-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія (код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія)
Завершена
7 732 589.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 77 325.89 UAH
мін. крок: 1% або 77 325.89 UAH
Період уточнення:
15.12.2022 16:26 - 23.12.2022 00:00
Відповідь надана
кол центр
Номер:
8109e27a44384ab5a96a04ab8a1be7bd
Дата опублікування:
19.12.2022 10:21
Опис:
Вами вимагається надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області , надайте обгрунтування необхідності кол-центру у Дніпропетровській області або внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
При складанні технічної документації по предмету закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015-09310000-5 — «Електрична енергія» у додатку 1 Тендерної документації у розділі 3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Уповноваженою особою було допущено технічні помилки в результаті чого у пункті 7 цього розділу було викладено текст такого змісту «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровській області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також п.9 «Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача», тобто замість Рівненської області помилково зазначена Дніпропетровська область.
Таким чином, даючи відповідь на запитання учасників, у зв’язку з допущеними помилками УО у додатку 1 Тендерної документації, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу учасників такого змісту:
У зв’язку з допущеними технічними помилками УО у пункті 7 і пункті 9 розділу 3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку 1 ТД потрібно вважати, що замість Дніпропетровської області слід викласти текст у редакції у Рівненській області , в результаті чого необхідно внести і відповідні зміни до цього додатку 1 ТД.
Для цього розроблено проєкт нової редакції додатку 1 тендерної документації та внесені відповідні зміни (замість «Дніпропетровської області» вносяться зміни змісту до тексту додатку 1 ТД у такій редакції «Рівненської області»).
У новій редакції пункт 7 розділу 3 додатку 1 ТД буде викладений у такому тексті «Надання довідки про створення Учасником на території Рівненської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а пункт 9 розділу 3 додатку 1 ТД: «Надання довідки про наявність кол-центру/контакт-центру на території Рівненської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача» що вносяться.
Враховуючи, що уповноваженою особою було внесеними змінами до ТД ( до додатку 1 ТД) кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжити замовником до 26.12.2022 00:00 годин.
Дата відповіді:
19.12.2022 14:50
Відповідь надана
ЦОС
Номер:
03e19763e2794b63bed377883f50151f
Дата опублікування:
17.12.2022 12:24
Опис:
Доброго дня!
У додатку №1 до ТД, у розділі 3 Інша інформація Вами передбачено надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів).
До чого тут Дніпропетровська область?
Відповідь:
При складанні технічної документації по предмету закупівлі Електрична енергія ДК 021:2015-09310000-5 — «Електрична енергія» у додатку 1 Тендерної документації у розділі 3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Уповноваженою особою було допущено технічні помилки в результаті чого у пункті 7 цього розділу було викладено текст такого змісту «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровській області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», а також п.9 «Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача», тобто замість Рівненської області помилково зазначена Дніпропетровська область.
Таким чином, даючи відповідь на запитання учасників, у зв’язку з допущеними помилками УО у додатку 1 Тендерної документації, необхідно затвердити роз’яснення на Вимогу учасників такого змісту:
У зв’язку з допущеними технічними помилками УО у пункті 7 і пункті 9 розділу 3 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) додатку 1 ТД потрібно вважати, що замість Дніпропетровської області слід викласти текст у редакції у Рівненській області , в результаті чого необхідно внести і відповідні зміни до цього додатку 1 ТД.
Дата відповіді:
19.12.2022 14:50