-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Закупівля проводиться на січень - червень 2023 року. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Завершена
3 486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 430.00 UAH
Період уточнення:
11.11.2022 13:03 - 18.11.2022 00:00
Відповідь надана
Порушення особливостей
Номер:
a02c9333513c4028ac9597e7c48ffac7
Дата опублікування:
14.11.2022 09:38
Опис:
Шановний Замовник, ви спотворюєте норму права та займаєтеся підлаштуванням норм закону під свій лад. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що наразі, у зв'язку з правовим режимом воєнного стану законодавець іде на поступки та максимально спрощує процедуру закупівель, для того, щоб забезпечити потреби держави на всіх напрямках. Окрім того, задля масимально ефективного використання бюджетних коштів, їх економії, надання державі можливості закуповувати товари за маскимально низькими цінами, які готові запропонувати постачальники - надає право замовникам давати учасникам можливість виправити помилки, котрі не призводять до зміни предмету закупівлі. Але Замовник так бажає залишити собі можливість відхилення учасників, котір йому не пасють, що йде на грубе порушення законодавства. Тобто, Замовник, як юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, радче відмовиться від найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, ніж дотримається принципу максимально ефективного застосування бюджетних котшів. Тобто, в умовах воєнного стану, ви радче спотворите вимоги законодавства, витратите додаткові кошти, в яких наша держава наразі так потребує для боротьби за свою незалежність, ніж дотримаєтеся чинного законодавства. Радче віхилите найбільш екнономічну вигідну пропозицію за відсутність якогось гарантійного листа, який жодним чином не впливає не те що на предмет закупівлі,а навість на її зміст, ніж дотримаєтеся букви закону. Дане свідчить не лише про нявність в Замовника "улюбленця", якого він хоче протягнути за вуха до перемоги, а й на шокуючу байдужість до майбутнього нашої держави, котра на даний момент знаходиться в стані війни. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова №1178 від 12.10.2022). Дане закріплено в п.3 Особливостей. Відповідно до п.39 Особливостей, 39. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Для зручності Замовника, повідомляємо, що п.40 Особливостей передбачено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Дана вимога є ІМПЕРАТИВНОЮ. Для зручності Замовника, роз'яснюємо, що імперативні норми містять категоричні приписи, що безпосередньо визначають поведінку суб'єктів, не дозволяють відхилятися від них і не можуть бути замінені за рішенням (домовленістю) цих суб'єктів іншими умовами. Законодавець встановлює ОБОВ'ЯЗОК, а не право, надсилати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та надавати учасниками можливість усунення таких невідповідностей. Повернемося до вимоги Замовника. Згідно вимог документації Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо замовник встановить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником. Тобто, вимагаючи даний гарантійний лист, Замовник залишає для себе "лазівку" щодо можливістю нехтування вимогами п.40 Особливостей. У відповіді на попередні питання учасників, Замовник чомусь посилається на абзац другий частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Процитуємо дану норму Закону: "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенці". Також додатково Замовник зазначає у своїй відповіді, що зазначена підстава для відхилення тендерних пропозицій Учасників передбачена п. 41 Особливостей. Шановний Замовник, до яких органів державної влади, підприємств, установ, організацій ви будете звертатися у разі не надання учасником того ж самого гарантійного листа, який ви вимагаєте? Самі до себе? Про яку достовірність інформації з вигаданого вами гарантійного листа ви будете направляти запит до органів державної влади, щоб удостовіритися в правдивості такої інформації, і до яких саме? Ви займаєтеся перекручуванням та спотворенням норма права. Внесіть відповідні зміни до тендерної документації, в противному випадку будемо змушені звернутися до відповідних громадських організацій для донесення до громадськості такого зухвалого спотворення законодавства. В будь-якому випадку, будемо вимушені звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та законних інтересів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.11.2022 10:04
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства
Номер:
976cb63e95aa45e9abdee5c6c4f8374a
Дата опублікування:
13.11.2022 21:57
Опис:
Згідно вимог документації Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо замовник встановить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником. Слід зауважити, що це грубе порушення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова №1178 від 12.10.2022). Відповідно до п.40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» І це обов’язок Замовника! Вимагаючи гарантійний лист в документації щодо відхилення Учасника в разі невідповідності в інформації та/або документах є порушенням чинного законодавства! Вимагаємо прибрати незаконну вимогу із документації.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учасник. Даємо пояснення щодо Вашого запитання.
Замовник буде відхиляти тендерні пропозиції, у разі якщо буде встановлено, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Зазначена підстава для відхилення тендерних пропозицій Учасників передбачена п. 41 Особливостей.
Дата відповіді:
14.11.2022 09:01