• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення «Системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи централізованого пожежного спостереження будівлі літ. «А» Семенівської гімназії Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: Одеська обл., Білгород-Дністровський район, с. Семенівка, вул. Молодіжна, 4» (Коригування) ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи

Торги не відбулися

538 114.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 690.57 UAH
Період уточнення: 22.11.2022 15:57 - 11.12.2022 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: dbcbcaae7a5743c9a7133a5019a0b0df
Дата опублікування: 25.11.2022 18:46
Опис: Вимога: учасник має надати копію/ оригінал декларації відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про реєстрацію в територіальному органі Держпраці, що видана не раніше 2021 року на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра або дозвіл на зазначені роботи, у графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область. Дана вимога є дискримінаційною. По-перше, порушує принцим добросовісна конкуренція серед учасників (ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"), в закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, які отримали декларацію раніше 2021 року. По-друге, Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Відповідно до п. 21. Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б додатка 2, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Разом з тим, Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 не містить норм, які визначають граничні терміни дії декларації відповідності вимогам охорони праці. З огляду на це, декларація з охорони праці не має терміну дії. То чим Декларація, що видана у 2020 році не підходить Вам??. З огляду на це, учасники не зобов’язані отримувати нову. Проте, вони не можуть брати участь у процедурі закупівлі, оскільки не виконають вимогу щодо року видачі декларації, яка у свою чергу є дійсною необмежений проміжок часу. При цьому, рік видачі декларації ніяким чином не впливає на спроможність учасника виконувати роботи!! Окрім того, Замовник вимагає, що у декларації в графі місце виконання робіт підвищеної небезпеки повинно зазначатися адреса де будуть виконуватися роботи за даною закупівлею або повинно бути зазначено в графі місце виконання робіт – Одеська область. Вважаємо, дану вимогу дискримінаційною та незаконною. Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 р не містить прямої норми, яка визначає територіальні межі дії декларації. Внесіть зміни в дану вимогу, приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства!
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2011 року № 1107 : «Декларація подається роботодавцем або уповноваженою ним особою, надсилається поштою до адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання.» Зважаючи на те, що Ви виявили інтерес до закупівлі з дати її публікації на порталі, то до кінцевого строку подання пропозиції Ви маєте не менше 5 робочих днів, щоб отримати таку декларацію. Разом з тим, зазначаємо, що декларацію відповідності матеріально технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці можна зареєструвати через електронний портал https://www.kmu.gov.ua/news/minekonomiki-ocifruvalo-najpopulyarnishu-poslugu-derzhpraci. Замовник не вбачає в зазначені вимозі жодних дискримінаційних вимог до учасників
Дата відповіді: 28.11.2022 09:29
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 4b281f74158d4cb8b9af92c2a4e3d1fa
Дата опублікування: 25.11.2022 18:46
Опис: Вимога: 9. Додатково у складі пропозиції учасники надають такі документи (документи мають бути чинними та видані повноважними на те органами сертифікації, в іншому випадку пропозиція учасника відхиляється): 9.1. Копію/оригінал сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) на підтвердження наявності в учасника сертифікованої системи управління якістю щодо підтвердження можливості якісного виконання робіт (надання послуг). 9.2 Підтвердити копією/оригіналом сертифікату впроваджену в Учасника Систему екологічного управління – ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 9.3. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату впроваджену в Учасника Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці – ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). 9.4. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату, що впроваджена в Учасника система менеджменту безпеки ланцюга постачань відповідає вимогам ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги». 9.5. Підтвердити Копією/оригіналом сертифікату, що впроваджена в Учасника система менеджменту протидії корупції відповідає ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». 9.6. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції» (ISO/TR 14062:2002, IDT). 9.7. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ISO/PAS 45005:2020 «Менеджмент охорони здоров’я з та безпеки праці – Загальні рекомендації щодо організації безпечної роботи під час пандемії COVID-19». 9.8. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення (ISO 16732-1:2012, IDT); 9.9. