• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних (Послуги операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)

Торги відмінено

6 545 296.27 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 726.48 UAH
Період уточнення: 14.12.2022 10:13 - 13.01.2023 00:00
Відповідь надана

Внесення змін до проекту договору

Номер: 90304e8627404f0eb3eb2d5c7a4b4be6
Дата опублікування: 23.12.2022 17:40
Опис: Шановний Замовнику, вимога визначена у п. 2.1. Проекту договору Додатку 3 до ТД щодо найменування модулів комп’ютерної програми містить ознаки дискримінаційного характеру в частині конкретизації найменування модулів, а саме «фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми», оскільки програмні комплекси можуть мати іншу назву модулів та в наступному, в будь-яку програмному комплексі, розробником можуть бути внесені коригування в тому числі в частині назви модулів. ПРОСИМО виключити з пункту 2.1 розділу 2 Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації конкретизацію в частині найменування модулів шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Керуюча компанія у процесі своєї господарської діяльності вже має відповідний договір з власником комп’ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень» (надалі- програма), та використовує її у в своїй діяльності у процесі диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем. Зазначена програма має складові модулів, а саме : «Заявок», «Дислокація», тому у процесі виконання послуг переможець закупівлі, з яким буде укладено Договір про надання послуг, зобов’язаний надавати послуги саме у вказаних модулях. Замовник за результатами закупівлі має на меті отримати послуги згідно наявних технічних характеристик Замовника з необхідним функціоналом. Отже, Замовник за результатом закупівлі має намір укласти Договір з переможцем закупівлі відповідно до проекту договору, для забезпечення правомірного здійснення своєї господарської діяльності, та має намір отримати послуги в певним технічним функціоналом, якщо учасник закупівлі не погоджується з умовами запропонованого договору, та знає наперед, що не може забезпечити надання послуг у відповідності до проекту Договору, від самостійно вирішує щодо того, вступати в договірні відносини, чи ні.
Дата відповіді: 24.12.2022 19:06
Відповідь надана

Внесення змін до проекту договору

Номер: c4609a8a51d54e4eae7f486c0a681446
Дата опублікування: 23.12.2022 17:40
Опис: Шановний Замовнику, оскільки вимога, визначена у п. 1.7. Проекту договору Додатку 3 до ТД щодо конкретизації найменування програмного забезпечення містить ознаки дискримінаційного характеру та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, ПРОСИМО виключити з пункту 1.7 розділу 1 Проекту договору Додатку 3 до тендерної документації конкретизацію Програмного забезпечення (ПЗ), а саме найменування комп’ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень» та прописати наступним чином: «Програмне забезпечення (ПЗ) – комп’ютерна програма, функцією якої є: віддалене управління об’єктами; ведення електронного журналу обліку заявок та організація роботи зв’язку через об’єднані диспетчерські системи (ОДС).», шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Керуюча компанія у процесі своєї господарської діяльності вже має відповідний договір з власником комп’ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень» (надалі- програма), та використовує її у в своїй діяльності у процесі диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, а також за результатом закупівлі має на меті отримувати послуги з диспетчерського обслуговування не порушуючи при цьому законних інтересів та прав інших осіб, зобов’язане забезпечити правомірне користування вказаною програмою третіми особами, якою стане переможець закупівлі. Підпунктом 8 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) зазначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Проект Договору, що міститься у складі тендерної документації містить умови, та посилання для забезпечення правомірного користування програмою. Слід зазначити, що згідно з частиною 4 статті 41 Закону та Пунктом 18 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (що подаються учасниками на підставі умов тендерної документації, згідно ст. 26 Закону ). Норми Закону України "Про публічні закупівлі" є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за наслідком публічних закупівель та повинні застосовуватися переважно щодо норм Цивільного кодексу України (статті 651) та Господарського кодексу України (стаття 188), які визначають загальну процедуру внесення змін до договору. Відтак, спеціальною нормою права (частиною 4 статті 41 Закону) заборонено укладення умов договору про публічні закупівлі, які відрізняються від умов тендерної пропозиції. Таким чином, Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено імперативну спеціальну норму, згідно з якою зміна умов договору від тендерної пропозиції призведе до нікчемності договору. Проект договору про закупівлю в складі тендерної документації повинен містити щонайменше умови про предмет, ціну, строк договору, порядок зміни його умов, а також ті умови, які вважають істотними згідно із законом чи є необхідними для договору відповідного виду. Усі інші умови включають до проекту договору про закупівлю на розсуд замовника. Замовник за результатами закупівлі має на меті отримати послуги у відповідності до наявних технічних характеристик Замовника, у належній якості, формі та з необхідним функціоналом Зазначаємо, що Учасники закупівлі є вільними у виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості, що визначено чинним законодавством (стаття 627 Цивільного кодексу України). Це положення закріплює один з найважливіших принципів договірного регулювання суспільних відносин — принцип свободи договору, який включає в себе наступні складові: 1) свобода в укладенні договору, тобто відсутність будь-яких примусів, щодо того, вступати суб'єктам в договірні відносини, чи ні; 2) свобода вибору характеру договору, що укладається, а це означає, що сторони самі для себе вирішують, який саме договір їм укладати. При цьому, вони можуть укладати як договір, що передбачений чинним законодавством, так і такий, що ним не передбачений, проте відповідає загальним засадам цивільного законодавства (частина 1 статті 6 Цивільного кодексу України). 3) вільний вибір контрагента за договором, тобто сторони шукають того контрагента, який максимально підходить їм за тими чи іншими ознаками. 4) вільний вибір умов договору, що означає, що сторони на власний розсуд визначають зміст цього договору, формують конкретні умови тощо. Отже, Замовник за результатом закупівлі має намір укласти Договір з переможцем закупівлі відповідно до проекту договору, для забезпечення правомірного здійснення своєї господарської діяльності, якщо учасник закупівлі не погоджується з умовами запропонованого договору, та знає наперед, що не може забезпечити надання послуг у відповідності до проекту Договору, від самостійно вирішує щодо того, вступати в договірні відносини, чи ні.
Дата відповіді: 24.12.2022 19:05
Відповідь надана

Виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству України

Номер: 2313413a5a7849ddb33af8bcef183e9b
Дата опублікування: 22.12.2022 18:06
Опис: Пунктом 22 Додатку 2 до ТД Замовник встановив вимогу наступного змісту «22. Забезпечувати Замовника інформацією про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання, у будинках комунальної власності Дніпровського району міста Києва. На підтвердження можливості забезпечувати Замовника вказаною інформацією учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження наявності відповідних договірних відносин з КП «Київжитлоспецексплуатація» як володільцем такої інформації.». Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відноситься виключно до повноважень та компетенції Замовника, який зобов’язаний провести синхронізацію з обміну інформації, володільцем якої є КП «Київжитлоспецексплуатація», та лише після визначення переможця процедури закупівлі (в подальшому – Виконавця) надати доступ до відповідної інформації для можливості оновлення. ВИМАГАЄМО прибрати дискримінаційну вимогу з ТД, шляхом внесення змін.
Відповідь: Таким чином, інформація про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання у будинках комунальної власності ДНІПРОВСЬКОГО району міста Києва перебуває у розпорядженні КП «Київжитлоспецексплуатація». При наданні послуг операційно – диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем виконавець зобов’язаний мати у своєму розпорядженні постійно оновлену інформацію про планові й аварійні відключення зовнішніх систем центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання у будинках комунальної власності, мати можливість безперешкодно отримувати її щоденно в оновленому вигляді, тобто отримувати відповідну послугу з надання інформації від КП «Київжитлоспецексплуатація».
Дата відповіді: 23.12.2022 16:50
Відповідь надана

Виключення з тендерної документації вимог, які суперечать чинному законодавству України

Номер: 3f6716ed0f1b4b6596a9c595f8a809e0
Дата опублікування: 22.12.2022 18:05
Опис: Встановлюючи вимогу, передбачену п. 4 Додатку 1 до ТД, щодо розміру річного доходу (виручки), зазначеного в наданій фінансовій звітності, який повинен дорівнювати або ПЕРЕВИЩУВАТИ очікувану вартість закупівлі, Замовником порушено вимогу частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою прямо забороняється вимагати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. ВИМАГАЄМО, привести дану вимогу до норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Відповідь: Дана вимога буде переглянута
Дата відповіді: 23.12.2022 16:51
Відповідь надана

