-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 внутрішні №1000 на самоклеючій основі (НК 024:2019 код 35362 - Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації); Індикатори хімічні одноразового застосування для контролю парової стерилізації 132/20 зовнішні №1000 на самоклеючій основі (НК 024:2019 код 35362 - Індикатор хімічний / фізичний для контролю стерилізації) згідно ДК 021:2015 код 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Торги не відбулися
14 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 70.20 UAH
Період уточнення:
30.11.2022 13:33 - 05.12.2022 00:00
Відповідь надана
по вимогам
Номер:
9f9b22c6cbbb4cbaa03bb6ced631062c
Дата опублікування:
02.12.2022 11:19
Опис:
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції ? Якщо так, то просимо вилучити вимогу надання гарантійного листа , яка створює штучні перешкоди для участі в закупівлі ,порушує ст.5 Закону України про публічні закупівлі та просимо уточнити, згідно якого чинного документа сформована дана вимога, яка звужує коло учасників закупівлі і як наслідок відсутність аукціону в закупівлі.
Відповідь:
Шановний Аноніме, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та необхідні терміни учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені документацією закупівлі та пропозицією учасника.
Дана вимога не є упередженою оскільки отримання гарантійних листів можливе для будь-якого суб’єкта господарювання. Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі.
Тому, замовник вважає вимоги зазначені в тендерній документації закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерною документацією забезпечено умови рівності участі у закупівлі.
Дата відповіді:
05.12.2022 16:30
Відповідь надана
По вимогам
Номер:
108a04f4ab4a4f07b979585a4fed663e
Дата опублікування:
02.12.2022 00:08
Опис:
Уповноважена особа, кожен аукціон супроводжується вимогою гар листа виробника-це допомагає економії бюджетів?
Відповідь:
Шановний Аноніме, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовник керується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість закупівлі формувалась із середніх цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання.
Згідно розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент", тобто кожен учасник може подати пропозицію відповідно технічних вимог Замовника.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У встановлених вимогах тендерної документації закупівлі передбачено, що гарантійний лист - це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупівлею та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці зазвичай не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Дана вимога не є упередженою оскільки отримання гарантійних листів можливе для будь-якого суб’єкта господарювання. Крім того, згідно встановленої практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поняття «дискримінаційні умови» повинно виражатися у неможливості виконати вказану вимогу тендерної документації закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі.
Тому, замовник вважає вимоги зазначені в тендерній документації закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме тендерною документацією забезпечено умови рівності участі у закупівлі.
Дата відповіді:
02.12.2022 10:05