-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом»
Завершена
39 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 393 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 393 000.00 UAH
Період уточнення:
10.11.2022 17:02 - 13.05.2023 00:00
Відповідь надана
Довідка з посиланням на аудиторський висновок
Номер:
b6f6fdba40644fbdacd4989cf5543bbc
Дата опублікування:
03.03.2023 15:33
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимога частини ІІ (А) розділу ІІІ п 1.2. тендерної документації, про те, що :
Якщо учасник у Довідці, складеній за формою Додатка 6 до тендерної документації, зазначив договір (договори), предметом якого було надання послуг з оцінки необоротних активів підприємства для цілей бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності підприємства за Міжнародними стандартами фінансової звітності, разом із нижченаведеними документами він має надати довідку довільної форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, скріплену печаткою (у разі її використання), яка підтверджує відсутність застережень у висновках незалежних аудиторів з фінансової звітності стосовно результатів проведеної за цим договором оцінки, із посиланням в мережі Internet, за яким розміщений відповідний аудиторський висновок щодо фінансової звітності.
В зв’язку з тим, що у підприємства, предметом якого було надання послуг з оцінки необоротних активів для цілей бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності за Міжнародними стандартами фінансової звітності, відсутній доступ до аудиторського висновку із посиланням в мережі Internet, чи може учасник надати довідку від цього підприємства з першою сторінкою аудиторського висновку та сторінками звіту незалежного аудитора з фінансової звітності стосовно результатів проведеної за цим договором оцінки про відсутність застережень?
Відповідь:
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз'яснення до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.03.2023 15:27
Відповідь надана
Фінансова спроможність
Номер:
72c8b9a186d348449ecec1789cb5cbe8
Дата опублікування:
28.02.2023 13:56
Опис:
Шановний Замовнику!
Для того, щоб не звужувати коло потенційних учасників та не обмежувати конкуренцію, ми пропонуємо:
Вимогу частини II п.1.3. тендерної документації щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме:
Обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 5 млн грн за 2021 рік - внести зміни.
Оскільки встановлено кінцеву дату подання тендерних пропозицій -14.03.2023 року та відповідно до частини 2 статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», порядок та строки подання фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, звіту про управління та звіту про платежі на користь держави до органів державної влади, крім суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, та банків, визначаються Кабінетом Міністрів України, а саме – Порядком, затвердженим постановою КМУ від 28.02.2000 № 419.
Відповідно до п. 5 Порядку № 419 суб’єкти господарювання, незалежно від приналежності до тієї або іншої класифікаційної групи (мікро-, малі, середні, великі), повинні подати до органів державної статистики річну фінансову звітність не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Виходячи з цього, станом на сьогодні 28.02.2023 пропонуємо підтвердити наявність фінансової спроможності учасника використавши дані стосовно обсягу річного доходу за 2022 рік , та викласти дану вимогу наступним чином :
Обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 5 млн грн за 2022 рік.
Відповідь:
За результатами розгляду звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
02.03.2023 10:09
Відповідь надана
Редакція Додатку 2
Номер:
842032f463884d1ebd457ec4ae4dc448
Дата опублікування:
14.02.2023 13:14
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити наступні вимоги тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасник у складі пропозиції подає довідку за формою, передбаченою додатком 2.
Вказана форма, у графі технічні характеристики, передбачає зазначення наступної інформації: «Згідно з додатком № 3 до ТД – «Технічна специфікація до предмета закупівлі» ДК 021:2015 793100000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (послуги з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом») ТСдоПЗ (п).28.180-2022»
23 січня 2023 року вами було внесено зміни до тендерної документації та викладено додаток 3 в новій редакції, а самев редакції ТСдоПЗ (п).28.180-2023 (ред.2).
В зв’язку з цим просимо надати роз’яснення, яку саме редакцію повинен зазначити учасник при заповненні додатку 2 та внести зміни в тендерну документацію з метою узгодження вимог додатку 2 з іншими додатками тендерної документації.
