• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне ДГ (13-100)

Вугілля кам’яне ДГ (13-100) – 51 т.. Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги відмінено

770 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Період уточнення: 06.12.2022 12:34 - 28.12.2022 00:00
Відповідь надана

Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Предмет закупівлі – кам’яне вугілля є паливом, яке в процесі використання (спалювання) супроводжується викидами в атмосферу забруднюючих речовин. З метою уникнення закупівлі вугілля з можливим перевищенням вмісту шкідливих хімічних, радіаційних, біологічних речовин, що впливають або за певних умов можуть негативно впливати на здоров'я людини, керуючись Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" № 4004-XII від 24.02.1994 р., відповідно до Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», Наказу МОЗ України № 201 від 09.07.1997 р. «Про затвердження Державних санітарних правил охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинам) (ДСП_201-97), замовником було прийняте рішення про включення в тендерну документацію відповідної вимоги про надання учасниками Звіту за результатами робіт для потреб державної саніторно-епідеміологічної експертизи, що є документом, який містить експертний висновок про можливість використання продукції на території України. В свою чергу, слід зауважити, що будь-який учасник може звернутися до уповноваженого органу/установи з відповідною заявою про проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та отримання звіту. Дякуємо за звернен

Номер: 0e887f2bd10344949dbe28c738ba8d9d
Дата опублікування: 09.12.2022 19:11
Опис: З висновком СЕС - все зрозуміло. ПИТАННЯ НАВІЩО ЗВІТ??? Якщо Ви думаєте, що кількість літер у ваших відповідях якось впливає на законність Ваших двимог - це помилкова думка!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що відповідь на питання по Звіту було надано вище. Щоб не дублювати відповіді, просимо ознайомитися з відповіддю на питання № 2 «технічні». Дякуємо за звернення»
Дата відповіді: 12.12.2022 11:28
Відповідь надана

Стосовно Ваших подальших дій, як має Замовник це розцінювати? Як погрозу чи спонукання до проведення закупівлі під Вашу «диктовку»? Замовник в своїй діяльності керується виключно чинним законодавством з метою виконання функцій та обов’язків що покладено на органи місцевого самоврядування, тому на майбутнє всі подібні звинувачення давайте будемо вирішувати та/або врегульовувати в правовому полі. Дякуємо за звернення!»

Номер: 169df976299b4858938a982a0809134f
Дата опублікування: 09.12.2022 19:06
Опис: Вочевидь, Замовнику, що Ваша тендерна документація написана під диктовку окремого учасника! А розціювати питання ви повинні у рамках закону - як наслідок встановлених дискримінаціцних вимог та вимог, що порушують чинне законодавство! Прибирайте дискримінаційні вимоги з тендерної документації та проводьте торги у рамках чинного законодавства України!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 12.12.2022 11:28
Відповідь надана

«Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Згідно із Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова) Замовник має відхилити Учасника у разі: є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України. У зв’язку із даною умовою та відсутність технічної можливості перевірити інформацію про Учасника в тому числі про кінцевого бенефіціарного власника, як Ви зауважили по тексту питання, реєстр ЄДРПОУ на сьогоднішній день не працює. Отримати даний Витяг можна як мінімум через інтернет ресурс «Опендатабот» як максимум шляхом звернення до державного реєстратора та/або до будь-якого нотаріуса, який здійснює свою діяльність в період воєнного стану. Проте, що «у Вас не було ЖОДНИХ змін», відомо тільки Вам. Замовник не має права вести господарську діяльність із країною агресором. Стосовно Ваших подальших дій «підемо в АМКУ», як має Замовник це розцінювати? Як погрозу чи спонукання до проведення закупівлі під Вашу «диктовку»? В електронній системі закупівель наявні процедури де по тексту тендерної документації вимагається надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який має бути сформований не раніше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, а в нашому випадку - сформований не раніше шести місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі. В електронній системі закупівель наявні Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»

Номер: e2f16a89a4ad48e7b53fd12ed5f97e32
Дата опублікування: 09.12.2022 19:02
Опис: А ЗАМОВНИКИ НЕ повинні встановлювати дискримінаційних вимог! Приберіть дискримінацію!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що відповідь на питання по суті витягу з ЄДРПОУ було надано вище. Щоб не дублювати відповіді, просимо ознайомитися з відповіддю на питання № 4 «Витяг з ЄДРПОУ». Дякуємо за звернення»
Дата відповіді: 12.12.2022 11:26
Відповідь надана

«Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме «Розділ IІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено єдиний кваліфікаційний критерій – про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відповідає пункту 29 Особливостей (Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»

Номер: 8dec7d604d85433fa1d0677f2e8b2714
Дата опублікування: 09.12.2022 19:00
Опис: У вас у тендерній документації - у технічній специфікації НА ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ-ТОВАР - ВУГІЛЛЯ КАМЯНЕ встановлені вимоги до обладання та МТБ! Прибедить беззаконня! Ми підемо в АМКУ!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що відповідь на питання стосовно обладнання та МТБ було надано вище. Щоб не дублювати відповіді, просимо ознайомитися з відповіддю на питання № 6 «МТБ» та з відповіддю Замовника на ВИМОГУ. Дякуємо за звернення»
Дата відповіді: 12.12.2022 11:25
Відповідь надана

«Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Замовник здійснює платежі через казначейську службу України та має рахунки саме у державних банківських установах, тому забезпечення має бути надано обслуговуючим банком Учасника або державним. Вам нічого не заважає звернутися у відповідний банк для оформлення банківської гарантії. В електронній системі закупівель наявні процедури за даним предметом закупівлі та з ідентичними вимогами до банківської гарантії, які є позитивними та є Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»

Номер: 6352758ef3a14557ad1d6167b13c4634
Дата опублікування: 09.12.2022 18:59
Опис: А що вам заважає прибрати дискримінаційну вимогу замість того щоб "гуглили" поняття "дискримінація"? Ви НЕ маєете права вказувати учаснику у якому банку брати гарантію! Прибирайте! у іншому випадку отримаєте скаргу в АМКУ !
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що відповідь на питання по суті банківської гарантії було надано вище. Щоб не дублювати відповіді, просимо ознайомитися з відповіддю на питання № 5 «критерії до банку». Дякуємо за звернення»
Дата відповіді: 12.12.2022 11:25
Відповідь надана

ДВІ ЗАКУПІВЛІ!!! ОДНАКОВІ!

Номер: 84fedf4a1c2643b79a7aeeb712a96777
Дата опублікування: 06.12.2022 13:50
Опис: Відміняйте закупівлю без видатків!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Закупівля UA-2022-12-05-014166-a ВІДМІНЕНА 06.12.2022 року, у зв’язку із відсутністю технічної можливості підписувати електронним цифровим підписом інформацію, яка розміщується на майданчику «https://zakupki.com.ua/», що зумовлена нестабільною ситуацією з електропостачанням та постачанням інтернету. Через технічні проблеми в роботі даного майданчика, Протокол про відміну завантажено до системи, але електронний підпис не завантажується до ЦБД, в результаті чого в системі PROZORRO не відображено рішення замовника про ВІДМІНУ закупівлі. Для підтвердження даної інформації, пропонуємо переглянути відповідь на Вимогу про усунення порушення в системі PROZORRO до закупівлі UA-2022-12-05-014166-a, де в «документах» замовником надано скріни з кабінету Замовника з майданчика «Zakupki.ua» та сканкопію протоколу про відміну від 06.12.2022 р. Станом на сьогоднішній день наше звернення зареєстровано у технічному відділі майданчика «Zakupki.ua», після його опрацювання дана закупівля має бути відмінена і рішення про його відміну має з’явитися в системі PROZORRO. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 09.12.2022 12:49
Відповідь надана

МТБ

Номер: 3f554ed1f3064e849b4ace3bc2a9bab1
Дата опублікування: 06.12.2022 13:49
Опис: Замовнику. на якій підставі вимагаєте наявності МТБ? Норми чинного законодавства "не для Вас"?
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме «Розділ IІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено єдиний кваліфікаційний критерій – про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відповідає пункту 29 Особливостей (Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 09.12.2022 11:38
Відповідь надана

критерії до банку

Номер: 0bf048791f6e4d0e8cf53c598b836ee7
Дата опублікування: 06.12.2022 13:49
Опис: Замовнику, а чому ви вказуєте учаснику у якому банку брати банківську гарантію? ЦЕ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЖОДНОМ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМ АКТОМ УКРАЇНИ!. не обмежуйте коло учасників! приберіть дискримінацію
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Замовник здійснює платежі через казначейську службу України та має рахунки саме у державних банківських установах, тому забезпечення має бути надано обслуговуючим банком Учасника або державним. Вам нічого не заважає звернутися у відповідний банк для оформлення банківської гарантії. В електронній системі закупівель наявні процедури за даним предметом закупівлі та з ідентичними вимогами до банківської гарантії, які є позитивними та є Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 09.12.2022 11:36
Відповідь надана

