-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))
Вид закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Постанови КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Завершена
11 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 110 000.00 UAH
Період уточнення:
07.12.2022 19:46 - 14.12.2022 00:00
Відповідь надана
Декілька організацій не підприємстві
Номер:
613f4ba4804f4c0c915efc873cb45225
Дата опублікування:
09.12.2022 13:46
Опис:
На нашому підприємстві є ТОВ та ФОП. Чи можна виставити пропозицію по пультовій охороні від ТОВ, а по фізичній від ФОП.
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
Предметом закупівлі є - комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)), відповідно пропозиція надається від одного учасника, попри це, умовами тендерної документації передбачена можливість залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців та відповідні вимоги до його залучення про що можливо пересвідчитись ретельно вивчивши тендерну документацію.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
12.12.2022 10:14
Відповідь надана
Призначення службової собаки
Номер:
46536fa98cf248d0bd0df27f9b65f323
Дата опублікування:
09.12.2022 13:44
Опис:
Для яких цілей потрібна службова собака, що саме вона повинна шукати?
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, до прав замовника належить встановлення, кваліфікаційних та технічних вимог та способу їх підтвердження (відповідність).
По-друге. Так, у відповідності до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» - основного закону, що регулює охоронну діяльність, охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак.
Замовник просить уважно звернути Вашу увагу на технічне завдання, в якому і визначено порядок та строки залучення службового собаки, відповіді на усі Ваші питання містяться в даному завданні.
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Додатково, наголошуємо, що можливість залучення службового собаки прямо передбачена діючим законодавством України, а отже Замовник не порушив вимоги та має вимагати якісні послуги з використанням усієї матеріально-технічної бази, яка дозволена в даній сфері діяльності, а також законність залучення службового собаки до охоронних послуг вже предметом розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка не вбачила порушення вимагання Замовником наявності службового собаки та документальні вимоги до неї.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
12.12.2022 10:14
Відповідь надана
робітнича кваліфікація не менше ІІІ розряду
Номер:
3ee63b118850415e95eb67a1a33e39b2
Дата опублікування:
08.12.2022 21:37
Опис:
2. Наявність у охоронників відповідних знань та навичок роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, що підтверджується наданням копій свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду.
Питання:
робітнича кваліфікація не менше ІІІ розряду - персоналу охоронни?
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Так, Замовником вимагається від Учасників закупівлі надання на охоронників, які будуть задіяні в наданні послуг копій свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду, тобто вказане свідоцтво повинно бути видано на підтвердження присвоєння (підвищення) охоронником робітничої кваліфікації не менше ІІІ розряду.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.12.2022 10:46
Відповідь надана
щодо працівників Учасника
Номер:
b730774083e74978a850fd689e2e594e
Дата опублікування:
08.12.2022 21:26
Опис:
ТД передбачено:
1. Усі охоронники, яких Учасник планує залучити для надання послуг охорони, повинні перебувати у трудових відносинах з Учасником.
Згідно П. 45. Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ст. 16. ЗУ Про публічні закупівлі, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Прошу прибрати незаконну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.
По-перше, слід підкреслити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Закон України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні.
Замовник наголошує, що зазначений вище Закон не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору технічних та кваліфікаційних вимог. У пункті 2 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо Вашу увагу, що у згадуваній Вами Постанові йдеться про те, що Замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, тобто встановлювати чи ні вказані критерії відноситься до його права, а не обов’язку. Національний фармацевтичний університет прийняв рішення застосовувати кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, які зазначені в документації.
Стосовно ж залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Замовник сповіщає Вас, що вказана можливість залучення та відповідні вимоги до його залучення зазначені в пункті 8 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Тобто, в цій частині так само не має ознак порушення Закону зі сторони Замовника при розробці тендерної документації.
Отже, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід наголосити, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
09.12.2022 10:45