-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 785 робочих днів
1 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 800.00 UAH
Період уточнення:
17.11.2022 09:02 - 22.11.2022 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
85c65f439a724a7bb0da971577d66a94
Дата опублікування:
17.11.2022 10:20
Опис:
Шановний замовник. Надайте перелік обладнання, яке встановлено на об'єктах. Це ваш ОБОВ'ЯЗОК! Приберіть оту гидоту про огляд, бо оскаржимо в АМКУ!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Прошу звернути увагу на попереднє питання
Дата відповіді:
18.11.2022 14:08
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога до учасників
Номер:
ae322f8bfcb84539a5fa2a97291f67b6
Дата опублікування:
17.11.2022 10:14
Опис:
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «Учасник має здійснити виїзд спеціаліста для ознайомлення з об’єктами (у складі пропозиції обов’язково додати документ з відміткою ЗАМОВНИКА про виїзд спеціаліста та обстеження об’єктів і відповідності охоронної сигналізації (обладнання)). Акт обстеження повинен бути датований не раніше дати оголошення про проведення закупівлі та підписаний у період уточнень.»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ та Державну аудиторську службу України.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Проведення обстеження об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути та ознайомитись з
встановленим Обладнанням і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника
матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог. Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Дата відповіді:
18.11.2022 13:56
Відповідь надана
Форма 5
Номер:
d87eb72888b94f92ad691371947cccef
Дата опублікування:
17.11.2022 10:09
Опис:
Шановний Замовник, просимо дати роз'яснення чи відредагувати свою ТД, а саме Додаток № 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії" п.13 "Довідку(и), видану(і) банківською(ими) установою(ами), реквізити якої(их) вказані у пропозиції за формою, наведеною у Форма 5 до документації про проведення закупівлі, про відкриті рахунки в банківській установі." Надана Вами Форма 5 "Інформація учасника" містить вимоги/запит на заповнення інформації саме про Учасника закупівлі, а не про Банківську установу. Яким чином Банківська установа повинна заповнювати таку інформацію, адже Банк не є учасником Закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякую за вашу уважність, помилка буде усунена та Тендерна документація згодом буде в новій редакції
Дата відповіді:
18.11.2022 14:07