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ISO/IEC 27001:2013 «Система менеджменту інформаційної безпеки»; 9.10. Підтвердити Копією/оригіналом Сертифікату, яка підтверджує що учасник відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» (ISO 50001:2018, IDT). Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати ». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Видаліть дані сертифікати і не створюйте дискримінаційних умов для участі.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною з огляду на те, що кожен суб’єкт господарювання може впровадити у себе на підприємстві вищезазначені стандарти задля покращення якості надаваних послуг виконання робіт. Вимога документації сформульована таким чином, що не обмежує учасників щодо того, в кого має бути отриманий такий документ, чи дата його отримання, чи сфери сертифікації тощо. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:28
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 9e0be9b59f9d467daecba700d503cb7c
Дата опублікування: 25.11.2022 18:46
Опис: Вимога: Спеціаліст який має право провадити діяльність з обстеження інженерних систем будівель – надати копію кваліфікаційного атестату на відповідного працівника. Шановний Замовнику! Ну це вже повний абсурд! Ви чим керувалися коли прописували вимоги до учасників? На чому дана вимога грунтується? І на підставі якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Яке ще обстеження інженерних систем будівель буде на Вашому обєкті? Ви розумієте що даний напрямок стосується БУДІВНИЦТВА! Відповідно до вашого предмету закупівлі: Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей залучають МАКСИМУМ інженера-кошторисника та інженера з пожежної безпеки! Експерти з технічного обстеження будівель і споруд спеціалізуються на типах будівель і споруд (будинках, інженерних мережах, гідротехнічних спорудах, тощо). Проведення обстеження технічного стану майна дозволяє своєчасно визначити технічний стан об’єкта, його придатність до подальшої експлуатації, а також виявити дефекти і пошкодження конструкцій, які можуть привести до аварійної ситуації.Тому що від якості проведеної будівельно-технічної експертизи залежить подальша розробка заходів по ремонту або реконструкції будівлі. Згідно чинного законодавства, технічне обстеження будівель і споруд , можуть проводити експерти, які отримали кваліфікаційний сертифікат після проходження професійної атестації. Сертифікат експерта – це, перш за все, персональна відповідальність фахівця за якість проведення будівельної експертизи. Отже, даний ЕКСПЕРТ з технічного обстеження будівель і споруд залучається при БУДІВНИЦТВІ або РЕКОНСТУКЦІЇ будівель, споруд і тд. Учасник-переможець нічого будувати Вам не буде. Даний ЕКСПЕРТ взагалі немає ніякого відношення до даного предемету закупівлі. Дана вимога є безпідставною та підлягає виключенню. Якщо ж ЗАМОВНИК наполягає про наявність кваліфікаційного сертифікату сертифікованого експерт з технічного обстеження інженерних систем будівель, просимо надати вмотивовану відповідь на які Закони України в сфері будівництва, в тому числі: ДСТУ, ДБНи та П О С Т А Н О В И КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ви опирається. Видаліть дану вимогу
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Наявність зазначеного спеціаліста є цілком обґрунтованою вимогою, зважаючи на технологічні вимоги до предмета закупівлі. Замовником не вбачається жодної дискримінації в даній вимозі, а отже відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:27
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 574ab18a4df9441093e04a34a3cbfa73
Дата опублікування: 25.11.2022 18:45
Опис: Вимога: Експерт будівельний На підтвердження правильності прийнятих технічних та якісних рішень, організації виконання монтажно - налагоджувальних робіт згідно з проектною та технологічною документацією, будівельними нормами та правилами, технічними умовами й іншими нормативними документами, забезпечення виконання виробничих завдань відповідно до графіків і проектів виконання будівельних, монтажних, ремонтно - будівельних, введення об’єктів у дію у встановленні строки та забезпечення додержання технологічної послідовності під час виконання монтажно - налагоджувальних робіт/послуг надати копію сертифіката Експерта будівельного (спеціальність - технічне обстеження (інспектування) у частині забезпечення дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2). Спеціаліст з пожежної безпеки об’єктів будівництва - надати копію сертифіката/свідоцтва/свідоцтва про підвищення кваліфікації за темою: «Вогнестійкість будівельних конструкцій. Пожежна безпека об’єктів будівництва».Дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 р. Учасник для надання послуг з монтажу не повинен мати таких спеціалістів. Шановний Замовнику! Ви чим керувалися коли прописували вимоги до учасників? На чому дана вимога грунтується? І на підставі якого нормативно-правового акту Ви її встановили? Ви розумієте що даний напрямок стосується БУДІВНИЦТВА! Ваш предмет закупівлі - Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, системи пожежного спостереження, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Громадський будинок літ. «А» ЗДО № 6 «Калинка», розташованого за адресою: Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової слави, 2 (Коригування), з проведенням обслуговування протипожежної сигналізації (цілодобове спостерігання). Учасник не будуть вам нічого будувати і створювати нові обєкти будівництва! Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. (ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Наявність зазначеного спеціаліста є цілком обґрунтованою вимогою, зважаючи на технологічні вимоги до предмета закупівлі. Замовником не вбачається жодної дискримінації в даній вимозі, а отже відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:26
