-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Охоронні послуги» (ДК 021-2015: 79710000-4 )
Послуги з охорони із здійсненням виконавцем комплексу заходів із забезпечення охорони об’єктів власності, території та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на об’єкті та території замовника за допомогою фізичної охорони.
Торги не відбулися
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 520.00 UAH
Період уточнення:
11.01.2018 14:50 - 16.01.2018 15:30
Відповідь надана
критерії оцінки
Номер:
7cf6692d28ae4c8db66d1c547dd093c3
Дата опублікування:
15.01.2018 17:57
Опис:
В Тендерній документації вказані критерії оцінки: ціна - 85%, матеріально-технічна база -15%. Змушені зауважити, що даний пункт Документації не відповідає вимогам Закону, зокрема статті 28:
«Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як:
умови оплати;
строк виконання;
гарантійне обслуговування;
експлуатаційні витрати;
передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів».
Оскільки, послуги, пов’язані з особистою безпекою не відносяться до послуг, які мають складний або спеціалізований характер та надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом) – критерієм оцінки може бути виключно ціна.
Вимагаємо, на підставі частини 3 статті 18 Закону привести Документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства, оскільки предметом закупівлі є: «охоронні послуги», що ніяк не підпадає під складний та спеціалізований характер, і тому, критерієм оцінки, у Вашому випадку, може були виключно – ціна.
Крім того, повідомляємо Вас про те, що оскаржувалася Документація конкурсних торгів, де були й інші критерії, ніж ціна. Рішенням Антимонопольного комітету визнано, що такий предмет закупівлі як послуги з охорони не має складного та спеціалізованого характеру. Таким чином, встановивши у тендерній документації інший критерій оцінки, окрім ціни, Замовником порушено один із принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 3 Закону, а саме – об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. (Рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року).
Відповідь:
Внесення змін до тендерної документації в частині критерії оцінки тендерних пропозицій.
1. Зміни вносяться в розділ V пункт 1/1 тендерної документації згідно частини 2 ст.23 Закону
- Критерієм оцінки є - ціна.
2. З додатку 1 тендерної документації, вилучаємо:
- транспортні засоби – легкові автомобілі (договір оренди нотаріально завірений);
- спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем для тренувань персоналу охорони учасника ( м. Дніпро )
Дата відповіді:
18.01.2018 15:48
Відповідь надана
дискриминация
Номер:
ef86d0691d5444f9acb36a03ffe8568a
Дата опублікування:
15.01.2018 17:54
Опис:
Заказчик при формировании и составлении документации, прописывает дискриминационные условия, которые полностью ограничивают конкуренцию на данном тендере. Таким образом заказчик искусственно создает тепличные условия, чтоб протянуть своего заранее выбранного победителя, потому как требования заказчика к участникам заранее завышены и дискриминационные, а так же полностью нарушают ЗУ "Про публичные закупки". Данные квалификационные требования к будущим участникам не правомерны, а так же не соответствуют действующему законодательству, это видно из следующего: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази обозначенной в обьявлении: транспортні засоби: легкові автомобілі (власність або у наймі учасника), офісне приміщення (м. Дніпро, власність або у наймі учасників) - 3 бали 3% спортивний зал із спортивним обладнанням та інвентарем (м. Дніпро, власність або у наймі учасника). Потому как при предоставлении услуг именно физической охраны, не нужны группы реагирования. Потому как участник имеет полное право привлекать к этому другие охранные структуры, а так же подразделения полиции, которые будут приезжать на вызовы. Наличие СПОРТИВНОГО ЗАЛА вообще не регламентировано ни одним законодательным документом, но регламентировано просто ХОТЕЛКОЙ данного заказчика, и прописано под какого то определенного заранее оговоренного победителя. Единственным документом, подтверждающим способность участника предоставлять услуги в сфере охраны есть ни что иное как ЛИЦЕНЗИЯ, выданная МВС. То есть фактически заказчиком сознательно было принято решение закупать охранные услуги по явно завышенной цене и только у одного заранее определенного победителя, с кем заказчик договорился заранее и прописав всю тендерную документацию с