Відповідь:
За результатами розгляду звернення Замовником внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.02.2023 09:03
Відповідь надана
Строк надання послуг
Номер:
f3c7636ef94848219046eb2efbff28b6
Дата опублікування:
02.02.2023 14:05
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення з наступного питання.
Умовами тендерної документації, а саме додатку 4, передбачено, що строк надання послуг з оцінки майна для відображення в бухгалтерському обліку та фінансової звітності відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) – 90 календарних днів з дати оцінки (дата оцінки - 01.01.2023 року).
В той же час 23 січня 2023 року до тендерної документації, а саме до додатку 5, були внесені зміни, якими передбачено, що строк надання послуг з оцінки майна, в тому числі послуг з оцінки необоротних активів ДП «НАЕК «Енергоатом» з метою визначення їх справедливої вартості станом на 01.01.2023 року для цілей бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності замовника за МСФЗ, становить 90 календарних днів від дати надання виконавцю необхідних вихідних даних.
В зв’язку з цим, просимо надати роз’яснення, яким саме строком надання послуг повинен керуватися учасник під час підготовки тендерної пропозиції та який строк надання вищевказаних послуг він повинен в ній зазначити.
Відповідь:
За результатами розгляду звернення Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
03.02.2023 11:46
Відповідь надана
Вимога щодо стажу та фінансової спроможності
Номер:
b8aeb00aaf9149eca40bb2d78b14dc11
Дата опублікування:
16.01.2023 16:50
Опис:
Шановний Замовнику!
Для того, щоб не звужувати коло потенційних учасників та не обмежувати конкуренцію, ми пропонуємо:
По – перше, викласти вимогу п. 3 частини II п. б) тендерної документації наступним чином:
б) Документ (у формі довідки, листа, витягу або інше), виданий учаснику Фондом державного майна України на підтвердження його стажу практичної діяльності з оцінки майна не менше 10 років на момент подання тендерних пропозицій.
По друге,згідно з положеннями частини II п.1.3. тендерної документації, вимога Замовника щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, звучить так:
Обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 5 млн грн за 2021 рік.
Оскільки встановлено кінцеву дату подання тендерних пропозицій -24.01.2023 року, пропонуємо підтвердити наявність фінансової спроможності учасника використавши дані стосовно обсягу річного доходу за 2022 рік, та викласти дану вимогу наступним чином :
Обсяг річного доходу (виручки) учасника має становити не менше 5 млн грн за 2022 рік.
Відповідь:
Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами Замовника. У разі визнання доцільними, запропоновані вами зміни будуть внесені до тендерної документації або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Дата відповіді:
19.01.2023 17:08
Відповідь надана
Вимоги законодавства щодо включення учасників до міжнародної групи
Номер:
3f800e6e925847fa877136aa3c63594d
Дата опублікування:
06.01.2023 13:30
Опис:
Тендерна документація щодо відбору суб'єкта оціночної діяльності містить мету - оцінка майна для відображення в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності відповідно до вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності. Згідно абз 2. п. 7 Постанови НКРЕКП 01.08.2017 № 990 "Для включення до розрахунків тарифів на відпуск електричної та виробництво теплової енергії амортизаційних відрахувань, розрахунок яких проводиться відповідно до вимог національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, після здійснення ліцензіатом переоцінки основних засобів із залученням оцінювачів, які є учасниками загальновизнаних міжнародних аудиторсько-консалтингових груп". Але тендерна документація не містить вимогу до учасників закупівлі щодо участі в міжнародній аудиторсько-консалтинговій групі. Будь ласка, надайте роз'яснення.
Відповідь:
Вимоги абзацу 2 підпункту 7 пункту 3.3 глави 3 постанови НКРЕКП від 01.08.2017 № 990 не є актуальними для ДП «НАЕК «Енергоатом», оскільки починаючи з 01.07.2019 Компанія продає електричну енергію на ринку електроенергії відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та не затверджує розрахунки тарифів у НКРЕКП.
