• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060705 (Висока Піч -Троянів - Червоне) - Вертокиївка км 0+000 - км 2+300

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060705 (Висока Піч -Троянів - Червоне) - Вертокиївка км 0+000 - км 2+300

Завершена

196 084.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 26.07.2016 17:21 - 29.07.2016 18:00
Без відповіді

Припиніть придумувати по вимогам документи які не передбачені законом та міняти технічну документацію.

Номер: eed9c1f2f8d34013b3366a44f1dae44d
Дата опублікування: 29.07.2016 16:09
Опис: п 9. Конкурсної документації вимагається надаання, копії ліцензії на господарську діяльність пов’язану із створенням об’єктів архітектури. Відповідно до до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» об'єкти архітектурної діяльності (ОБ’ЄКТИ АРХІТЕКТУРИ) - будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів. Проведення поточного та капітального ремонту доріг загального користування місцевого значення не підпадає під ліцензійний вид діяльності у розуміння постанови КМУ від 5 грудня 2007 р. № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури» При нагоді повторно нагадуємо ВАМ, що відповідно до ч.3. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, також, акцентую Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ст. 15 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються зокрема дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Відповідно до ст. 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є зокрема дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. Ваша постійна зміна дефектних актів та переліку документів для участі в конкурсі свідчить про дискримінацію окремих суб’єктів підприємницької діяльності які мають наміри прийняти участь у тендері та може бути оскаржена, а винні особи притягнуті до відповідальності, оскільки на нашу думку як спотворюють конкуренцію на ринку так і підпадають під ознаки корупційного злочину. При нагоді нагадую, що відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Прохання надати обґрунтовану відповідь, щодо вказаного документу в п. 9 конкурсної документації, та виключити його з переліку документів які вимагаються по цьому тендеру та по інших де вже закрито обговорення. Сподіваємося на розуміння та плідну співпрацю.