-
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Будівництво ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні
ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
6 945 000.00
EUR без ПДВ
мін. крок: 1% або 69 450.00 EUR
мін. крок: 1% або 69 450.00 EUR
Період уточнення:
07.07.2017 17:34 - 07.10.2017 18:00
Відповідь надана
Уточнення тендерної документації. Додаток 6
Номер:
6043374a82ac4b5eb16ce64130723aec
Дата опублікування:
30.09.2017 16:38
Опис:
В документах закупівлі присутній документ додаток №6, на який немає посилань в тексті тендерної документації. Прошу надати роз’яснення щодо необхідності врахування змісту додатку №6 та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
За результатами звернення в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме:
абзац 3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації після слів «На другому етапі учасники повинні подавати остаточні тендерні пропозиції із зазначенням ціни» доповнити словами: «. При формування ціни пропозиції необхідно враховувати вимоги додатку 6 до тендерної документації»;
в другому абзаці розділу «І етап. Розроблення проектно-кошторисної документації. Включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку)» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Погодження з усіма зацікавленими сторонами,» виключити слова: «включаючи комунальні компанії, Управління безпеки дорожнього руху департаменту превентивної діяльності національної поліції України та інші,»;
в першому абзаці розділу «ІІ етапу. Роботи з нового будівництва» додатку 6 до Тендерної документації після слів «Вартість (ціна) Учасника повинна розрахована відповідно до» виключити слова «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Порядок визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі – СОУ)» та включити слова «чинного законодавства України.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:42
Відповідь надана
Реконструкція чи будівництво магазину безмитної торговлі?
Номер:
a24c94caa9804cc9a447527f6b25e53d
Дата опублікування:
29.09.2017 11:36
Опис:
На Схемі 9 присутній існуючий магазин безмитної торгівлі, але у технічному завданні (Додаток 3, пункт 17, пп.7) йдеться про будівництво «Громадська будівля для розташування магазину безмитної торгівлі на виїзді з України», проте вид будівництва II-го пускового комплексу- Реконструкція (Додаток 3, пункт 14,15 та інш.). Дуже Вас просимо внести ясність, тому що це впливає на формування вартості та правильності прийнятих рішень.
Відповідь:
Присутній на схемі 9 магазин безмитної торгівлі приватна власність і не є об’єктом реконструкції. В технічному завданні (додаток 3 до Тендерної документації) мається на увазі будівництво в рамках реконструкції існуючої ділянки пункту пропуску нової Громадської будівлі для розташування магазину безмитної торгівлі.
Наразі всі схеми наведені в технічному заданні носять орієнтовний характер. Потенційний учасник може надати пропозиції щодо технічного рішення (в тому числі схеми) на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім того відповідно до абзацу 9 пункту 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» після завершення діалогу (І етап) «замовник вносить зміни до тендерної документації щодо технічних вимог та вимог до якості предмета закупівлі чи визначає нові характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:41
Відповідь надана
Невідповідність документів ТД,ТЗ
Номер:
7c9fefc75b6c49b282f1a3fdadea845b
Дата опублікування:
29.09.2017 11:29
Опис:
В експлікації будівель, споруд та майданчиків у Схемі 1 наведено:
- Дванадцять павільйонів паспортного та митного контролю, що суперечить технічному завданню у якому їх 11 штук.
- Бокс поглибленого огляду автобусів і легкових автомобілів на в’їзді в Україну, планування котрого, які наведені у Схемі 4, не відповідають Схемі 1 у зв’язку зі змінами транспортних потоків.
- Павільйон ваги для динамічного зважування поз.16, планування котрого відсутні у Орієнтовних схемах.
Також на Схемі 1 відсутній павільйон електронної ваги поз. 11 (експлікація будівель).
