• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Газ природний, скраплений або в газоподібному стані для навчальних закладів Луцького району

Торги відмінено

3 813 147.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 065.74 UAH
Період уточнення: 02.01.2018 16:19 - 12.01.2018 17:00
Відповідь надана

Щодо визначення предмета закупівлі

Номер: 7b7b1979fc2e4edbad973a30588d557f
Дата опублікування: 04.01.2018 20:41
Опис: Відповідно до абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок 454, з урахуванням підпункту 2 пункту 2 цього ж наказу, з 01 січня 2017 року, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Однак в оголошені про проведення відкритих торгів UA-2018-01-02-001358-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-001358-a/print/open/pdf) пункт 6 предмет закупівлі визначено за показником п'ятої цифри основного словника як ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ, що не відповідає Порядку 454. Інформація, яка зазначена у оголошені в подальшому буде відображена у звіті про результати проведення процедури закупівлі, який, виходячи з викладеного, також не відповідатиме Порядку 454. В наслідок цього органи Казначейства можуть відмовити в реєстрації бюджетного зобов'язання за договором про закупівлю відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 7 Закону України “Про публічні закупівлі”. У Тендерній документації предмет закупівлі зазначено як "Природний газ код ДК 016:2010 - 06.20.1 код ДК 021:2015 - 09120000-6", що також не відповідає вимогам абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку 454. У зв'язку з викладеним просимо внести зміни до Тендерної документації та змісту Оголошення про проведення процедури закупівлі в частині приведення їх у відповідність до вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:42
Відповідь надана

Щодо Додатків 6 і 7 до Тендерної документації

Номер: 99771224ae7c490d84762f5ef60e965b
Дата опублікування: 04.01.2018 20:39
Опис: Окремі положення Тендерної документації не узгоджені між собою, що утруднює, а то й унеможливлює належну підготовку, оформлення та подання документів тендерної пропозиції відповідно до умов Тендерної документації замовника. 1. Підпунктом (h) пункту 1.3 Тендерної документії передбачено визначення понять “еквівалентна продукція”, “еквівалентні товари”, “еквівалент” з посиланням на Додаток 6. У підпункті (z) пункту 1.3 Тендерної документії визначено, що (z) тендерна пропозиція за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі – документ, який подається переможцем процедури закупівлі відповідно до частини четвертої статті 36 Закону та умов цієї Документації за формою, встановленою у Додатку №7, виключно з метою підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця (в тому числі за одиницю товару) за результатами електронного аукціону; Згідно з підпунктом (b) пункту 2.12 розділу V Тендерної документації учасник-переможець торгів (переможець процедури закупівлі) у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику заповнену форму документа згідно із Додатком 7 … У той же час у Тендерна документація не містить Додатку 6 та Додатку 7 2 Згідно з пунктом 1.3 розділу V Тендерної документації перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію наведено у Додатку 4. Однак у Додатку 4, який визначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відсутні перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції, а також не зазначено питомої ваги критерію оцінки. Згідно з пунктом 2.19 розділу V Тендерної документації Учасники визначають (розраховують) ціну пропозиції та ціни за одиницю товару (роботи, послуги) відповідно до методики розрахунку ціни пропозиції, наведеної у Додатку 4. Однак у Додатку 4, який визначає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, не наведена методика розрахунку ціни пропозиції.. У зв'язку з цим впросимо надати відповідні роз'яснення щодо застосування зазначених вище умов Тендерної документації, або внести зміни до Тендерної документації в частині приведення у відповідність та узгодження її умов між собою.
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:42
Відповідь надана

Щодо страхового запасу природного газу

Номер: 8432c8c605a341fc99671788ae080e3c
Дата опублікування: 04.01.2018 20:37
Опис: Згідно з умовами Додатку 3 до Тендерної документації (підпункт 1 пункту Н) розділ IV) постачальник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно ПОРЯДКУ створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795). Разом з тим постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795 втратила чинність на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860, а питання створення страхового запасу регулюються відповідно до частини шостої статті 12 Закону України “Про ринок природного газу” У зв'язку з цим просимо роз'яснити порядок виконання учасником зазначеної вище вимоги Додатку 3 до Тендерної документації, або внести зміни до Тендерної документації, в частині приведення вимог Додатку 3 у відповідність до чинного законодавства України
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо вимог до аналогічних договорів

