• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112000-8 Візуалізаційне обладнання з використанням ехографії, ультразвуку чи доплеграфії) НК 024:2019 - 40779 - Система ультразвукової кісткової денситометрії

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, 76018, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. КОД ЄДРПОУ 42352786

Торги не відбулися

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період уточнення: 14.11.2022 11:47 - 21.11.2022 00:00
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 1aa17e6e0ff24c31806cd5d2ae98201e
Дата опублікування: 18.11.2022 09:17
Опис: Шановний Замовник. Ознайомившись із тендерною документацією нами було виявлено, що Замовником під час проведення закупівлі Візуалізаційного обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Замовник встановивши вимоги, які в сукупності належать певній моделі, створив передумови для закупівлі товару певного виробника. Оскільки тільки цей товар відповідає сукупності всіх вимог до предмету закупівлі. Таким чином, предмет закупівлі та вимоги до предмету закупівлі сформовані у такій спосіб, що тільки учасник, який запропонує товар конкретного виробника і конкретної моделі, зможе прийняти участь у закупівлі, перемогти та отримати контракт на поставку товару, а отже це порушує права та законні інтереси потенційних учасників торгів. Наголошуємо, що ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, маємо можливість за конкурентними цінами запропонувати даний предмет закупівлі. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. На підставі вищесказаного вважаємо, що зазначені вимоги містять корупційні ризики та ознаки дискримінації, є обмежуючими і встановлені з метою не допуску інших учасників до участі у цій процедурі, чим порушують положення п.4 ст. 22 Закону. Хочемо також наголосити, що позиція Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є однозначною і не допускає самовільності Замовникам, щодо встановлення необгрунтованих технічних характеристик, які висунуті в сукупності до предмета закупівлі! Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства. Для усунення дискримінаційних вимог просимо: 1. Привести ТД до норм чинного законодавства України, а саме: внести зміни в технічну специфікацію. У випадку відмови та не приведення Тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України
Відповідь: 2) Шановний учасник. Відповідно Додаток 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112000-8 Візуалізаційне обладнання з використанням ехографії, ультразвуку чи доплеграфії) НК 024:2019 - 40779 - Система ультразвукової кісткової денситометрії вимоги складені не з метою обмеження коло учасників, та жодним чином не розцінюється як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам при закупівлі за власні кошти замовника, зокрема з метою отримання якісного сучасного обладнання для виконання діагностичних процедур, даний товар може постачати не тільки конкретний виробник, а і будь-які фізичні особи підприємці, представники філій, юридичні особи тощо.
Дата відповіді: 18.11.2022 15:59
Відповідь надана

необгрунтованість медико-технічних вимог до предмету закупівлі

Номер: 22a0a86e21384783bd645c013108084c
Дата опублікування: 17.11.2022 22:21
Опис: Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112000-8 Візуалізаційне обладнання з використанням ехографії, ультразвуку чи доплеграфії) НК 024:2019 - 40779 - Система ультразвукової кісткової денситометрії нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: медико-технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Медико-технічні вимоги, висунуті Вами в сукупності, є необгрунтованими, оскільки немає в світі двох виробників (а не УЧАСНИКІВ), що представлені на даний момент в Україні, які б відповідали вказаній вимозі, а також продукція яких би в сукупності відповідала вимогам Технічного регламенту та медико-технічним вимогам ТД на момент оголошення закупівлі. Адже, для реалізації на території України медичний виробу повинен бути сертифікований (згідно п.9 Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753), а саме: «9. Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням». Відповідно, щоб підтвердити, що два виробника медичного обладнання в сукупності можуть поставити дану продукцію, потрібно переглянути не тільки технічні характеристики, а й переконатися у відповідності даного виробу вимогам Техгерламенту. Оскільки його невідповідність ставить під сумнів якість, а від так і безпечність у використанні медичними закладами. Тобто, як було вказано вище, немає двох виробників, які б могли надати на торги свою продукцію з вказаними вами в сукупності медико-технічними вимогами, що в свою чергу є дискримінація потенційних учасників і виробників. Даної позиції також дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, відповідно до 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014р. про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надавати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов’язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу. Отже, технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та у разі неможливості усунути допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі та провести повторно із дотриманням принципів Закону. У випадку відмови та не приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно Додаток 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112000-8 Візуалізаційне обладнання з використанням ехографії, ультразвуку чи доплеграфії) НК 024:2019 - 40779 - Система ультразвукової кісткової денситометрії вимоги складені не з метою обмеження коло учасників, а з метою отримання якісного сучасного обладнання для виконання діагностичних процедур, даний товар може постачати не тільки конкретний виробник, а і будь-які фізичні особи підприємці, представники філій, юридичні особи тощо.
Дата відповіді: 18.11.2022 15:57
Відповідь надана

Розширення кола потенційних учасників

Номер: da26ed2fda7b4b889801cb3068bad352
Дата опублікування: 16.11.2022 09:37
Опис: Шановний Замовник. Уважно вивчивши МТВ до предмету закупівлі, наші фахівці дійшли висновку, що повністю наведеним вимогам відповідає лише певна модель конкретного виробника. Це є порушенням Закону. З метою дотримання Закону, для розширення кола потенційних учасників, вимагаємо внести відповідні зміни до МТВ. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник. Для надання якісної медичної допомоги населенню нам необхідно обладнання, яке має вказані технічні характеристики, які забезпечать дотримання вимог сучасної діагностики пацієнтів.
Дата відповіді: 16.11.2022 14:22