• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання та монтаж системи оповіщення для ЗЗСО Відділу освіти Новояворівської міської ради (Код ДК 021:2015 32340000-8 Мікрофони та гучномовці)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період уточнення: 23.11.2022 20:15 - 28.11.2022 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 1b4c8b83e567468c8bbfa60bb6f57727
Дата опублікування: 25.11.2022 16:24
Опис: Добрий день. В ТД вказано "Учасник підтверджує наявність трудових відносин із працівниками, які пройшли перевірку знань із питань охорони праці, перевірку знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та охорони праці під час виконання робіт на висоті. На підтвердження надаються чинні протоколи про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення." Чи потрібно на кожного з працівників що вказані в довідці подавати по три посвідчення (охорона праці, висота, електробезпека)? Чи для кожного працівника ті посвідчення, які роботи він виконує, адже працівники ІТР не викотують робіт на висоті, а працівники, що працюють на висоті не займаються охороною праці на підприємстві?
Відповідь: Доброго вечора, шановний Учаснику! Достатньо буде якщо у кожного з ваших працівників буде наявне одне з посвідчень, відповідно до робіт які він буде виконувати, проте, на працівників які будуть виконувати роботи на висоті необхідно надати чинні протоколи про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення з охорони праці під час виконання робіт на висоті та правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Якщо у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, буде наявна інформація лише про одного працівника, тоді відповідно Учаснику необхідно надати чинні протоколи про перевірку знань працівників та видані на їх підставі посвідчення, і з питань охорони праці, і правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів і охорони праці під час виконання робіт на висоті, на цього працівника.
Дата відповіді: 27.11.2022 23:30
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 16838b60048c46edaa2a862c2b28b059
Дата опублікування: 24.11.2022 14:01
Опис: Шановний замовнику. Вимагаємо усунути вимогу з відвідання об"єкту з наданням в складі пропозиції акту огляду, оскільки вказана вимога була неодноразово оскаржена, та визнана АМКУ, як дискримінаціна. Підтвердження дискримінації наведено у рішенні АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (UA-2021-02-22-003442-а), рішенні АМКУ від 13.12.2019 №18550 (UA-2019-11-15-000354-a), Рішенні від 13.05.2020 № 9264 (UA-2020-04-10-002019-a), Рішенні від 29.05.2020 № 10669, Рішенні від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. В іншому випадку будемо звертатися зі скаргою до АМКУ
Відповідь: Доброго вечора, шановний Учаснику! Вимога про те, що «Учасник повинен оглянути кожен з навчальних закладів де буде здійснюватися поставка Товару, монтаж та пусконалагодження поставленого Товару, за результатами якого складається акт огляду об’єкта (акт підписується уповноваженим представником учасника та уповноваженим представником Замовника). Акт огляду також повинен містити посилання на номер та ідентифікатор ID даної закупівлі у інформаційно-комунікаційній системі Прозорро.» встановлена Замовником, оскільки предметом закупівлі є придбання товару з монтажем та пусконалагодженням. Даний предмет закупівлі не передбачає виготовлення проектно-кошторисної документації, отже усі розрахунки щодо об’ємів технічного завдання були зроблені замовником самостійно. Вимогою про надання акту огляду об’єкта, Замовник надає можливість Учасникам оглянути дані об’єкти, провести необхідні заміри, для об’єктивного розуміння об’ємів і складності виконання супутніх послуг, а також мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки не обмежує коло Учасників які можуть оглянути кожен з об’єктів, а надає можливість усім Учасникам бажаючим взяти участь у даній закупівлі доступ до навчальних закладів. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Тендерної документації. Більш того, діючим законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Тому, Замовник, керуючись ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівель. Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у якісному товарі та послугах які будуть відповідати нормативно-правовим актам щодо даного предмету закупівлі. Тобто, щоб наданий товар та послуги не мали недоліків, які у майбутньому можуть призвести до негативних наслідків для Замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовник не бачить підстав для внесення змін у Тендерну документацію.
Дата відповіді: 27.11.2022 23:26