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Всі схеми наведені в технічному заданні носять орієнтовний характер. Потенційний учасник може надати пропозиції щодо технічного рішення (в тому числі схеми) на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім того відповідно до абзацу 9 пункту 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» після завершення діалогу (І етап) «замовник вносить зміни до тендерної документації щодо технічних вимог та вимог до якості предмета закупівлі чи визначає нові характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:40
Відповідь надана
Щодо необхідності влаштування стаціонарної скануючої системи для вантажних транспортних засобів до 3.5 т. на вїзді в Україну.
Номер:
465a86de083c47d7b6595e08aa9f6d85
Дата опублікування:
29.09.2017 11:22
Опис:
В експлікації будівель, споруд та майданчиків на Схемі 1 «СХЕМА МІЖНАРОДНОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ПУНКТУ ПРОПУСКУ “КРАКОВЕЦЬ-ПАСАЖИРСЬКИЙ”» присутня позиція 14 (Майданчик для влаштування стаціонарної скануючої системи для огляду вантажних транспортних засобів до 3.5 т на в’їзді в Україну), яка в свою чергу відсутня на самій схемі.
Також у технічному завданні (Додаток 3) відсутня інформація щодо необхідності влаштування стаціонарної скануючої системи для вантажних транспортних засобів до 3.5 т.
Просимо дати відповідь, на який документ покладатися при розробці проектних рішень або, при необхідності, узгодити документи між собою.
Відповідь:
Влаштування стаціонарних скануючих систем для огляду автотранспорту вагою до 3,5 т не передбачено технічним завдання (додаток 3 до Тендерної документації), але облаштування місць на території (на в’їзді і виїзді) ділянки для легкового автотранспорту і автобусів під майбутнє розміщення скануючого обладнання було б бажаним. Наразі всі схеми наведені в технічному заданні носять орієнтовний характер. Потенційний учасник може надати пропозиції щодо технічного рішення (в тому числі схеми) на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім того відповідно до абзацу 9 пункту 2 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» після завершення діалогу (І етап) «замовник вносить зміни до тендерної документації щодо технічних вимог та вимог до якості предмета закупівлі чи визначає нові характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:39
Відповідь надана
Необхідна більш детальна інформація щодо вимоги опису технічного рішення
Номер:
ff4e643d441e4dbb932186e9915a5a94
Дата опублікування:
15.09.2017 13:05
Опис:
При вимозі опису технічного рішення щодо предмету закупівлі (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) необхідно надати більш детальну та конкретну інформацію, що саме вимагається від учасника.
Відповідь:
Потенційний учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:39
Відповідь надана
Оскарження вимоги опису технічного рішення
Номер:
814ed37fd0294378ab8b17f5f460e1da
Дата опублікування:
15.09.2017 13:04
Опис:
Ми вважаємо, що при підготовці документації для участі в тендері (Розділ ІІІ п. 1, а саме: 3. опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни (інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом) можуть бути надані тільки концепційні рішення. Креслення, екскізи, макети та інші технічні рішення мають бути розроблені в процесі розробки проектно-кошторисної документації та видалені з Технічної документації.
Відповідь:
Підпунктом 3 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що на першому етапі опис технічного рішення щодо предмету закупівлі (у складі якого надаються концепції рішення, креслення, ескізи, макети тощо відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до тендерної документації), без зазначення ціни. Тобто потенційних учасник може вибирати спосіб подачі опису технічного рішення на власний розсуд, головне щоб його пропозиції відповідали технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.10.2017 15:37
Відповідь надана
Ціноутворення тендерних пропозицій
Номер:
2164b26f55f04fcb91d6b58d2d569d07
Дата опублікування:
09.09.2017 10:42
Опис:
У Вашій попередній відповіді було зазначено, що Пунктом 2 Статті 4 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII визначено, що «всі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна контрактів виражаються в євро», правила ціноутворення цим договором не визначено. Чи означає таке Ваше твердження, що вимоги щодо ціноутворення згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із змінами та доповненнями.та ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі - ДСТУ), СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)» (далі - СОУ) з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами України будуть виключені як з самої назви тендеру так і з додатку 6?