дискриминационными требованиями по квалификации участников таким образом, чтобы максимально ограничить конкуренцию на данной закупке, тем самым нарушая Закон Украины «О публичных закупках». Такие действия должностных лиц тендерного комитета указывают на личную заинтересованность в результатах торгов, может трактоваться как признаки коррупционного правонарушения. И подпадают как минимум под административную и криминальную ответственность Потому как при составлении тендерной документации даже незначительное отклонение от норм законодательства влечет за собой привлечение уполномоченных лиц заказчика к административной ответственности, которая предусмотрена ст. 164-14 Кодекса Украины об административных правонарушениях, или к криминальной ответственности, которая предусмотрена ст. 364 Криминального кодекса Украины. Учитывая, что в других подобных тендерах, проводимых в данной области по медицинским учреждениях Днепропетровского областного совета, тянули за уши одного участника "Безпека Дніпра" или ТОВ «Рукост» (при этом отменяя и проводя заново торги, чтоб выиграл нужный победитель или дисквалифицируя остальных участников), то с 90% вероятностью можно сказать, что победителем будут данные компании или родственные им структуры, которые поделили рынок охранных услуг по днепропетровской области между собой и тем самым безнаказанно в сговоре с заказчиком берибанят государственные средства. Поэтому возникает закономерный вопрос: а не целесообразнее было бы вообще отменить торги по данной закупке, приведя их в соответствие к действующему законодательству, чем выбирать победителем участника, предложение которого в несколько раз может превышает наиболее экономически выгодную цену, которая может быть предложена другими участниками, если убрать данные дискриминационные требования, которые были выставленные заказчиком торгов. Так же просим обратить внимание контролирующие органы на данные закупки по мед.учреждениям в данном регионе Днепропетровского областного совета, потому как тенденция проведения данных закупок с такими же условиями приобрела эпидемиологический характер и способствует вымыванию значительных средств из бюджета области и страны. И настоятельно рекомендуем заказчику принимать более взвешенные и экономически обоснованные решения в процессе осуществления закупок.
Відповідь:
Відповідь на лист учасника відкритих торгів з приводу дискримінації на охоронні послуги від 15.01 2018 року.
Тендерний комітет пояснює свою позицію щодо вимог тендерної документації:
Роз'яснюємо, що дитячий заклад є спеціалізованим – психоневрологічним, тому послуга має бути якісна, переможець торгів повинен мати матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
По перше: це означає, що в закладі цілодобово 24 години 7 днів протягом року ( без святкових днів) перебуває 75 дітей віком від 2 до 11 років, 15 батьків та 45 осіб працівників закладу.
Контингент дітей з легко уразливою психікою, лабільною нервовою системою. Значна кількість дітей перебуває в істеричному або в збудженому стані. Для того, щоб лікування спеціалістами було ефективне, 50% успіху саме спокійні, гармонічні і безпечні умови.
За Законом «Про психіатрію» відвідування та контакт має бути професійно та коректно обмеженим із зовнішнім світом.
Рух транспорту (за необхідністю закладу) повинен контролюватися.
Візити сторонніх осіб, небажаних гостей теж має бути контрольованим, а також захист від проникнення з зовні повинен бути кваліфікованим.
Все вище зазначене має забезпечити якісна та професійна охоронна служба.
По друге: кошти бюджетні, потребують ефективного використання. Тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення відкритих торгів процедури закупівлі охоронних послуг. Оголошення для проведення процедури відкритих торгів з охоронних послуг оприлюднено відповідно до ст. 10 Закону 22.12.2017 року. Торги не відбулися з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій згідно частини 1 ст. 31 Закону і було прийнято рішення тендерним комітетом про відміну торгів, такі які не відбулися і подати оголошення вдруге, яке оприлюднено 11.01.2018 року.
Враховуючи те, що охоронна послуга вкрай необхідна ( з 01.01.2018 року по теперішній час відсутня, до закінчення процедури), тендерний комітет вилучає із переліку вимог додатка 1 тендерної документації в частині:
- транспортні засоби (легкові автомобілі);
- спортивний зал із спортивним інвентарем.
Запрошуємо до участі та бажаємо перемоги.
Дата відповіді:
17.01.2018 16:59