• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності Товариства за період з 01.01.2022 р. по 31.12.2022 р. та станом на 31.12.2022р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та Висловлення аудитором думки щодо інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної у пунктах 5-9 частини третьої статті 127 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки», також перевірка аудитором інформації у звіті про корпоративне управління Замовника, зазначеної в пунктах 1-4 частини третьої статті 127 Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки», з метою включення звіту про корпоративне управління та думки аудитора щодо певної інформації в ньому до річної інформації емітента цінних паперів за 2022 рік)

Завершена

3 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 000.00 UAH
Період уточнення: 17.11.2022 09:33 - 01.12.2022 00:00
Відповідь надана

Згода на обробку персональних даних

Номер: 923c4274253042039bfa55d900a43553
Дата опублікування: 21.11.2022 09:36
Опис: Шановний Замовник, добрий день! Маємо питання стосовно надання листа-згоди на обробку персональних даних. Тендерною документацією вимагається надання листа-згоди від усіх осіб, персональні дані яких, містяться у складі тендерної пропозиції. Водночас Тендерною Документацію вимагається надання інформації про наявність працівників не менше 100, з яких не менше 5 мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльності на території України та не менше як 15 працівників мають документ, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом IFAC, а саме ACCA/ AICPA/ICAEW. Тобто, чи правильно ми розуміємо, що підписаний лист згода, необхідно надати від усіх згаданих працівників, що дуже складно виконати у даний час та зібрати підписи від усіх працівників? Чи буде достатньо надання листа згоди від уповноваженої особи учасника/ підписанта документів тендерної пропозиції. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни в Додаток №6 Лист-згода до Тендерної документації.
Дата відповіді: 22.11.2022 14:39
Відповідь надана

Не відповідність кваліфікаційних вимог діючому профільному закону що регулює норми надання послуг, які є предметом закупівлі.

Номер: 2de009c45dd746d289c762a2e5394329
Дата опублікування: 19.11.2022 11:32
Опис: Просимо привести вимоги, що зазначені у додатку Додаток №2 до Тендерної документації, а саме: « - Наявність у складі аудиторської фірми не менш як 100 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір (довідка учасника щодо кількості працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір). - При цьому не менш як п'ять працівників повинні мати сертифікат, шо визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, та не менш як 15 працівників повинні мати принаймні один документ, що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IF АС). а саме Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА). Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА). Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) (довідки учасника щодо працівників, які мають зазначені сертифікати та копії вказаних сертифікатів)». Ця вимога суперечить нормі зазначеної у профільному Законі (ЗАКОН УКРАЇНИ Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність від 21 грудня 2017 року № 2258-VIII зі змінами та доповненнями). Так, вимоги до внутрішньої організації суб’єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності наступні: Згідно п. 4, ст. 23 Розділу VI. – «Достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб’єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше трьох аудиторів. При наданні послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду». Згідно абзацу 2 п.3. ст. 29 вищезазначеного Закону: Для проведення конкурсу підприємство, що становить суспільний інтерес, має розробити і оприлюднити порядок його проведення і однозначні прозорі та недискримінаційні критерії відбору щонайменше двох суб’єктів аудиторської діяльності, які подаються на розгляд органів, що призначають суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності. В іншому випадку, просимо оприлюднити законодавчі та економічні підстави для встановлення вимог до Суб’єкта аудиторської діяльності які зафіксовані у Додатку №2 до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо наступне: за критеріями, визначеними статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», ПАТ «Центренерго» відноситься до підприємств, що становлять суспільний інтерес. При підготовці документів на проведення процедури закупівлі послуг 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги, ПАТ «Центренерго» визначає стратегію проведення процедури, кваліфікаційні критерії до учасників торгів виходячи з попереднього досвіду проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності, термінів та якості проведення, надання аудиторських висновків чітко в визначений договором строк. В минулих періодах проведення процедури аудиту фінансової звітності ПАТ «Центренерго», Товариство керувалося вимогами Порядку проведення конкурсу з відбору суб’єктів аудиторської діяльності для проведення аудиту фінансової звітності ПАТ «Центренерго», затвердженого Рішенням Наглядової ради від 11.11.2019 року №24. Відповідно до Порядку, аудиторські послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності можуть надаватися лише суб’єктом аудиторської діяльності, якому таке право надано в порядку та на умовах, визначених Законом, та який відповідає вказаним в Порядку критеріям. Враховуючи вищезазначене, під час підготовки документації для проведення процедури закупівлі послуг 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги, в 2022 році, ПАТ «Центренерго» зазначило кваліфікаційні критерії до учасників торгів аналогічно минулим рокам. Відповідні критерії сприяють відбору аудиторської фірми, яка спираючись на наявність достатньої кількості працівників та працівників з відповідною кваліфікацією здійснить аудит фінансової звітності на високому професійному рівні. Зазначені в тендерній документації критерії залучення суб’єктів аудиторської діяльності не порушують вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 року № 2258-VIII, а тільки покращують якість проведення аудиту відповідно до вимог Міжнародних стандартів аудиту.
Дата відповіді: 22.11.2022 14:38