-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015: 55520000-1 -Кейтерингові послуги (Послуги з харчування)
Завершена
2 303 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 517.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 517.21 UAH
Період уточнення:
09.12.2022 20:24 - 23.12.2022 00:00
Відповідь надана
Щодо Тендерної документації
Номер:
85024211bdd54e72874ba00e0c0eda44
Дата опублікування:
15.12.2022 18:31
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо Вас викласти тендерну документацію та усі додатки до неї у форматі «.doc» та/або «docx» (з можливістю копіювання тексту) для підготовки тендерних пропозицій учасниками та з метою підготовки останніми якісних пропозицій задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Наголошуємо, що у відповідності до «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних здійснюється за такими принципами, зокрема, доступності використанні - забезпечення оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у машиночитаному форматі, а також забезпечення її подальшого вільного та безоплатного використання.
Відповідь:
Звертаємо увагу автора запитання, що викладення ТД у форматі пдф жодним чином не є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», зокрема, але не виключно, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Варіант ТД у пдф є машинозчитувальним та передбачає забезпечення її подальшого вільного та безоплатного використання.
Дата відповіді:
16.12.2022 15:18
Відповідь надана
Щодо проведення повірки вимірювальної техніки
Номер:
b6ea1750c8e14c55b3671620884d38d7
Дата опублікування:
15.12.2022 18:30
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, п. 1.5. Учасник надає у складі пропозиції скан-копію оригіналу договору про надання послуг з проведення повірки вимірювальної техніки (ваги), укладеного у 2022 року між Учасником та державною уповноваженою установою стандартизації та акт наданих послуг та документ, який підтверджує оплату цих послуг.
Виникає питаня: чому Договір, саме у 2022 році? Договір може бути підписаний раніше і пролонгований, це по-перше. По-друге, Згідно з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» ваги, які експлуатуються, підлягають щорічній повірці. Повірку засобів вимірювальної техніки (ЗВТ) можуть проводити органи Держстандартметрологіі.
Види повірки:
первинна (здійснюється при виготовленні ваг);
періодична (щорічна);
позачергова (проводиться при втраті свідоцтва або після ремонту та порушення повірочної пломби).
Тобто, при випуску ваг з виробництва проводиться їх первинна повірка, (первинна повірка здійснюється при виготовленні ваг) і наступна, згідно законодавства через рік.
З вашої вимоги випливає, що Учасники, які мають нові ваги, придбані у 2022 році і ще не проходили періодичну повірку (яка проводиться, згідно вище вказаного Закону, через 12 місяців), не має права взяти участь у закупівлві? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері.. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо вас видалити дану вимогу з тендерної документації або привести її до відповідності Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Відповідь:
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою КМУ 1178:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що Ви звернулися задля роз’яснення, а не вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, проте Замовник надає пояснення обґрунтованості встановленої вимоги з огляду на наступне.
Замовник зазначає, що строк дії договору, який буде підписаний за результатами закупівлі до 31.12.2023 року, а тому для Замовника вважливо аби даний договір був діючим, тобто 2022 року укладення та підтверджував факт співпраці по ньому (вимога про акти). Крім цього, для замовника не зрозуміло ЯКИМ ЧИНОМ дана вимога є дискримінаційною до автора питання:» Учасники, які мають нові ваги, придбані у 2022 році і ще не проходили періодичну повірку (яка проводиться, згідно вище вказаного Закону, через 12 місяців), не має права взяти участь у закупівлві? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері».
Якби вимога була дискримінаційною для «ІНШИХ УЧАСНИКІВ», дана інформація була б відображена в електронній системі закупівель у вигляді вимог/скарг.
Таким чином дана вимога не порушує права автора запитання так як оформлення даного документу не є проблемним.
Отже, оцінивши вимогу потенційного учасника через призму їх «доведеності та обгрунтованості», Замовник робить висновок про те, що ТД складена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Замовником повністю дотриманні всі принципи здійснення закупівель згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"; не встановлено дискримінаційних вимог в тендерній документації; тендерна документація не порушує права та законні інтереси Скаржника в частині його участі у даній закупівлі, а отже відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Дата відповіді:
16.12.2022 15:20
Відповідь надана
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази
Номер:
f89e407003804114bf911bc2837b1777
Дата опублікування:
15.12.2022 18:30
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, п. 1.4. Учасник надає у складі пропозиції копію декларації відповідності матеріально-технічної бази (об’єкта нерухомості для забезпечення надання послуг) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, підготовлену не раніше 2022 року за формою затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року №440 (із наступними змінами та доповненнями) та підтвердження її подання до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), а саме з відміткою про реєстрацію як вхідної кореспонденції державним адміністратором або відповідним територіальним органом ДCНС. Дана вимогає не просто дискримінаційною, а абсолютно абсурдною. Згідно, «ПОРЯДКУ подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р. № 440. Подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки передбачено як для новостворених юридичних, фізичних осіб-підприємців, так і вже діючих. Подають для державної реєстрації декларацію відповідності матеріально-технічної бази в наступних випадках:
• початку роботи знову підприємств, використання підприємством об'єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) з високим ступенем прийнятого ризику.
