• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія

Завершена

1 763 933.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 819.67 UAH
Період уточнення: 22.11.2022 15:18 - 29.11.2022 00:00
Відповідь надана

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА

Номер: b0708dd4290f4986899f7bff772fc5a3
Дата опублікування: 28.11.2022 15:50
Опис: Відповідно до п.44 Особливостей, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Дана норма є імперативно та встановлює можливість та обов'язок Замовника вимагати виключно лише документи, що передбачені вищезазначеними пунктами. Однак Замовник в порушення законодавства встановлює вимоги на підтвердження відповідності учасника-переможця п.2, 7, 8, 9, 10 ч.1 ст.17 Закону. Звертаємося до вас з вимогою щодо внесення відповідних змін.
Відповідь: п. 2 додатку 1 ТД. Національне агентство з питань запобігання корупції листом від 31.05.2022 № 23-06/12865-22, надало відповідь щодо функціонування ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та отримання з нього інформації. А також інформує, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану з 24.02.2022, функції з перегляду відомостей стосовно фізичних та юридичних осіб, аналітичний блок Реєстру, а також формування та перевірка сформованих інформаційних довідок з Реєстру наразі тимчасово обмежена з метою забезпечення захисту інформації (пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 No 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»). Документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної п.2 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме учасник надає інформаційну довідку з ЄДР осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яку можна отримати https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference п. 8 додатку 1 Т.Д. Враховуючи, що Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не функціонує, Замовнику відомості про суб’єктів підприємницької діяльності, відносно яких триває або завершена процедура банкрутства, про стан провадження у справі про банкрутство та інші відомості з питань банкрутства перевірити неможливо. 21.06.2022 набрали чинності зміни до Положення «Про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство», затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 16.06.2022 № 2513/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.06.2022 за № 675/38011, якими, зокрема, встановлено, що «3.6. Відомості з Єдиного реєстру підприємств можуть надаватися міжрегіональними управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України у формі інформаційних листів за відповідним запитом (письмовим або електронним) у разі обмеження в установлених законодавством випадках доступу до вебсайту, на якому подається електронний запит на отримання скороченої чи повної інформаційної довідки, або наявності протягом більше як однієї доби технічних проблем із доступом до такого офіційного вебсайту, за умови, якщо такі технічні проблеми чи обмеження не пов’язані з непрацездатністю Єдиного реєстру підприємств, та якщо встановлені обмеження не містять заборони на надання інформації, яка міститься в Єдиному реєстрі підприємств. https://minjust.gov.ua/news/ministry/zmineno-poryadok-otrimannya-vidomostey-z-edinogo-reestru-pidpriemstv-schodo-yakih-porusheno-provadjennya-u-spravi-pro-bankrutstvo-30606 п. 9 додатку 1 ТД. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) (пункт 9 частини 1 статті 17 Закону). На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в який містить інформацію про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про переможця, передбачена пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" передбачено, що В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників 3 багатоквартирних будинків, релігійних організацій, організацій водокористувачів, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Якщо відкриті єдині державні реєстри не працюють або мають обмежений доступ, то замовник не може перевірити таку інформацію самостійно. В умовах воєнного стану ми маємо відповідні обмеження. А Учасники мають можливість отримати відповідні документи через Центр надання адміністративних послуг або нотаріуса. А відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 "Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану" відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" Кабінет Міністрів України постановляє: установити, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів, зокрема, зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів. Відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 "Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану" установити, що протягом дії воєнного стану: припиняється доступ користувачів до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в межах адміністративно-територіальних одиниць, перелік яких затверджується Міністерством юстиції. Міністерством юстиції може передбачатися обмежений (обумовлений) доступ користувачів до окремих реєстрів в межах певних адміністративно-територіальних одиниць. п. 10 додатку 1 ТД. Вимоги щодо надання інформації про антикорупційну програму та документ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми не встановлюються так як вартість закупівлі товару не дорівнює і не перевищує 20 мільйонів гривень Враховуючи викладене, Замовник нічого не порушує встановлюючи вимогу про надання документів, якщо відповідні відкриті єдині державні реєстри не працюють або мають обмежений доступ на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата відповіді: 29.11.2022 01:13
Відповідь надана

