-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 –79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги спостереження за станом засобів охоронної та тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з оперативним виїздом групи реагування наряду охорони на тривожні сповіщення)
Для потреби на 2023 рік
Завершена
235 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 179.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 179.50 UAH
Період уточнення:
09.12.2022 14:55 - 16.12.2022 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
202d788f79cf4163b5bc7ad1fc9433ac
Дата опублікування:
14.12.2022 14:07
Опис:
Шановні. Вами прописана дискримінаційна вимога, а саме: - копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування.
Надайте посилання на чинне законодавство, яким передбачена обов'язковість наявності ВОГНЕПАЛЬНОЇ зброї. У разі відсутності посилань на норми чинного законодавства, ВИМАГАЄМО прибрати дану дискримінацію!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику. При розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, у частині 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст.. 3 Закону України «Про музеї та музейну справу» одними з основних напрямків національної музейної політики є «збереження та державна підтримка Музейного фонду України» та «забезпечення охорони музеїв». «Музейний фонд України є національним багатством, невід'ємною складовою культурної спадщини України, що охороняється законом».
Діяльність Національного музею-заповідника українського гончарства відноситься до особливо важливих об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, забезпечують стале функціонування життєдіяльності населення, руйнація або пошкодження якого призведе до людських жертв, техногенних катастроф, порушення транспортної та енергетичної систем, втрати історико-культурної спадщини держави, матеріальних збитків (шкоди) в особливо великому розмірі.
Залежно від ступеня небезпечності злочинних посягань на об’єкти, в Україні для музейних закладів встановлено 1 (найвищу) категорію підвищеного криміногенного ризику.
За останні десятиліття в Україні були випадки крадіжок особливо цінних музейних предметів з експозицій національних та комунальних музеїв, у тому числі із застосуванням викрадачами вогнепальної зброї та вбивством працівників музеїв.
Із початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну, численними ареалами бойових дій, поширення в країні нелегальної вогнепальної зброї та боєприпасів, ускладненням криміногенної ситуації й намаганням окупантів знищити не лише українську державність, але й загалом культурну спадщину, Замовник вважає, що за умов воєнного стану до посилення охорони національної культурної спадщини має бути прикута особлива увага, а отже, застосовані максимально можливі заходи, які вбережуть національні заклади від пограбування та знищення.
За таких умов повномасштабної війни, найбільш відповідним і цілком адекватним технічним засобом захисту культурної спадщини Замовник вважає саме вогнепальну зброю, й не бачить їй альтернативи, коли йдеться про збереження національної культурної спадщини, втрату якої за нинішніх умов уже неможливо буде відтворити. Саме тому прописану вимогу про надання копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування, Замовним вважає цілком правомірною й такою, що вповні відповідає засадам державної політики щодо збереження національної культурної спадщини. Ця вимога не є дискримінаційною, оскільки в тендерній процедурі можуть взяти участь всі зацікавлені організації, незалежно від форми власності, які мають законне право на використання в професійній охоронній діяльності вогнепальну й травматичну зброю.
Дата відповіді:
15.12.2022 13:50
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
40a520829b7c49f9ae5f85d500622599
Дата опублікування:
14.12.2022 14:04
Опис:
Приберіть дану дискримінацію:
- сертифікат відповідності: ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літерні; ДСТУ EN16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення; схемі сертифікації послуг із забезпечення охорони та безпеки (тип схеми 4). (Надати копію даного сертифікату).
- атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видано сертифікат відповідності. (Надати копію даного атестату)
Відповідь:
Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує вимоги до предмета закупівлі з метою отримання якісних послуг. Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами чинного законодавства України. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку документів, необхідних для підтвердження якості надання протипожежних послуг. Таким чином, вимога Замовника щодо наявності зазначеного в документації сертифікату відповідності не є дискримінаційною, оскільки дозволяє Замовнику впевнитися, що отримані послуги будуть найвищої якості, оскільки пройшли відповідну перевірку спеціалізованих органів, уповноважених оцінювати ці послуги та засвідчувати їх відповідність певним нормативам через надання відповідних сертифікатів.
