• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

лот 1 – risperidonum; лот 2 - risperidonum

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 19.12.2017 14:42 - 25.12.2017 00:00
Відповідь надана

Розділення предмета закупівлі на окремі лоти

Номер: 42c9ea536c314626a737b0896aef6a38
Дата опублікування: 23.12.2017 11:32
Опис: Ваша відповідь не відповідає дійсності. В державному реєстрі лікарських засобів є лише один виробник Ресептолет конста, тобто лише один виробник може його запропонувати. Тобто, розміщення в загальному лоті унікальної позиції/ лікарського препарату є дискримінаційним. В АМКУ розгляд подібних справ був однозначним У разі не розділення буде оскаржувати рішення в АМКУ
Відповідь: Рішенням тендерного комітету Комунального закладу Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» № 4 від 26.12.2017р. внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 Фармацевтична продукція (Risperidonum).
Дата відповіді: 26.12.2017 11:50
Відповідь надана

Національний перелік

Номер: 3f6cde91c16f4b828835fa4320ae3847
Дата опублікування: 20.12.2017 12:57
Опис: Як планується закупка та оплата товару за бюджетні кошти, коли в НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК основних лікарських засобів є лише оральна таблетована форма Риспередону- верда пероральна лікарська форма: 0,25 мг — 6 мг?
Відповідь: На наявне в системі закупівель Роз’яснення до процедури\Запитання до процедури закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 Фармацевтична продукція (risperidonum), тендерний комітет Комунального закладу Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» повідомляє наступне. Кабінетом Міністрів України прийнято рішення щодо перенесення на 1 січня 2018 р. дату, з якої закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів, повинні здійснюватись відповідно до Національного переліку основних лікарських засобів.
Дата відповіді: 23.12.2017 10:20
Відповідь надана

Розділення предмета закупівлі на окремі ЛОТИ

Номер: 800e9a4ede694e65ac1027efa6de9b8c
Дата опублікування: 20.12.2017 12:55
Опис: Доброго дня Просимо розділити загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи, оскільки, загальний предмет закупівлі містить монопольні позиції, а саме РИСПОЛЕПТ КОНСТА пор.фл. 25мг+ розчин. д/сусп. д/ін. пр. шпр. №1 та РИСПОЛЕПТ КОНС. що створює монополію та суперечить чинному законодавству та Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: ― добросовісна конкуренція серед учасників; ― максимальна економія та ефективність; ― відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ― недискримінація учасників; ― об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; ― запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідь: На наявне в системі закупівель Роз’яснення до процедури\Запитання до процедури закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 Фармацевтична продукція (risperidonum), тендерний комітет Комунального закладу Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» (далі - замовник) повідомляє наступне. Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно вимог (умов) тендерної документації закупівля - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33600000-6 Фармацевтична продукція (risperidonum) здійснюється вцілому по предмету закупівлі, лоти (частини предмета закупівлі) не передбачено. Замовник вважає, що зазначена вимога не є дискримінаційною, оскільки, визначення предмету закупівлі в тендерній документації одним лотом жодним чином не порушує вимоги законодавства України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників бажаючих поставляти товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі, оскільки діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено такого обмеження, адже під час визначення предмета закупівлі Замовник діяв у відповідності до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454. Згідно зазначеного Порядку Замовник може (має право) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Таким чином, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Порядком визначення предмета закупівлі не встановлено обов’язку Замовника визначати предмет закупівлі окремими лотами, оскільки це є правом Замовника, але не обов’язком в розумінні законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 23.12.2017 10:18