-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вікна металопластикові
Торги не відбулися
107 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 535.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2022 09:47 - 19.11.2022 09:00
Без відповіді
1
Номер:
5c447e1785f849199029068e12717a06
Дата опублікування:
18.11.2022 01:08
Опис:
Щр маєте на увазі -"Ударостійкі пакети" ?
Формула в технічному завданні у Вас зазначена -Склопакет 4-14-4-14ar-4і або 4-14-4-14-4і (2-камерний, енергозберігаючий від 40 мм.) (де 4 мм це товщина скла, 14 мм це дистанція між склом ) ТУТ НЕ МАЄ нічого ударостікого. Визначтеся та приберіть або додайте значення правильно.
Дякуємо
Відповідь надана
Уточненя
Номер:
e6d1eb3503084a238e3361c679e47dad
Дата опублікування:
18.11.2022 01:05
Опис:
Чи оголошена закупівя на монтаж цих вікон ?
Дякуємо
Відповідь:
ні, тільки на товар
Дата відповіді:
22.11.2022 09:27
Відповідь надана
Зауваження
Номер:
a5c786c8fd0f414c9dd6b9367c295174
Дата опублікування:
15.11.2022 10:58
Опис:
З 1 вересня 2022 року набули чинності нові державні будівельні норми, дві з яких безпосередньо впливають на діяльність у віконній галузі , а саме:
▫️ДБН В.2.6-31:2021 “Теплова ізоляція та енергоефективність будівель”
Підвишенні вимоги до мінімально допустимих показників опору теплопередачі металопластикових конструкцій: для вікон для І кліматичної зони -0,9 м2 ·К/Вт , для ІІ кліматичної зони 0,7 м2 ·К/Вт
https://wds.ua/novi-dbn-nabuly-chynnosti-z-1-veresnya-shho-vazhlyvo-znaty-vikonshhykam/
Ознайомтесь та внесіть зміни до тех.завдання.
Дякуємо
Відповідь:
Зміни внесені
Дата відповіді:
17.11.2022 15:10
Відповідь надана
Вимога
Номер:
d2f4cea8bde34fa6bd24dc72568eabeb
Дата опублікування:
15.11.2022 10:44
Опис:
Замовник Вимагає АКТ Попереднього огляду об’єкта!!!!
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону.
Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Зміни будуть внесені.
Дата відповіді:
17.11.2022 14:45
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
eb62b545dbc149d39978b9739adf4140
Дата опублікування:
15.11.2022 10:33
Опис:
Чи передбачає дана закупівля монтаж? Якщо так де це прописано ?
Дякуємо
Відповідь:
Монтаж не передбачає, ця процедура тільки для закупівлі вікон.
Дата відповіді:
17.11.2022 14:20