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 41ec8801875c4dd29af1461dcd27990a
Дата опублікування: 25.11.2022 18:45
Опис: Вимога:посвідчення про навчання з питань НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями» щодо інженера - проектувальника у частині кошторисної документації. Дана вимога є дискримінаційною, адже інженер-проектувальник не буде безпосередньо виконувати роботи відповідно до предмету договору, тому вимоги до таких працівників протиправні.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Дана вимога не є дискримінаційною та протиправною, адже керівництво підприємства/роботодавець має подбати про своїх працівників та створити належні умови праці, у т.ч. і направити своїх працівників на проходження відповідного інструктажу. Учасники ні в чому не обмежені, аби звернутися до навчального центру та направити своїх працівників на інструктажі.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:24
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 93b7aee4109b423799a0c9c8a609f032
Дата опублікування: 25.11.2022 18:44
Опис: Встановлена вимога: Крім того, учасники мають надати копію/оригінал Акту вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Документи, що подаються мають бути чинними. Така умова є дискримінаційною та такою, що значно обмежує коло потенційних Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті Учасники, що мають Акт вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці. Згідно з умовами тендерної документації вимагається наявність наступних працівників: - Керівник робіт - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів). - Налагоджувальних приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальних КВП та автоматики). При цьому, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Учасники, які будуть залучатися до виконання послуг відповідно до вашого предмету закупівлі не є підприємствами, в якому технологічний процес, або використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. А також учасники і не повинні мати даний Акт вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці виданий щодо Учасника територіальним управлінням Держпраці. З огляду на те, що посади та професії кваліфікованих працівників, що будуть залучені до виконання договору за результатами закупівлі, згідно вимог тендерної документації, не включені до «Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці» згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 1997 р. N 1290 (як доказ: посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1290-97-%D0%BF#Text) та не включені послуги до «Переліку робіт з важкими, шкідливими та особливо шкідливими умовами праці у будівництві, на яких встановлюється підвищена оплата праці», що затверджений Постановою Кабінету Міністрів від 12 липня 2005 р. № 576 (як доказ посилання https://www.kmu.gov.ua/npas/18865133). Адже учасники не зобов’язані та не повинні проводити атестацію робочих місць за умовами праці щодо тих працівників, які вимагаються для виконання умов договору згідно предмету закупівлі. Слід зазначити, що роботодавці можуть проводити атестацію працівників, але не зобов’язані (ч. 1 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 р. № 4312-VI, далі — Закон № 4312). У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до умов тендерної документації та виключити наявні в ній дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Основними нормативними документами, що регулюють процес проведення атестації, є постанова Кабінету Міністрів України «Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці» від 1 серпня 1992 р. № 442, до якої внесено зміни постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2016 р. № 741, та Методичні рекомендації для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджені постановою Міністерства праці України від 1 вересня 1992 р. № 41. Відповідно до п.1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. № 442: «Атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому.» Атестація робочих місць є обов'язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці. Згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається наявність наступних працівників: - Керівник робіт - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів). - Налагоджувальних приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальних КВП та автоматики) не нижче 4-го розряду. Згідно розділу 13 Списку № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників на роботах із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість в яких повний робочий день дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2016 р. № 461 до таких працівників належать: електромонтери