Номер: f58208b80186489dbc52a03439e3ddf0
Дата опублікування: 04.01.2018 20:37
Опис: Відповідно до додатку 2 до Тендерної документації замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій як “ Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ”. При цьому у тендерній документації не деталізовано вимог щодо ступеня виконання аналогічного договору (виконаний повністю чи перебуває у процесі виконання), а також не наведено критеріїв, за яким договір буде вважатися аналогічним. Разом з тим Закон України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) розмежовує різні види договорів, предметом яких є природний газ, залежно від суб'єктного складу сторін та/або призначення самого природного газу. Так згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. При цьому, згідно з пунктами 27 і 37 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачальник природного газу - це суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу, а споживач - фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, яка отримує природний газ на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З МЕТОЮ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ВЛАСНИХ ПОТРЕБ, А НЕ ДЛЯ ПЕРЕПРОДАЖУ, або ВИКОРИСТАННЯ В ЯКОСТІ СИРОВИНИ. У той же час відносини між постачальником та споживачем регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, (далі – Правила). Згідно пунктом 3 розділу І Правил постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТА СПОЖИВАЧЕМ, який укладається відповідно до вимог цих Правил. При цьому пунктом 5 розділу ІІ Правил визначено істотні умови договору постачання природного газу. Однак на ринку природного газу укладаються інші договори, які передбачають перехід права власності на природний газ, без його передачі кінцевому споживачеві через ГТС/ГРМ., а безпосередньо у газосховищах. Зокрема, це - договір купівлі-продажу природного газу, які укладаються між оптовими покупцем та оптовим продавцем. Згідно з пунктами 21 і 22 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII: оптовий покупець - це суб'єкт господарювання, який придбаває природний газ на підставі договору купівлі-продажу не для власного споживання, а оптовий продавець - суб'єкт господарювання, який реалізує природний газ оптовому покупцю або постачальнику на підставі договору купівлі-продажу. У зв'язку з викладеним просимо роз'яснити наступні питання: 1) У Тендерній документації аналогічним договором вважається лише договір постачання природного газу, який укладений між постачальником та споживачем у розмінні Закону № 329-VIII, чи будь-який цивільно-правовий договір предметом якого є природний газ, зокрема договір купівлі-продажу природного газу в газосховищах та/або ГТС, що укладається між оптовим продавцем та оптовим покупцем не для власного споживання останнього ? 2) Чи відповідають вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору договори постачання природного газу, які перебувають в процесі виконання (строк дії яких ще не минув), чи лише ті договори постачання природного газу, які виконані сторонами (строк дії яких уже минув) ?
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційного критерію “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”

Номер: 674f02fe8dda4cae9b3e3afe23fae88b
Дата опублікування: 04.01.2018 20:36
Опис: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП 16.02.2017 № 201, до суб'єктів господарювання, які мають намір здійснювати постачання природного газу, встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності: 1) необхідних засобів провадження господарської діяльності (п. 1.3 Ліцензійних умов) та кадрових кваліфікаційних вимог (п. 2.7 Ліцензійних умов). Відповідність ліцензіата зазначеним вимогам перевіряється органом ліцензування (НКРЕКП) перед вдачею відповідної ліцензії та контролюється НКРЕКП в порядку, визначеному чинним законодавством, під час провадження ліцензованої діяльності. При цьому документом, який достовірно підтверджує відповідність суб'єкта господарювання – ліцензіата зазначеним вище кваліфікаційним вимогам, є видана в установленому порядку ліцензія на право провадження господарської діяльності з постачання природного газу. У зв'язку з викладеним вище просимо повідомити необхідність встановлення у тендерній документації такого кваліфікаційного критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також оприлюднення учасником у відкритому доступі (в мережі Інтернет) персональних даних працівників учасника (ПІБ, рівень освіти, освітньо-кваліфікаційний рівень, ступінь, напрям підготовки, спеціальність, здобута кваліфікація, професія; спеціальна підготовка (кваліфікація, статус), стаж роботи за спеціальністю/професією тощо). По можливості просимо внести зміни до Тендерної документації в частині виключення даного кваліфікаційного критерію або заміни способу документального підтвердження відповідності даному критерію іншим документом, ніж інформаційна довідка наведена у додатку 2 до Тендерної документації (наприклад, гарантійним листом про відповідність учасника кадровим вимогам, встановленим пунктом 2.7 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо інформаційної довідки про обладнання та матеріально-технічну базу учасника