Оскільки доля виробництва та продажу теплової енергії у загальному обсязі реалізації електроенергії та теплоенергії складає 0,17% і є несуттєвою, замовник не вважає доцільним звужувати коло потенційних учасників торгів та обмежувати конкуренцію, встановлюючи умову щодо участі в торгах оцінювачів, які є учасниками загальновизнаних міжнародних аудиторсько-консалтингових груп.
Дата відповіді:
09.01.2023 17:11
Відповідь надана
Закриті реєстри
Номер:
6131bfa085de4e16b79c9c25f26cbe09
Дата опублікування:
09.12.2022 13:27
Опис:
Просимо надати розяснення з наступного питання. Умовами тендерної документації передбачено, що «..спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п.п. 3, 5, 6, і 12 ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону, відповідно до п. 44 Особливостей, визначений у «Переліку документів, які переможець надає шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель» частини ІІ (Б) розділу ІІІ цієї тендерної документації.».
Уважно вивчивши вказаний розділ тендерної документації ми не знайшли, яким саме чином переможець повинен підтвердити відсутність обставин, передбачених пунктом 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Просимо надати роз’яснення з цього питання, оскільки на даний час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, отже замовник самостійно перевірити таку інформацію не має можливості.
Відповідь:
Відповідно до абз. 3 п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, встановлений обов’язок для переможця процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Постановою КМУ від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» установлено, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати додаткових заходів, зокрема зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
У зв’язку з цим, на час дії воєнного стану в Україні вільний доступ до відомостей, що містяться в таких системах було тимчасово зупинено або обмежено. У тому числі й до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Разом з тим відповідно до наданих у листі Національного агенства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 №23-06/12865-22 роз’яснень (https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3323-04%2F40967-06%20) наразі віднновлено тимчасово обмежену функцію з формування інформаційних довідок з Реєстру в онлайн режимі стосовно фізичних та юридичних осіб за допомогою їх кваліфікаційних електронних підписів та електронних печаток: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/yak-uchasnyky-publichnyh-zakupivel-mozhut-otrymatyinformatsiyu-z-reyestru-koruptsioneriv-pid-chas-diyi-voyennogo-stanu/.
Відповідно переможець процедури закупівлі може підтвердити відсутність підстав, визначених п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону, шляхом надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Разом з тим у закупівельній практиці замовники, керуючись роз’ясненнями Уповноваженого органу, наданимим у листі від 23.06.2022 № 3323-04/40967 («під час проведення торгів, замовник самостійно з урахуванням вимог законодавства правового режиму воєнного стану…визначає у тендерній документації у який спосіб підтверджується відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених у статті 17 Закону»), допускають підтвердження відсутності підстав, визначених п. 3 ч. 1 ст. 17 Закону шляхом надання переможцем процедури закупівлі довідки у довільній формі.
Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.12.2022 16:40
Відповідь надана
Щодо змісту документу з ФДМУ
Номер:
f045ab26bcd1492fa3ee7f41779584ad
Дата опублікування:
08.12.2022 19:52
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, повинен надати:
- документ (у формі довідки, листа або інше), виданий учаснику Фондом державного майна України, який підтверджує, що протягом останніх п’яти років на дату оголошення процедури закупівлі оцінювачі, які перебувають у штаті суб’єкта оціночної діяльності та які будуть залучені ним до проведення оцінки, не мають зауважень до практичної діяльності з оцінки майна, а саме: звітів про оцінку майна, що за результатами рецензування класифікуються згідно з абзацами четвертим та п’ятим пункту 67 Національного стандарту №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440.
Звертаємо увагу замовника на наступне:
Відповідно до пункту 67 Національного стандарту №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав» (далі – Стандарт), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.09.2003 № 1440, за абзацом четвертим класифікуються звіти, що за результатами рецензування визнані такими, що не повною мірою відповідають вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна і мають значні недоліки, що вплинули на достовірність оцінки, але можуть використовуватися з метою, визначеною у звіті, після виправлення зазначених недоліків; а за абзацом п’ятим звіти, що не відповідають вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісними та(або) непрофесійними і не можуть бути використані.