з випробувань та вимірювань, зайняті на роботах у діючих (що перебувають під номінальною напругою) розподільних пристроях з напругою 330 кВ і більше; електромонтери з ремонту та монтажу кабельних ліній, зайняті на роботах в кабельних тунелях, траншеях, розташованих у місцях встановлення котельного, турбінного устаткування, устаткування паливоподавання; електрослюсарі, слюсарі, електромонтери, зайняті обслуговуванням, ремонтом та монтажем котельного, турбінного (парогазотурбінного) устаткування, устаткування подавання палива і пилоприготування, а також засобів вимірювання та автоматики, що забезпечують їх роботу; Також при виконанні робіт (наданні послуг) згідно вимог предмету закупівлі працівники учасника-переможця будуть піддаватись шкідливим умовам праці зумовлені такими чинниками виробничого середовища, які передбачені додатком 3 «Критерії оцінки умов праці» Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці (затверджених Постановою № 41 від 1 вересня 1992 р.), а саме: - вмістом різних видів пилу, зокрема пилу цементу, вапна, гіпсу тощо у повітрі робочої зони при виконанні монтажних робіт; - вмістом шкідливих хімічних речовин у повітрі робочої зони (робота з лаками, фарбами, тощо; враховуючи те, що технічним завданням передбачене фарбування металевих погрунтованих поверхонь); - впливом шуму (не постійний, імпульсний), інфразвуку під час виконання монтажних робіт; - важкістю праці, що зумовлена такими параметрами: фізичне навантаження (статичне, динамічне), піднімання та перенесення обладнання, їх монтаж і інш; - незручна, вимушена робоча поза; нахили тулуба; - ризиком для життя та інш. Таким чином, вищезазначена вимога сформована згідно вимог чинного законодавства. Атестація робочих місць за умовами праці є обов’язковою за наявності шкідливих та небезпечних умов праці, однак проводити її рекомендовано в будь-якому випадку, оскільки: 1) роботодавець не володіє спеціальними знаннями для самостійного визначення шкідливості та небезпечності умов праці; 2) непроведення атестації робочих місць може спричинити штрафи, призупинення роботи підприємства до усунення порушень у сфері охорони праці та кримінальну відповідальність. З огляду на вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа. Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні. Додатково зазначаємо, що вищезазначена вимога не визнана АМКУ як дискримінаційна, та є прийняті відповідні рішення.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:22
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 1d1e56b38ebb42ec81b1c66570b02ad5
Дата опублікування: 25.11.2022 18:44
Опис: Вимога: Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань видане уповноваженим органом на ім’я Учасника), а також Звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що повірка засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам. Порядок проведення повірки обумовлюється Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Відповідно до положень п. 3 Розділу IV Порядку результати повірки засвідчуються відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Відповідно до Додатку 2 Порядку встановлено форму, яка називається «Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки». Періодична повірка ЗВТ здійснюється один раз на рік. Одночасно Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Оцінювання та визнання вимірювальних можливостей електротехнічних лабораторій є добровільним. Разом з тим відповідно до державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» для засвідчення наявності вимірювальних можливостей здійснюється аудит, за позитивних результатів якого оформлюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Отже, жодним нормативним документом не передбачене оформлення документу – метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань. Також жодним нормативним документом не передбачене оформлення Звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Ми розуміємо необхідність залучення електротехнічної лабораторії до виконання робіт (надання послуг) згідно технічного завдання, а також бажання Замовника отримати документ, який підтверджує спроможності такої лабораторії. Проте встановлені в умовах тендерної документації вимоги є невідповідними чинній нормативно-правовій базі в цій сфері. Ми маємо в наявності - свідоцтва про повірку ЗВТ; - свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимірювальної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; - сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, відповідно до якої підтверджується, що лабораторія має право здійснювати серед іншого вимірювання електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ; - сертифікат визнання вимірювальних можливостей з переліком вимірювальних можливостей та актом, складеним за результатом оцінювання вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії. Але при цьому ми не маємо і не повинні мати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання, а також звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Додатково звертаємо увагу, що відповідно до технічного завдання передбачено серед іншого здійснення монтажу акумулятора. При цьому технічним завданням не передбачена необхідність здійснення