• впровадження на виробництві нових технологій;
• використання нового обладнання: пожежонебезпечних механізмів;
• використання у виробництві нових технологічних ліній або процесів, дозволяють отримувати новий вид продукції;
• введення в експлуатацію будівель і приміщень, як придбаних у власність так і отриманих в оренду.
Оскільки декларація не є дозвільним документом, вона не має терміну дії. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб'єкт господарювання отримав право на здійснення господарської діяльності. Тобто Декларація видається одноразово. Також, згідно даної постанови є перелік суб'єктів господарювання, яким не потрібно отримання Декларації. Тому вимога, щодо отримання Декларації та ще й саме не раніше 2022 року, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та ознакою Вашого бажання співпраці з конкретним суб’єктом господарювання, який (СГ) подав Декларацію саме у 2022 році. Хочемо наголосити, що уповноважена особа, несе особисту адміністративну та кримінальну відповідальність за порушеняя законодавства у сфері публічних закупівель. Зважаючи на вище викладене просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
16.12.2022 15:19
Відповідь надана
Щодо протоколів про проходження радіаційного контролю
Номер:
876fca6ae88d4c45b0887b3a909453d2
Дата опублікування:
15.12.2022 18:28
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, п. 1.3.та цього ж Додатку №1 розділ ІНШІ ДОКУМЕНТИ п. 1.15. Учасник повинен надати –«протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспорту з позитивним висновком, виданий державним уповноваженим органом. Надати вказані документи видані на ім'я Учасника або орендодавця, або власника.» Хочемо зауважити, що згідно законодавства України, радіаційний контроль проводять для автотранспорту, який перетинає кордон або митну території України. . Закупівля Кейтерингових послуг не передбачає ввезення готової їжі через кордон. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, стосовно інших потенційних учасників, які бажають взяти участь у тендері.. Таким чином, задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель, просимо вас видалити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою КМУ 1178:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Звертаємо увагу, що Ви звернулися задля роз’яснення, а не вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, проте Замовник надає пояснення обгрунтованості встановленої вимоги з огляду на наступне.
Відповідно до стаття 48 ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Підприємства, установи, організації, підприємці та громадяни, які порушили санітарне законодавство, що призвело до виникнення захворювань, отруєнь, РАДІАЦІЙНИХ УРАЖЕНЬ, тривалої або тимчасової втрати працездатності, інвалідності чи смерті людей, зобов'язані відшкодувати збитки громадянам, підприємствам, установам і організаціям, а також компенсувати додаткові витрати органів санітарно-епідеміологічної служби на проведення санітарних та протиепідемічних заходів і витрати лікувально-профілактичних закладів на подання медичної допомоги потерпілим.
Норми радіаційної безпеки України (НРБУ-97) включають систему принципів, критеріїв, нормативів та правил, виконання яких є обов'язковою нормою в політиці держави щодо забезпечення протирадіаційного захисту людини та радіаційної безпеки. НРБУ-97 розроблені у відповідності до основних положень Конституції ( 254к/96-ВР ) та Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" ( 39/95-ВР ), "Про поводження з радіоактивними відходами" ( 255/95-ВР ).
Тобто документом, який підтверджує можливість використання автотранспорту з попередженням негативних наслідків є протокол про проходження радіаційного контролю (вимірювання джерел іонізуючого випромінювання) автотранспорту, яким встановлюється відповідність НРБУ-97.
Таким чином вимога ТД є звичайною для даного предмета закупівлі та жодним чином не дискримінує учасника так як він не позбавлений можливості на отримання даного документу.
В цей же час Замовник звертає увагу потенційного Учасника на наступне. Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до Конституції України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та міжнародних договорів України всі особи незалежно від їх певних ознак мають рівні права і свободи, а також рівні можливості для їх реалізації. Форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, юридичних осіб публічного та приватного права, а також фізичних осіб, визначені статтею 5 цього Закону, забороняються.
Таким чином дана вимога не порушує права автора запитання так як оформлення даного документу не є проблемним.
Отже, оцінивши вимогу потенційного учасника через призму їх «доведеності та обгрунтованості», Замовник робить висновок про те, що ТД складена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; Замовником повністю дотриманні всі принципи здійснення закупівель згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"; не встановлено дискримінаційних вимог в тендерній документації; тендерна документація не порушує права та законні інтереси Скаржника в частині його участі у даній закупівлі, а отже відсутні підстави для внесення змін до ТД.
Дата відповіді:
16.12.2022 15:20