-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожнє обладнання (колесовідбійна стрічка 11 ДО – 2 )
Торги відмінено
3 714 607.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 573.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 573.03 UAH
Період уточнення:
06.12.2022 16:31 - 11.12.2022 00:00
Відповідь надана
Вимоги додатку 3
Номер:
4932a3bfeb584248b461e1526eefa12b
Дата опублікування:
09.12.2022 12:23
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен надати копію діючого сертифікату відповідності систем управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання ним послуг поставки товару, що є предметом закупілві, який виданий акредитованим органом з оцінки відповідності.
Предметом даної закупівлі є не роботи і не послуги, а товар. І логічною б була вимога Замовника про надання ДСТУ ISO 9001:2015 на систему управління якістю з виробництва товару, що є предметом закупівлі. До чого Замовник вимагає ISO на послуги з поставки?
Вважаємо таку вимогу необгрутованою та такою, що прямо порушує норми ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити із додатку 3 до Тендерної документації дискримінаційну вимогу про наявність сертифікату відповідності систем управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання ним послуг поставки товару. У противному разі дана вимога буде оскаржена до АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до матеріалів Вашого звернення, Ви вважаєте дискримінаційною вимогу, що стосується саме надання копії діючого сертифікату відповідності систем управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) стосовно надання ним послуг поставки товару, що є предметом закупівлі, який виданий акредитованим органом з оцінки відповідності.
З цього приводу повідомляємо наступне –
Відповідно до умов оголошення та проведення відкритих торгів, відповідальним за поставку товару належної якості, дотримання необхідних умов постачання є саме учасника процедури закупівлі (після підписання договору – Постачальник).
Також, умовами проекту договору про закупівлі передбачено відповідальність постачальника за не дотримання умов поставки та якості поставленого предмету закупівлі.
Аргументованим є бажання замовника переконатися у спроможності учасника (після підписання договору – Постачальника) виконати умови поставки товару.
Разом з тим, сертифікат відповідності учасника (після підписання договору – Постачальника) системі управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) є добровільним видом оцінки відповідності постачальника умовам управління якістю встановлених стандартів.
Учасник не обмежений отримати встановлений умовами закупівлі сертифікат у широкого переліку акредитованих органів з оцінки відповідності перелік яких доступний у відкритому доступі. Не вбачаємо жодних обмежень у отриманні таких сертифікатів для учасників процедури закупівлі.
Таким чином, вважаємо встановлений спосіб підтвердження відповідності цілком аргументованим.
Відповідно до абз.3 частини другої статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.
Зі свого боку, у разі наявності у Вас доказів не можливості виконання встановленої вимоги, Ви не обмеженні у її оскаржені у встановлений Законом спосіб.
Дата відповіді:
10.12.2022 20:50
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
da94eb1bd09a403f9cc6b7de2cda916e
Дата опублікування:
09.12.2022 12:05
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до п.1.3 розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації «На підтвердження інформації Учасник повинен надати скан-копію договору, видаткових накладних та позитивний лист-відгук від контрагента.
Відгук має бути датований після оголошення закупівлі…». При цьому Замовник вимагає надати аналогічні договори за 2020-2021 роки.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення закупівель та наголошує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимога про надання листа-відгука, датованого не раніше дати оголошення процедури закупівлі- є прямим порушенням ст. 5 Закону. Оскільки Замовником встановлено, що договори повинні бути за 2020-2021роки, відповідно, листи-відгуки за такими договорами можуть бути датовані значно раніше дати оголошення даної закупівлі. Отримати ж відгуки «поточною» датою для учасників може бути доволі складно (а в деяких випадках навіть неможливо), оскільки у контрагентів може змінитись керівництво, яке не володіє достатньою інформацію про раніше укладений договір, деякі контрагенти можуть бути ліквідовані або ж замовники за договорами можуть знаходитись у зонві ведення бойових дій чи на окупованій території. За таких обставин взяти участь у даній закупівлі зможе лише обмежене коло осіб.
Отже, вимога Замовника про надання листа-відгуку датованого після оголошення закупівлі є прямим порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Цієї ж думки дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішення № 20913-р/пк-пз від 14.09.2021. Враховуючи все вищезазначене, вимагаємо усунути порушення чинного законодавства про закупівлі та виключити з п.1.3 розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації дискримінаційну вимогу про лист-відгук, датований після оголошення закупівлі. У противному разі дана вимога буде оскаржена до АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до абз. 1 ч.3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон не містить жодних обмежень щодо періоду укладання та/або виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2020-2021 років обумовлена тим, що критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільно працюючих організацій, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення своєчасної та якісної поставки товару, що є предметом закупівлі. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість товару та своєчасність поставки і ні в якому разі не обмежує конкуренцію та дискримінацію учасника.