Надання роз’яснень

Номер: adcefbc731774a80b8a0fca821d784c9
Дата опублікування: 22.12.2022 18:05
Опис: Просимо надати роз’яснення, яким чином фізична особа-підприємець, як учасник процедури закупівлі має виконати вимогу, визначену п. 3.4. Додатку 1 до ТД щодо надання копії декларацій з ПДВ разом з квитанціями про їх прийняття за період дії аналогічного договору, який вказано в довідці відповідно до п. 3.1?
Відповідь: Умовами тендерної документації встановлено, що учасник який не надає у складі пропозиції певні документи надає з цього приводу письмове роз’яснення.
Дата відповіді: 23.12.2022 16:55
Відповідь надана

Виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству України

Номер: 034d4c9a117a4071a12813d112978504
Дата опублікування: 22.12.2022 18:05
Опис: Шановний замовнику, зазначаючи у п.3.1. Додатку 1 до ТД вимогу щодо аналогічного договору, предметом якого є надання послуг з обробки даних або послуг операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем або послуги з операційно - диспетчерського обслуговування особових рахунків об’єднаних диспетчерських систем, або передачі даних, обсяги надання послуг за якими повинні становити від 4 000 000 м², ВИ ВСТАНОВЛЮЄТЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, оскільки обсяги надання послуг в кількості від 4 000 000 м², не є показником виконання договору. Ваше обгрунтування щодо обсягу наданих послуг за аналогічними договорами, визначене в примітці п.3 Додатку 1 до ТД є недоцільним, а вимога про те, що наявність в учасників аналогічних договорів з обсягом обслуговування 50 000.00 м² або 100 000.00 м², не може свідчити про наявний досвід надання послуг саме в таких об’ємах, які необхідні Замовнику, та не може гарантувати те, що послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем можуть бути надані належним чином та їх несвоєчасне надання, ненадання в повному обсязі, надання неналежної якості не спричинить зупинку роботи операційно-диспетчерської системи, Є УПЕРЕДЖЕНОЮ ТА ТАКОЮ ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін до ТД.
Відповідь: Відповідно до пп. 1) ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (цитата): «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:… 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);» В обґрунтування вказаної вимоги слід зазначити, що основним покликанням критерію аналогічного досвіду є перевірка учасника на предмет якісного виконання робіт або надання послуг, аналогічних тим, що планується проводити за результатом закупівлі. Слід зауважити, що саме цей критерій дає змогу Замовнику зрозуміти, що виконавець послуг вже надавав послуги, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей виконавець надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Тобто Замовник має бажання пересвідчитись у досвіді Учасника обслуговуванні обсягів подібним до предмету закупівлі. Отже, вимога про те, що наявність в учасників аналогічних договорів з обсягом обслуговування 50 000.00 м² або 100 000.00 м², свідчити про наявний досвід надання в об’ємах, які необхідні Замовнику, та гарантує те, що послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем можуть бути надані належним чином.
Дата відповіді: 23.12.2022 16:57
Відповідь надана

Виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству України

Номер: 73752eb4546b48f8bbc771ba5b419277
Дата опублікування: 22.12.2022 18:04
Опис: Шановний Замовнику, п. 1.4. Додатку 1 до ТД передбачено, що в процесі надання послуг, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (далі по тексту – Керуюча) в частині послуг операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, використовує комп’ютерну програму «CRM TREND - електронний журнал звернень» (надалі- Програма) на підставі ліцензійного договору № 466 від 21 листопада 2022 року, укладеного з ТОВ «ДІДЖИТАЛ ІНЖИНІРИНГ». Умовами зазначеного Договору передбачено, що Керуюча має право надавати доступ до зазначеної програми третім особам, якщо такі треті особи використовують програму у межах надання послуг за умови, якщо такі треті особи мають дозвіл на використання програми отриманий від особи, що володіє правами на програму. Отже, учасник для забезпечення надання послуг в частині послуг операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, зобов’язаний здійснити заходи, щодо забезпечення використання комп’ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень» та надати у складі пропозиції документальне підтвердження наявності відповідного/них дозволу/ів на використання комп'ютерної програми протягом строку надання послуг по даній закупівлі. Для підтвердження наявності відповідних технологій учасник повинен надати документальне підтвердження про можливість використання комп’ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень». Під документальним підтвердженням розуміється: наявність документів, що відповідно до чинного законодавства підтверджують право використання учасником комп‘ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень» на території м. Києва: рішення/свідоцтва, що стосуються авторських прав, ліцензії на програмне забезпечення, або договір на користування/оренди, ліцензійний договір, або будь-який інший договір щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності, що передбачений Цивільним кодексом України та/або ЗУ «Про авторське права та суміжні права». Строк дії документального підтвердження повинен бути не менше ніж строк надання послуг по даній закупівлі. ВРАХОВУЮЧИ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ, для визначення цінової пропозиції з урахуванням витрат на отримання ліцензії та доступу до «CRM TREND - електронний журнал звернень» ПРОСИМО долучити до ТД ліцензійний договір № 466 від 21 листопада 2022 року з додатками та визначити вартісні показники відповідно до затвердженої калькуляції щодо доступу, а також надати до ТД затверджений порядок надання доступу до зазначеної програми третім особам, якщо такі треті особи використовують програму у межах надання послуг за умови, якщо такі треті особи мають дозвіл на використання програми отриманий від особи, що володіє правами на програму. Окрім того, ПРОСИМО надати рішення державних органів щодо обов’язковості застосування виключно «CRM TREND - електронний журнал звернень» на території міста Києва. Оскільки, ліцензійним договором № 466 від 21 листопада 2022 року, укладеного з ТОВ «ДІДЖИТАЛ ІНЖИНІРИНГ» передбачено, що Керуюча має право надавати доступ до зазначеної програми третім особам, якщо такі треті особи використовують програму у межах надання послуг за умови, якщо такі треті особи мають дозвіл на використання програми отриманий від особи, що володіє правами на програму, тим самим Замовник прямо обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, створює дискримінаційні умови визначення економічно вигіднішою пропозиції та створює штучні контрольовані Замовником умови щодо надання доступу до участі в даній Закупівлі. ВИМАГАЄМО прибрати умови, які суперечать вимогам закупівельного законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Зазначаємо, що предметом закупівлі за даною закупівлею є Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем, у разі визначення переможця закупівлі, йому буде надано інформацію, необхідну для надання послуг в тому числі і стосовно використання комп‘ютерної програми «CRM TREND - електронний журнал звернень».
Дата відповіді: 23.12.2022 16:58
Відповідь надана

Приведення тендерної документації у відповідність до норм Особливостей.

Номер: 3fc3f955cff94b4985c5497ed1aedd9b
Дата опублікування: 22.12.2022 18:04
Опис: Шановний Замовнику, зверніть увагу, та те, що у п.3 розділу 6 ТД, вами прописана підстава відхилення не у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Особливостей, затвердженими Постановою КМУ 1178. ВИМАГАЄМО привести дану вимогу тендерної документації у відповідність до норм Особливостей.
Відповідь: Під час розгляду пропозицій Тендерної документації відхилення пропозицій відбуватиметься на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Дата відповіді: 23.12.2022 17:00
Відповідь надана

Приведення тендерної документації у відповідність до норм Особливостей

Номер: 7ad475c2ea6d4c8698d9eaebdc13bf24
Дата опублікування: 22.12.2022 18:04
Опис: В останньому абзаці п.2 розділу 5 ТД, Замовник прописав: «У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону.». ВИМАГАЄМО внести зміни до даної вимоги в частині підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника, оскільки на даний час положення статті 31 Закону не діють, підстави відхилення визначаються відповідно до пунктів 41 та 42 Особливостей.
Відповідь: Під час розгляду пропозицій Тендерної документації відхилення пропозицій відбуватиметься на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Дата відповіді: 23.12.2022 17:00
Відповідь надана

Надання роз’яснень

Номер: f6606e4ea0ef4f0c92a5e133fde86631
Дата опублікування: 22.12.2022 18:03
Опис: В останньому абзаці п.2 розділу 5 ТД, Замовник прописав: «У випадку не врахування учасником під час подання тендерної пропозиції, зокрема невідповідність учасника чи товару, зазначеним нормативно-правовим актам, учасник вважатиметься таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону.». Просимо надати роз’яснення, що має на увазі Замовник під виразом «невідповідність учасника чи товару», якщо предметом закупівлі є послуга?
Відповідь: Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно до п. 3 НАКАЗУ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ РОЗМІЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" (надалі -«Порядок») розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Порядок встановлює, що якщо інформація, яку розмістили в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною є інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Відповідно до заповненого поля про предмет закупівлі встановлено що предметом закупівлі є послуга.
Дата відповіді: 23.12.2022 17:02