Відповідь:
Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмету закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Закупівля зазначеного вище предмету закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням особливостей, визначених Договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України № 977-VIII від 03.02.2016, та міжнародної практики використання контрактів FIDIC.
Дата відповіді:
20.09.2017 16:51
Відповідь надана
Оподаткування
Номер:
4787be61b9a2432b9bd283f9cd508a06
Дата опублікування:
30.08.2017 20:38
Опис:
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.05.2017, № 523 «Про затвердження Порядку ведення єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2017 року за № 719/30587 та наказом ДФС від 25.04.2017 № 293 «Про затвердження Порядку організації роботи органів доходів і зборів із надання індивідуальних податкових консультацій» при офіційному зверненні резидент повинен вказати причину звернення та задати конкретне запитання, щоб отримати конкретну відповідь. В даному випадку резидент України не може бути учасником даного тендеру, що дало підстави для відхилення його запиту по даній конкретній закупівлі, яка базується на конкретних статях та умовах Договору між Україною та Польщею. Просимо дати роз'яснення щодо застосування положень статі 11 договору між Україною та Польщею до даного конкретного тендеру в частині звільнення учасників від оподаткування в Україні на час виконання договору.
Відповідь:
Відповідно пунктів 1 та 2 Статті 11 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII.
Будь-які податки, збори та інші платежі, які можуть виникнути у зв'язку з виконанням Контрактів, укладених згідно із цим Договором, сплачуються кожною стороною Контракту у її відповідній країні і не фінансуються за рахунок Кредиту.
Товари, роботи та послуги що фінансуються відповідно до Контрактів звільняються від сплати будь-яких податків, мит чи інших зборів або обов'язкових платежів, які встановлені Україною чи на її території у відповідності до чинного законодавства України.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів регулюються Податковим кодексом України.
Дата відповіді:
08.09.2017 20:40
Відповідь надана
Ціноутворення тендерних пропозицій
Номер:
1e091b92090d4a01a3f7df6984f3909d
Дата опублікування:
30.08.2017 20:11
Опис:
Відповідно до абзацу 1 пункту 2 Статті 34 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов даної тендерної документації на першому етапі всі учасники пропонується подають тендерну пропозицію, в якій надається опис рішення про закупівлю без зазначення ціни, але для підготовки технічного опису та відповідної тендерної пропозиції кожен учасник приймає такі технічні та конструктивні рішення, які в кінцевому результаті, з одного боку, відповідають технічним вимогам Замовника (вимогам тендерної документації та додатків до неї), а з іншої сторони не повинні будуть перевищити цінові очікування Замовника та нададуть кожному учаснику конкурентні переваги в тендерній боротьбі. Тому вже на першому єтапі кожному учаснику необхідно визначатись з ціною кожного технічного рішення, яке буде включене в технічний опис. Тому просимо надати відповідь по правилах ціноутворення, якими повинні користуватись учасники при підготовці своїх пропозицій, включаючи польскі послуги та продукцію.
Відповідь:
Пунктом 2 Статті 4 Договору Між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України від 03 лютого 2016 року № 977-VIII визначено, що «всі ціни, встановлені відповідно до світових ринкових цін та ціна контрактів виражаються в євро», правила ціноутворення цим договором не визначено.
Дата відповіді:
08.09.2017 20:40
Відповідь надана
Договір підряду.
Номер:
24211fb3736b4884824da11099afb8f1
Дата опублікування:
30.08.2017 19:54
Опис:
Дуже просимо доповнити тендерну документацію та надати чернетку договору підряду, який планується підписати з переможцем тендеру.
Відповідь:
Повідомляємо, що інформація щодо істотних умов, які будуть включені до договору про закупівлю, наведена у п.п. 3, 4 Розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації.
Дата відповіді:
08.09.2017 20:39