабораторій є добровільним. Разом з тим відповідно до державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» для засвідчення наявності вимірювальних можливостей здійснюється аудит, за позитивних результатів якого оформлюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Отже, жодним нормативним документом не передбачене оформлення документу – метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань. Також жодним нормативним документом не передбачене оформлення Звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Ми розуміємо необхідність залучення електротехнічної лабораторії до виконання робіт (надання послуг) згідно технічного завдання, а також бажання Замовника отримати документ, який підтверджує спроможності такої лабораторії. Проте встановлені в умовах тендерної документації вимоги є невідповідними чинній нормативно-правовій базі в цій сфері. Ми маємо в наявності - свідоцтва про повірку ЗВТ; - свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимірювальної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; - сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, відповідно до якої підтверджується, що лабораторія має право здійснювати серед іншого вимірювання електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ; - сертифікат визнання вимірювальних можливостей з переліком вимірювальних можливостей та актом, складеним за результатом оцінювання вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії. Але при цьому ми не маємо і не повинні мати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання, а також звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Додатково звертаємо увагу, що відповідно до технічного завдання передбачено серед іншого здійснення монтажу акумулятора. При цьому технічним завданням не передбачена необхідність здійснення вимірювань акумуляторних батарей. У зв’язку з цим вимога щодо необхідності підтвердження спроможності лабораторії здійснювати вимірювання акумуляторних батарей є надмірною та не обґрунтованою та такою, що не передбачена жодним нормативним актом. Ми маємо в наявності електротехнічну лабораторію, але не маємо і не повинні мати підтвердження здійснення нею вимірювань акумуляторних батарей та звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до умов тендерної документації та виключити наявні в ній дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику, дана вимога сформована відповідно до вимог чинного законодавства України і не є дискримінаційною, оскільки впровадити стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 може кожен суб’єкт господарювання, який постійно покращує якість надаваних послуг. Крім того зазначаємо, що всі стандарти ISO передбачають періодичну перевірку суб’єктів господарювання (дотримання вимог стандарту у своїй господарській діяльності), які їх впровадили на предмет виконання усіх вимог самого стандарту.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:30
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: dc7304bd2a8d4e178b0a13b062e67ec9
Дата опублікування: 22.12.2022 14:25
Опис: Вимога ТД:-дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та роботи верхолазні, зареєстровану відповідно до чинного законодавства, в декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно бути зазначено – Одеська область; Вважаємо, дану вимогу дискримінаційною та незаконною. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Внесіть зміни в дану вимогу, приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства!
Відповідь: Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації розроблені відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. № 1178. Форма декларації встановлена відповідно до Додатку 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Відповідно до затвердженої форми декларації встановлено обов’язкову вимогу про зазначення місця виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. При цьому, відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107: 21. Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Відмова в реєстрації декларації не допускається. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. Дана вимога повністю відповідає положенням Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (абзац другий пункту 21): отримання декларації за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Таким чином, отримання даного документу цілком законне в період подання Пропозицій. Додатком 8 Постанови встановлено, що в декларації необхідно зазначити місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: за місцезнаходженням роботодавця (адреса) та/або за постійним місцезнаходженням об’єкта (адреса) або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється (регіон, область тощо). Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2022 09:29