Витяг з ЄДРПОУ

Номер: dee0588d9f9d485ea47c2dc79d2bd2c9
Дата опублікування: 06.12.2022 13:49
Опис: Замовнику! Чому витяг з ЄДРПОУ повинен бути окремо.ю датою!? Наразі реестр не працює, перебої зі світлом! Витяг не раніше 6 міс взяти складно! Ми маємо витяг з минулого року і у нас не було ЖОДНИХ змін! Це дискримінаційна вимога! Приберіть! у разі відхилення вимоги - підемо в АМКУ!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Згідно із Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова) Замовник має відхилити Учасника у разі: є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України. У зв’язку із даною умовою та відсутність технічної можливості перевірити інформацію про Учасника в тому числі про кінцевого бенефіціарного власника, як Ви зауважили по тексту питання, реєстр ЄДРПОУ на сьогоднішній день не працює. Отримати даний Витяг можна як мінімум через інтернет ресурс «Опендатабот» як максимум шляхом звернення до державного реєстратора та/або до будь-якого нотаріуса, який здійснює свою діяльність в період воєнного стану. Проте, що «у Вас не було ЖОДНИХ змін», відомо тільки Вам. Замовник не має права вести господарську діяльність із країною агресором. Стосовно Ваших подальших дій «підемо в АМКУ», як має Замовник це розцінювати? Як погрозу чи спонукання до проведення закупівлі під Вашу «диктовку»? В електронній системі закупівель наявні процедури де по тексту тендерної документації вимагається надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який має бути сформований не раніше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, а в нашому випадку - сформований не раніше шести місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі. В електронній системі закупівель наявні Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 09.12.2022 11:34
Відповідь надана

аналогічні договори за 2022 рік

Номер: 75b8d2aafaf24312915f680165313608
Дата опублікування: 06.12.2022 13:48
Опис: Замовнику! це дискримінація! Ми маємо аналогічні договори з відкугами за 2021 рік: то чому вони не пілдходять? Зараз проблеми з електрикою, звязком, ЯК та і ЧОМУ учасник повинен брати відгуки за договорами за 2022 рік! Крім того! у договороах за 2022 рік ПРОПИСАНО, що договір діє до 31.12.2022 року!!! і строк поставки теж до 31.12.2022 (у наших договорах). ТОЖ ЯК ВИКОНАТИ ВАШУ ВИМОГУ! ДИСКРИМІНАЦІЯ! ПРИБИРАЙТЕ БЕЗЗАКОННЯ!
Відповідь: «Вельми шановний Учасник! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст Закону та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова) не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям (вимогам до Учасників). Саме наявність досвіду виконання аналогічного договору у 2022 році зумовлене введенням воєнного стану на території України, починаючи із лютого 2022, який продовжено до 19 лютого 2023 року. Замовник має бути впевнений що Учасник виконує свої зобов’язання по договору навіть у такий час, а саме під час дії воєнного стану, та здійснює доставку у 2022 році товару, походження якого є легальним. В електронній системі закупівель наявні процедури за даним предметом закупівлі та з ідентичними вимогами стосовно підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у 2022 році, які є позитивними та є Учасники (більше аніж 3), які можуть виконати дані умови, отже дискримінація – відсутня. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов закупівлі/документації в цій частині. Додатково, повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень стосовно організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством, що регулює сферу публічних закупівель, в тому числі під час воєнного стану. А також, звертаємо Вашу увагу, що Ваше звернення не містить кваліфікації, ознак та складових порушення, тобто яке саме порушення (правопорушення, проступок, злочин, чи як Ви зазначаєте «БЕЗЗАКОННЯ») та не надано констатації яку норму якого нормативно-правового акту було порушено Замовником. Стосовно Ваших подальших дій, як має Замовник це розцінювати? Як погрозу чи спонукання до проведення закупівлі під Вашу «диктовку»? Замовник в своїй діяльності керується виключно чинним законодавством з метою виконання функцій та обов’язків що покладено на органи місцевого самоврядування, тому на майбутнє всі подібні звинувачення давайте будемо вирішувати та/або врегульовувати в правовому полі. Дякуємо за звернення!»
Дата відповіді: 09.12.2022 11:33