вимірювань акумуляторних батарей. У зв’язку з цим вимога щодо необхідності підтвердження спроможності лабораторії здійснювати вимірювання акумуляторних батарей є надмірною та не обґрунтованою та такою, що не передбачена жодним нормативним актом. Ми маємо в наявності електротехнічну лабораторію, але не маємо і не повинні мати підтвердження здійснення нею вимірювань акумуляторних батарей та звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до умов тендерної документації та виключити наявні в ній дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує права учасників на участь у даній закупівлі. Якщо у Вас є лабораторія, то ніщо не заважає Вам розширити сферу її вимірювань. Разом з тим, зауважуємо, що всі суб’єкти господарювання, які мають впроваджений стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням, періодично проходять моніторинг стану системи вимірювань, відповідно до вимог самого стандарту. Таким чином, Замовник не вбачає жодних підстав для внесення змін у даній частині.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:20
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: bae0f209895a47ff9a71289765b00cd2
Дата опублікування: 25.11.2022 18:43
Опис: Вимога: Учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надати свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань видане уповноваженим органом на ім’я Учасника), а також Звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що повірка засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам. Порядок проведення повірки обумовлюється Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Відповідно до положень п. 3 Розділу IV Порядку результати повірки засвідчуються відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Відповідно до Додатку 2 Порядку встановлено форму, яка називається «Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки». Періодична повірка ЗВТ здійснюється один раз на рік. Одночасно Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Оцінювання та визнання вимірювальних можливостей електротехнічних лабораторій є добровільним. Разом з тим відповідно до державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2005 «Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» для засвідчення наявності вимірювальних можливостей здійснюється аудит, за позитивних результатів якого оформлюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Отже, жодним нормативним документом не передбачене оформлення документу – метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань. Також жодним нормативним документом не передбачене оформлення Звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Ми розуміємо необхідність залучення електротехнічної лабораторії до виконання робіт (надання послуг) згідно технічного завдання, а також бажання Замовника отримати документ, який підтверджує спроможності такої лабораторії. Проте встановлені в умовах тендерної документації вимоги є невідповідними чинній нормативно-правовій базі в цій сфері. Ми маємо в наявності - свідоцтва про повірку ЗВТ; - свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимірювальної лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005; - сферу об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, відповідно до якої підтверджується, що лабораторія має право здійснювати серед іншого вимірювання електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ; - сертифікат визнання вимірювальних можливостей з переліком вимірювальних можливостей та актом, складеним за результатом оцінювання вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії. Але при цьому ми не маємо і не повинні мати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання, а також звіт моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. Додатково звертаємо увагу, що відповідно до технічного завдання передбачено серед іншого здійснення монтажу акумулятора. При цьому технічним завданням не передбачена необхідність здійснення вимірювань акумуляторних батарей. У зв’язку з цим вимога щодо необхідності підтвердження спроможності лабораторії здійснювати вимірювання акумуляторних батарей є надмірною та не обґрунтованою та такою, що не передбачена жодним нормативним актом. Ми маємо в наявності електротехнічну лабораторію, але не маємо і не повинні мати підтвердження здійснення нею вимірювань акумуляторних батарей та звіту моніторингу стану системи керування вимірюваннями електротехнічної лабораторії. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до умов тендерної документації та виключити наявні в ній дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області розглянуто ваше питання та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Зазначена вимога не є дискримінаційною, та такою, що обмежує права учасників на участь у даній закупівлі. Якщо у Вас є лабораторія, то ніщо не заважає Вам розширити сферу її вимірювань. Разом з тим, зауважуємо, що всі суб’єкти господарювання, які мають впроваджений стандарт ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням, періодично проходять моніторинг стану системи вимірювань, відповідно до вимог самого стандарту. Таким чином, Замовник не вбачає жодних підстав для внесення змін у даній частині.
Дата відповіді: 28.11.2022 09:18