Також закон не містить жодних обмежень щодо періоду за який учасник надає лист-відгук. Згідно вимог тендерної документації передбачено що лист-відгук повинен містити конкретну інформацію стосовно якості, обсягів та строків поставленого товару, щоб в подальшому розуміти як Учасник виконує свої зобов'зання відповідного до договору, тому строк місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі не містить дискримінаційних умов, а дає можливість Учаснику коректно та якісно підготувати свою пропозицію.
Лист-відгук вимагається для підтвердження якості та своєчасної поставки товару в повному обсязі учасником-переможцем.
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» положення Скражника є помилковим, оскільки Договір та Лист-відгук про виконання договору є двома різними фактами, а встановлення місячної давності на лист-відгук Замовником не є порушенням вимог Закону, тому дана вимога обов`язкова для виконання усіма Учасниками процедури закупівлі.
Також хочемо зазначити, що для стабільно працюючої компанії у якої є успішний досвід виконання аналогічних договорів отримання позитивного листа-відгука не викликає перешкод.
Дата відповіді:
10.12.2022 20:59
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
5b5359a4423e4142a2284c93023e2dfd
Дата опублікування:
09.12.2022 11:41
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до п.1.1 розділу 2 додатку 2 до Тендерної документації обов’язкова наявність в учасника наступних машин та техніки (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт:
- вантажні автомобілі в/п від 10 тон – не менше 1 од.;
- навантажувач - не менше 1 од..
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною, безпідставною та такою, яка заздалегідь обмежує коло потенційних учасників закупівлі з наступних причин:
1)Предметом даної закупівлі є товар, а не роботи, і тому не зрозуміло для чого Замовник вимагає обов’язкову наявність саме такого виду техніки. Для чого необхідний навантажувач? І в якому законодавчому акті чи ДСТУ чи ТУ вказано, що навантаження повинне здійснюватись саме навантажувачем, а не в інший спосіб?
2) Що стосується вантажного автомобіля в/п від 10 тон - Замовник не обгрунтовує, яким чином наявність саме такого автомобіля вплине на належне виконання договору, укладеного за результатом даної закупівлі. Якщо, наприклад, учасник має кілька автомобілів в/п по 5 тон. і буде здійснювати поставку одразу двома автомобілями – це що, неналежне виконання договору? Виникає підозра, що Замовник лобіює інтереси певного учасника, який таке техніку має, А це пряме порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу про наявність техніки, вказану у п. 1.1. розділу 2 додатку 2 до документації. У противному разі дана вимога буде оскаржена до АМКУ. Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до умов пункту 1 розділу2 додатку 2 Тендерної документації, замовником встановлено кваліфікаційний критерій, що стосується підтвердження наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ,та зокрема, вимагається обов’язкова наявність наступних машин та техніки (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт:
- вантажні автомобілі в/п від 10 тон – не менше 1 од.;
- навантажувач - не менше 1 од.;
Обумовлюємо встановлену вимогу наступним -
Відповідно до умов тендерної документації, Поставка Товару здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту направлення Покупцем заявки Постачальнику. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником на склад Покупця за адресою м. Київ, вул.Народного Ополчення,16.
Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Товару, здійснюється за рахунок Постачальника.
Відповідно до умов оголошення та проведення відкритих торгів, кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2022р.
Відповідно інформації приведеній у технічному завданні, загальна вага предмету закупівлі становить 34’074, 33 кг
За таких умов, здійснення доставки предмету закупівлі який має значну вагу та габарити має здійснюватися саме учасником-переможцем (після підписання договору – постачальником).
Цілком аргументованою є необхідність замовника переконатися, що учасники процедури закупівлі можуть залучити необхідні машин та техніку для здійснення поставки предмету закупівлі у встановлені строки (протягом 3-ох днів) та здійснити його розвантаження.
Просимо врахувати, що обговорюваний кваліфікаційний критерій встановлює мінімально необхідну кількість машин та техніки. Замовник не обмежує залучення у разі потреби додаткових машин та механізмів у.т.ч. названих вами.
Також, замовник не обмежує Вас у залучені до перевезення предмету закупівлі як власної, так і залученої/орендованої техніки.
Таким чином, ми не вбачаємо жодних обмежень для участі у оголошеній закупівлі жодним учасникам ринку.
Що стосується частини звернення, яке стосується роз’яснень положень законодавчих актів та ДСТУ далі повідомляємо –
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
До повноважень Комунального підприємства "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва не належить надання роз’яснень положень законодавчих актів та ДСТУ що стосуються предмету закупівлі.
Дата відповіді:
10.12.2022 20:47