Документи переможця

Номер: 60de739aec354957b760bc670c48bf63
Дата опублікування: 24.11.2022 15:05
Опис: В абз. 3 п. 44 Особливостей чітко та однозначно викладено: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону." Це єдина вимога в Особливостях щодо документів, які Переможець повинен надати замовнику, а саме - це документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 3, 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Далі написано у цьому абзаці, що такі документи не вимагаються, якщо вони є у вільному доступі в реєстрах чи як публічна інформація. Це написано саме щодо цих документів, які зазначені у п. 3, 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, ви навмисно вигадуєте документи, які були до прийняття Особливостей, та всупереч чинного законодавства вимагаєте їх у переможця. Ніде в Особливостях немає вимоги про надання переможцем будь-яких документів за ст. 17, крім тих що підтверджують відсутність підстав за п. 3, 5, 6, 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Щодо інших підстав за ст. 17 - це виключно декларування учасником під час подання в електронній системі закупівель. Нажаль, схожий шаблон тендерної документації невідомого авторства з положеннями, що суперечать вимогам чинного законодавства, зокрема Особливостям, шириться серед замовників в певному регіоні, тому що більше ніхто по всій країні не викладає такі вимоги.
Відповідь: Так, в абзаці 3 пункту 44 Особливостей йдеться, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та 2 другою статті 17 Закону. Якщо знову звернутись до абзацу 1 пункту 44 Особливостей в якому зазначено, що замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), то робимо висновок, що переможець повинен підтвердити відсутність всіх підстав (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), які передбачені в статті 17 Закону (у випадку, якщо доступ до державних реєстрів є закритий), а саме: пунктів 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10 (лише якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)), 12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Дата відповіді: 24.11.2022 22:50
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації в частині вимог документів переможця

Номер: c776abba2d224f0f83fd2d76e41ea350
Дата опублікування: 23.11.2022 11:48
Опис: У Додатку 1 ви вимагаєте від переможця надати підтверджуючі документи, посилаючись на п. 2, 7, 8, 9, 10 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В абз. 3 п. 44 Особливостей чітко викладено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» Тобто це ВИКЛЮЧНО ЄДИНЕ ПОЛОЖЕННЯ, що передбачено Особливостями, про надання підтверджуючих документів від переможця – а саме тільки тих «що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». Абз. 1 та абз. 2 п. 44 Особливостей: «Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.» Прочитайте далі, що написано стосовно цього у абз.4 та абз. 5 п. 44 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, ЗАЗНАЧЕНИХ В АБЗАЦІ ПЕРШОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ, ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту.» Таким чином, Замовник не має права вимагати у переможця підтверджуючих документів про відсутність підстав за п. 2, 7, 8, 9, 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити дані вимоги, що не відповідають чинному законодавству.
Відповідь: Шановний учасник, оскільки у Вас запитання щодо оформлення пропозицій учасника і переможця уточнюємо, щодо учасника : Тендерною документацією не вимагається від учасника процедури закупівлі по частині 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), нічого, окрім самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції у відповідності до п.44 Особливостей. Щодо переможця : Згідно п. 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 3, 5, 6 і 12 ч. першої та другої ст.17.Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації , що є доступною в електронній системі закупівель , КРІМ ВИПАДКІВ, КОЛИ ДОСТУП ДО ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ Є ОБМЕЖЕНИМ НА МОМЕНТ ОПРИЛЮДНЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ. З огляду на зазначене, в умовах воєнного стану з 24.02.2022 року і до сьогоднішнього дня відсутній вільний доступ до публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Отже, під час проведення процедури відкритих торгів, ми як Замовник в тендерній документації зазначили у який спосіб, з урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, переможцю підтвердити відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктом 2, 7, 8, 9, 10(лише якщо вартість закупівлі товару дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень) частини першої ст.17 Закону. Якщо б на сьогоднішній день всі відкриті реєстри були доступні, то Замовник перевіряв би дані самостійно. Тому щоб перевірити інформацію про переможця, ми вимагаємо, щоб інформацію підтвердив сам переможець, тому що це відомості саме про переможця. Також в п.44 Особливостей зазначено, що Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені ст.17 Закону( крім п.13 частини першої ст.13 ). А з метою щоб Замовник перевірив чи немає підстав для відхилення пропозиції ми і вимагаємо на підтвердження документи, що вказані в Додатку 1. Пряма заборона згідно п.44 Особливостей, тільки якщо така інформація міститься в відкритих реєстрах.
Дата відповіді: 24.11.2022 14:24
Відповідь надана

Оголошена закупівлі без ПДВ

Номер: eb29ffbc01d64d5cb04d530c3e10a915
Дата опублікування: 23.11.2022 01:52
Опис: Вами оголошеа закупівля на загальну вартість 1 763 933,00 UAH без ПДВ План закупівлі оголошен на загальну вартість 1 763 933 з ПДВ
Відповідь: Доброго дня. Загальна вартість закупівлі 1 763 933 грн з ПДВ. Закупівля відредагована.
Дата відповіді: 23.11.2022 08:54