• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код 90910000-9 за ДК 021:2015 – Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень Департаменту містобудування та архітектури)

Завершена

818 477.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 184.77 UAH
Період уточнення: 25.11.2022 15:52 - 03.12.2022 00:00
Відповідь надана

Уточнення тендерної документації

Номер: 4ae3da56c6e54209ab37c139eddc9b6c
Дата опублікування: 02.12.2022 10:30
Опис: Добрий день. Надайти роз'яснення щодо забезпечення тендерної пропозиції. У ТД прописані умови до БГ, а саме: умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби), та також зазначено що сума гарантії залишається незмінною. Просимо надати чітку відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до Постанови від 15.12.2004 № 639, а саме абзацу 14 пункту 26 розділу ІІІ, гарантія повинна містити такі реквізити: «умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби)». Зверніть увагу на формулювання - у разі потреби. Якщо у Вас немає потреби (за вимогою банку-гаранту), ви надаєте забезпечення згідно вимог чинного законодавства (п.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі») та визначеної тендерною документацією суми. Згідно пункту 11 розділу І «сума коштів грошового забезпечення (покриття) за гарантією/контргарантією за вимогою банку-гаранта/банку-контргаранта може бути збільшена на суму можливих ризиків від зміни курсів іноземних валют, якщо валюта грошового забезпечення (покриття) гарантії/контргарантії відрізняється від виду валюти, у якій надана гарантія/контргарантія і за умови, якщо це передбачено в заяві про надання гарантії/контргарантії та/або в договорі, укладеному між принципалом [іншою особою, яка розмістила грошове забезпечення (покриття) за гарантією], і банком-гарантом/банком-контргарантом або банком-гарантом та банком-контргарантом.»
Дата відповіді: 05.12.2022 15:23
Відповідь надана

Уточнення умов тендерної пропозиції

Номер: 777905a1d9094478b72d54d10cf4c52e
Дата опублікування: 01.12.2022 18:32
Опис: Добрий день. Для оформлення банківської гарантії необхіно SWIFT-код замовника. Додайте, будь ласка, в тендерну документацію. Чи де ми можемо знайти цю інформацію?
Відповідь: Шановний Учаснику! Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) обслуговується виключно в Державній казначейській службі України в м. Києві. Зазначені в Розділі 3 Тендерної Документації реквізити надані в повному обсязі. Додатково інформуємо, що надання банківської гарантії передбачено виключно в національній валюті України (гривні).
Дата відповіді: 05.12.2022 12:38
Відповідь надана

Уиточнення вимог тендерної документації

Номер: d0538866fff34ae6be8bb13285ad0d43
Дата опублікування: 01.12.2022 12:25
Опис: Добрий день. Відповідно розділу 3 п. 5.3 замовником вимагається: "Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок..." Просимо привести данну вимогу відповідно до п.44 "Особливостей" №1178 від 12.10.2022р.
Відповідь: Шановний Учаснику! Інформуємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги та внесені відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.12.2022 17:27
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 5432260233dc4627b34f4fd4a0325695
Дата опублікування: 29.11.2022 00:08
Опис: Чому у Додатку 1 ТД відсутні пункти 9 та 10, хоча у п.12 є посилання на пункт 10? 15. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних керівника установи та всіх залучених працівників - тобто такий лист надають лише керівники установ? "Всіх залучених працівників" - Учасника або також банку, що надає гарантію? Працівників, яких залучено до участі у цих торгах чи тих, що буде направлено прибиратися за місцем надання послуг Замовнику, або усіх?
Відповідь: Шановний Учаснику, інформуємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.11.2022 17:25
Відповідь надана

Додаток 1

Номер: 17239dd4c592417fa5ed4a0bc686c9db
Дата опублікування: 28.11.2022 17:31
Опис: Добрий вечір! В Додатку 1 до тендерної документації відсутні п. 9 та10 (після п.8 зразу іде п.11). В п. 12 Додатку 1 Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 10, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Які підстави зазначені в п.10 Додатку 1?
Відповідь: Шановний Учаснику, інформуємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.11.2022 17:25
Відповідь надана

Вимоги встановлені Додатком 1 до тендерної документації

Номер: 6580ff70159d462aacf046786bc63a3b
Дата опублікування: 28.11.2022 17:15
Опис: Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення щодо вірного трактування вимог тендерної документації, а саме: У пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації вимагається наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2018-2021 роки та відгук про повне виконання договору (не менше двох). Тобто для підтвердження наявності досвіду учасники мають надати не менше одного договору(виходячи з вимоги зазначеної вище), а відгуків не менше двох? А також, просимо звернути увагу, що пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником зазначено про те, що досвід виконання аналогічного договору за період 2018-2021 роки, а також як підтвердження вимагається відгук, а вже у пункті 3 даного додатку замовник встановлює вимогу вже надати Рекомендаційні листи в довільній формі від організацій, державних установ, за період 2019-2022 роки, тобто підтвердження наявності аналогічного досвіду вже охоплює 2022 рік. Що мається на увазі Замовником. І у свою чергу, хочемо зазначити про те, що пунктом 12 Додатку 1 встановлено наступне: Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 10, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а зазначений пункт 10 відсутній у складі наданого Замовником Додатку 1. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, інформуємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.11.2022 17:26
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: a365997a66ab440ea217669782272897
Дата опублікування: 28.11.2022 15:15
Опис: Чи буде вважатися аналогічним договором, договір, виконаний за предметом закупівлі у 2022 році (повне виконання)?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно внесених змін до тендерної документації договір, виконаний за предметом закупівлі у 2022 році буде вважатися аналогічним.
Дата відповіді: 30.11.2022 17:28
Відповідь надана

Витратні матеріали

Номер: 5203b54a1ae9481288fba3d17727bf81
Дата опублікування: 28.11.2022 11:03
Опис: Шановний Замовнику! Який орієнтовний перлік витратних матеріалів (миючих засобів) на місяць?
Відповідь: Шановний Учаснику! Спеціальних вимог до переліку витратних матеріалів (миючих засобів) тендерною документацією не встановлено. Учасник самостійно визначає кількість витратних матеріалів, необхідних для забезпечення виконання умов технічного завдання.
Дата відповіді: 28.11.2022 14:17