-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обробки даних
Торги відмінено
166 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 660.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 660.00 UAH
Період уточнення:
01.12.2022 15:06 - 09.12.2022 00:00
Відповідь надана
Анкете клієнта за формою Замовника
Номер:
7b1e1056abd9425fa3e33f58f35e7201
Дата опублікування:
05.12.2022 21:00
Опис:
Додаток 7 до тендерної документації містить інформацію щодо форми анкети, яку повинен надати переможець процедури закупівлі разом з оригіналом підписаного Договору. Але даною формою передбачено, що переможцем даної закупівлі повинен бути ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО". Тобто якщо переможцем даної закупівлі буде визнано іншого Учасника ніж ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО" він не зможе заповнити дану анкету відповідно да наданої форми тендерної документації. В зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації та привести дану форму анкети до належного вигляду, а саме видалити інформацію з додатку 7 про ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО".
Відповідь:
Доброго ранку, шановний учасник
ПрАТ "УКРФІНЖИТЛО" є Замовником в даній закулівлі, тому не заповнює дану анкету.
Форма анкети в Додатку №7 до тендерної документації надана для заповнення переможцем торгів.
Дата відповіді:
06.12.2022 10:03
Відповідь надана
Належним чином завірена копя
Номер:
e5c6375614f14db6a1b434f019674f4f
Дата опублікування:
05.12.2022 20:24
Опис:
В додатку №3 тендерної документації є вимога надати "належним чином завірену копію сертифікату". Просимо уточнити що Замовник має на увазі під терміном "належним чином завірену"?
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник
під терміном «належним чином завірену» Замовник має на увазі, що на копіях документів буде проставлена відмітка «Згідно з оригіналом»; особистий підпис уповноваженої особи, яка засвідчує копію документа, її ініціали та прізвище; дату засвідчення копії та відбиток печатки (у разі наявності).
Дата відповіді:
06.12.2022 10:32
Відповідь надана
строк надання послуг
Номер:
1e6d6166c67240898e80a00463d21958
Дата опублікування:
05.12.2022 16:31
Опис:
Пунт 4.4. Розділу 1. Загальні положення тендерної документації містить інформацію: «строк надання послуг (поставки товарів виконання робіт): 5 (п`ять) календарних днів з моменту укладення договору про закупівлю послуг». Також в оголошенні UA-2022-12-01-010889-a є інформація, що «строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2022». Виходить, що послуги за цією закупівлею надаються 5 календарних днів з моменту укладення договору та до 28.12.2022 р.?
В тендерній документації більш ніде не зазначено окрім цього інших строків надання послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити актуальний строк надання послуг.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учасник
Внесені зміни до оголошення щодо терміну надання послуг.
Дата відповіді:
07.12.2022 11:17
Відповідь надана
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Номер:
77dddc64b4ca4f8f9dd28a63f1ed976f
Дата опублікування:
02.12.2022 18:02
Опис:
Пункт 2 додатку 3 тендерної документації містить вимогу: «належним чином завірена копія Атестату відповідності на комплексну систему захисту інформації, а в разі його відсутності копію Сертифікату за міжнародним стандартом безпеки ISO/IEC 27001, що підтверджує відповідність національним стандартам України з систем управління інформаційною безпекою, а також довідку з зазначенням засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (вказати джерело інформації та надати копії висновків) і використовуються для захисту інформації в системі хмарних обчислень Виконавця, з наданням копії документу (договір, угода), що підтверджує відносини Виконавця з правовласником цього ПО, що надають йому право на використання цього ПО». Щодо надання Атестату відповідності на комплексну систему захисту інформації, а в разі його відсутності копію Сертифікату за міжнародним стандартом безпеки ISO/IEC 27001, справа в тому, що додаток 2 до тендерної документації містить вимоги щодо надання учасникой як атестату КСЗІ так і сертифікату ISO/IEC тому кваліфікаційна вимога щодо надання або КСЗІ або ISO/IEC не відповідає технічним вимогам замовника. Щодо довідки з зазначенням засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (вказати джерело інформації та надати копії висновків) і використовуються для захисту інформації в системі хмарних обчислень Виконавця, з наданням копії документу (договір, угода), що підтверджує відносини Виконавця з правовласником цього ПО, що надають йому право на використання цього ПО. Ознайомившись з технічним завданням тендерної документації завіряємо Вас, що для повної інформаційної безпеки вашої інфраструктури та сервісів хмарному оператору достатньо мати наявність Атестату КСЗІ та сертифікатів ISO 27001, 27701. Окрім цього також мати сертифікованих спеціалістів в сфері інформаційної безпеки, принаймні одного, що зможе перевірити безпеку нової інфраструктури та сервісів Замовника, та за необхідності, професійно надати консультації щодо покращення безпеки інфраструктури та сервісів. Зважаючи на викладене просимо видалити дану вимогу з тендерної документації так як вона в повній мірі не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідь:
Доброго вечора, шановний Учасник,
у відповідь на ваше запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації щодо закупівлі Послуг з обробки даних.
Дата відповіді:
05.12.2022 18:33
Відповідь надана
Анкета клієнта за формою Замовника.
Номер:
e56025fd93614437802925f4c26440f3
Дата опублікування:
02.12.2022 18:00
Опис:
Пункт 2 розділу 5 тендерної документації містить вимогу: «Згідно з вимогами Закону України від 06.12.2019№ 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (зв змінами та доповненнями) Учасник визнаний переможцем процедури закупівлі, за кожним окремим лотом, до моменту укладення Договору про закупівлю надсилає на електронну адресу відповідального за проведення закупівлі n.chyrenko@ufgc.com.ua анкету клієнта за формою Замовника. Крім того інформація надається в паперовому вигляді разом з оригіналом підписаного Договору. Інформація має статус комерційної інформації та не підлягає розголошенню, поширенню за виключенням випадків, передбачених законодавством». Просимо надати форму анкети клієнта, щоб учасники мали можливість ознайомитися з нею перед кінцевим строком подачі тендерних пропозицій.
Відповідь:
Доброго вечора, шановний Учасник,
у відповідь на ваше запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації щодо закупівлі Послуг з обробки даних.
Дата відповіді:
05.12.2022 18:33
Відповідь надана
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Номер:
f15a260318334326beefb04984a1bbb5
Дата опублікування:
02.12.2022 17:58
Опис:
Пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить вимогу: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 07.11.2018 року 2155-VIII «Про електронні документи та електронний документообіг» (зі змінами), Закону України від 05.10.2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (в редакції від 13.02.2020 року № 440-ІХ) (зі змінами та доповненнями), тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 Розділу ІІІ цієї Документації (окрім Учасників-нерезидентів)». Дана вимога тендерної документації не в повній мірі відповідає Закону «Про публічні закупівлі», тобто тендерна документація передбачає засвідчення документів, що подаються у складі тендерної пропозиції, мокрою печаткою та власноручним підписом уповноваженої особи, що прямо суперечать розділу 5, ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"». Просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації наступним абзацом: «Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"».
Відповідь:
Доброго вечора, шановний Учасник,
у відповідь на ваше запитання, Замовником були внесені зміни до тендерної документації щодо закупівлі Послуг з обробки даних.
Дата відповіді:
05.12.2022 18:33