Такий документ може отримати будь-який суб’єкт господарювання за своїм бажанням, виконавши вимоги, необхідні для отримання сертифікату. Вимога надання копії атестату про акредитацію органу з сертифікації, зумовлена тим, що акредитовані органи з сертифікації є важливим гарантом проведення якісного навчання та інструктажів працівників відповідної кваліфікації, а також несуть відповідальність за атестати про акредитацію.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власної професійної діяльності.
Також зазначаємо, що замовником проаналізовано практику рішень АМКУ щодо вимог замовників стосовно різного роду сертифікатів. При цьому з'ясовано, що АМКУ не бачить в діях замовників дискримінаційних дій та порушень Закону України "Про публічні закупівлі", у тих випадках, коли вимога Замовника про надання сертифікатів відповідає предмету закупівлі.
Вважаємо, що і в нашому випадку, заявлені сертифікати відповідності повністю відповідають предмету закупівлі, а отже, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищезазначене, Замовник у такий спосіб прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг. Це надає додаткову впевненість Замовнику в тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг, які він надає.
Дата відповіді:
15.12.2022 13:36
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
277615e842944430beceb308ea498b3b
Дата опублікування:
14.12.2022 14:01
Опис:
Шановний замовник. Ви встановили дискримінаційну вимогу до учасників, а саме: "3.4. Не менше двох відгуків (завантажити скановану копію) від замовника аналогічних послуг, які фінансуються з державного бюджетів." Оскільки дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників, які надавали аналогічні послуги суб'єктам господарювання, які не фінансуються з державного бюджету, то вони не зможуть прийняти участь у даній закупівлі. Отже, ВИМАГАЄМО прибрати дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого повідомляємо Вам про наступне. Замовник є бюджетним закладом, який фінансується з державного бюджету, що являє собою специфіку фінансування та розрахунків відповідно до Постанови № 1070 КМУ від 4 грудня 2019 р. та Бюджетного кодексу України, що відрізняється від фінансування та розрахунків не бюджетних організацій. При розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника у формуванні вимог до предмета закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників; відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, у частині 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, до прав Замовника належить встановлення кваліфікаційних та технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність). З метою недопущення порушень законодавства та з огляду на вищезазначене, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
15.12.2022 13:30
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
640a8e71c4de4d7bb26f0b0a498100bf
Дата опублікування:
14.12.2022 13:57
Опис:
Шановний замовник. Встановивши дискримінаційну вимогу до потенційних учасників, а саме: "1.3. Сертифікат відповідності: ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літерні; ДСТУ EN16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення; схемі сертифікації послуг із забезпечення охорони та безпеки (тип схеми 4). (Надати копію даного сертифікату)." Ви навмисно та цілеспрямовано обмежили коло потенційних учасників, адже даний сертифікат видає Управління Поліції та лише собі, отже прийняти участь зможе лише Управління поліції охорони.
Оскільки даний сертифікат видається лише одним органом, вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою що обмежує коло потенційних учасників. Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі", ЗАмовникам заборонено встановлювати дискримінацйні вимоги по відношенню до учасників. Оскільки Ви встановили її, ми ВИМАГАЄМО прибрати дану дискримінаційну вимогу із тендерної документації. У разі ігнорування, будемо змушені звернутися в АМКУ!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Цим надаємо відповідь на Ваше запитання та звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався нормами діючого законодавства України, Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі — Закон № 922), враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, у тому числі принципи добросовісної конкуренції серед учасників,недискримінації учасників та однакове ставлення до них.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби − плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Державні стандарти України (ДСТУ) − це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних виробничих і службових процесів.
Статтею 24 Закону України від 15.01.2015 № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачена добровільна оцінка відповідності, а саме частиною другою цієї статті, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тому ми, як Замовник певних послуг, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922, можемо вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними, фаховими чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Даний сертифікат повністю відповідає предмету закупівлі, а отже, Замовник не має підстав вносити зміни до тендерної документації в цій частині, оскільки дана вимога не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
15.12.2022 13:29