Номер: a3821242bd794e4a888f4f0c544559bf
Дата опублікування: 04.01.2018 20:35
Опис: Згідно з додатком 2 до тендерної документації замовником встановлено два кваліфікаційні критерії: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим додатком передбачена форма “Інформаційна довідка про обладнання та матеріально-технічну базу учасника”, хоча критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником не встановлено у тендерній документації. У зв'язку з цим просимо роз'яснити чи може учасник не подавати у складі тендерної пропозиції документа за формою “Інформаційна довідка про обладнання та матеріально-технічну базу учасника” ? (або внести зміни до Тендерної документації та виключити дану довідку з додатку 2)
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо використання електронного цифрового підпису

Номер: cb3453e9e1c44decb925ade100e3b6f7
Дата опублікування: 04.01.2018 20:34
Опис: Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Разом з цим даним Законом встановлено, що 1) Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6). 2) Відносини, пов'язані з використанням електронних цифрових підписів, регулюються законом (ч. 3 ст. 6). 3) Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб'єктами електронного документообігу на договірних засадах (ч. 4 ст. 6). 4) Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (ч. 1 ст. 7). . У зв'язку з цим, зважаючи на відсутність договірних відносин між замовником та учасниками про визнання інших видів електронних підписів (крім електронного цифрового підпису) просимо роз'яснити наступні питання: 1. Чи зобов'язаний учасник під час подання тендерної пропозиції згідно з ч. 1 ст. 25 Закону підписати пропозицію шляхом накладення електронного цифрового підпису згідно із законодавством? 2. Чи зобов'язаний учасник під час складання документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, підписувати кожний документ з накладенням електронного цифрового підпису згідно із законодавством? 3. Чи може учасник під час складання документів, які подаються у складі тендерної пропозиції, замість графічного відтворення зображення власноручного підпису уповноваженої особи, ставити відмітку ЕЦП та підписувати кожен документ з накладенням електронного цифрового підпису із законодавством?
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо подання копії статуту учасника – юридичної особи

Номер: 102e6d7cfc1d4d6a80e7e1885b5564e7
Дата опублікування: 04.01.2018 20:33
Опис: У разі, що учасник – юридична особа зареєстрований після 01.01.2016 р. на його статуті відсутня відмітка державного реєстратора, а сам статут розміщується на веб-порталі Мін'юсту відповідно до закону. у зв'язку з цим просимо роз'яснити, чи може учасник-юридична особа замість скан-копії статуту згідно з підпунктом (a) пункту 2.2 розділу V. Тендерної документації надати замовнику у складі тендерної пропозиції 1) лист у довільній формі з унікальним номером (кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг на офіційному веб-сайті розпорядника ЄДР), за яким можна отримати доступ до чинної редакції статуту (іншого установчого документа) на веб-порталі ЄДР за адресою в мережі Інтернет https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch або 2) копію Опису документів, що надавалися юридичною особою державному реєстратору для реєстрації статуту (іншого установчого документа) на дату останньої реєстраційної дії щодо реєстрації нової редакції статуту (іншого установчого документа), а для юридичної особи, створеної після 01.01.2016 р., у якої діє початково редакція статуту (установчого документу) – на дату державної реєстрації юридичної особи (зазначений вище унікальний номер (код доступу) розміщено у правому верхньому кутку першої сторінки Опису).
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:41
Відповідь надана

Щодо подання копії паспортного документа уповноваженої посадової особи учасника

Номер: a20efbbf536846fdb437afac2bbece58
Дата опублікування: 04.01.2018 20:31
Опис: Просимо роз'яснити чи може учасник, з мето збереження конфіденційності персональних даних у складі тендерної пропозиції надати лише лист-зобов’язання, яким гарантує пред’явлення паспортного документа під час укладення договору про закупівлю без надання копії паспортного документа у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:40
Відповідь надана

Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Номер: 40b1ec47a51941d280930f8066fc4c67
Дата опублікування: 04.01.2018 20:31
Опис: Відповідно до пункту 1.1 розділу ІV Тендерної документації, відповідно до якого "кінцевий строк подання тендерних пропозицій 17.01.2018р." У той же час згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів (п. 13) "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить 18 січня 2018 15:00" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-02-001358-a/print/open/pdf), Просимо роз'яснити зміст зазначеного положення Тендерної документації або внести зміни до Тендерної документації в частині приведення пункту 1.1 розділу ІV у відповідність до п. 13 Оголошення.
Відповідь: Дякуємо, Шановний Учасник, Ваші зауваження прийняті до уваги.
Дата відповіді: 09.01.2018 08:42