Слід зазначити, що відповідно до Положення про порядок роботи Екзаменаційної комісії (далі – Положення), яке затверджено наказом Фонду державного майна України від 13.11.2002 № 1997, грубим порушенням є саме складання звіту, що не відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісним та(або) непрофесійним і не може бути використаний, тобто звіту який класифікується за абзацом п’ятим пункту 67 Стандарту. Що ж стосується звітів про оцінку майна, які за результатами рецензування класифікуються за абзацом четвертим пункту 67 Стандарту, то складання такого звіту вважається грубим порушенням лише у випадку, коли його доопрацювання є неможливим, оскільки за результатами виконаної оцінки були прийняті управлінські рішення.
Відповідно до Положення питання про вчинення оцінювачами грубих порушень, зокрема і у вищевказаних випадках, розглядаються Екзаменаційною комісією. Така норма забезпечує об’єктивний розгляд питання класифікації звітів, оскільки висновок рецензенту з різних причин (розгляд неповної версії звіту, суб’єктивне ставлення до оцінювача тощо) може бути не завжди об’єктивним. Це підтверджується і нормами Положення, оскільки до грубих порушень також віднесено і складання рецензії на звіт про оцінку майна, в якій міститься загальний висновок щодо звіту про оцінку майна відповідно до абзацу четвертого або п’ятого пункту 67 Стандарту, який на підставі розгляду та рішення Екзаменаційної комісії визнано таким, що відповідає абзацу другому або третьому пункту 67 Стандарту.
Також вищезазначеним Положенням передбачено, що Комісія може застосувати заходи дисциплінарного впливу до оцінювача, у відповідності до абзацу другого – п’ятого пункту 10 розділу IV Положення або прийняти рішення про відсутність підстав для застосування таких заходів до оцінювача, тобто визнати відсутність порушень у його діях.
Враховуючи вищевикладене, відсутність зауважень до діяльності практичної діяльності оцінювачів протягом останніх п’яти років підтверджує не відсутність звітів про оцінку майна, що за результатами рецензування класифікуються згідно з абзацами четвертим та п’ятим пункту 67 Стандарту, а саме відсутність рішень Екзаменаційної комісії у відповідності до абзацу другого – п’ятого пункту 10 розділу IV Положення.
В зв’язку з цим, оскільки вимога щодо відсутності звітів про оцінку майна, що за результатами рецензування класифікуються згідно з абзацами четвертим та п’ятим пункту 67 Стандарту, є, на нашу думку, надмірною (в частині включення до неї звітів, які класифікуються за абзацом четвертим пункту 67 Стандарту, оскільки складання такого звіту є грубим порушенням лише в певних, чітко визначених, випадках) та дискримінаційною, просимо розглянути питання про її виключення з тендерної документації. В той же час розширення вимоги щодо відсутності у оцінювачів, які будуть залучені учасником до надання послуг, застосованих до них заходів дисциплінарного впливу згідно з рішенням Екзаменаційної комісії та включення до неї не лише випадків, передбачених абзацом другим-третім пункту 10 розділу IV Положення, але і випадків, передбачених абзацом четвертим-п’ятим пункту 10 розділу IV Положення буде об’єктивнішим підтвердженням кваліфікації оцінювача, оскільки охоплюватиме як більший перелік порушень, які могли бути вчинені оцінювачем, так і більший перелік санкцій за їх вчинення.
Відповідь:
За результатами розгляду звернення замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які частково враховують надані пропозиції.
Дата відповіді:
09.12.2022 15:19
Відповідь надана
Щодо копій свідоцтв/сертифікатів штатних оцінювачів
Номер:
8c87a52658974296ae6fe1bfa6a9336f
Дата опублікування:
29.11.2022 12:40
Опис:
Відповідно до тендерної документації та описаних критеріїв щодо кваліфікаційних вимог, які наведені у Частині ІІ (А), п.1.1.3, учасник має надати «Копії свідоцтв/сертифікатів штатних оцінювачів про успішне проходження міжнародно визнаних навчальних курсів з оцінки, а саме: сертифікати RICS, TEGOVA. З числа штатних оцінювачів не менше двох оцінювачів повинні мати сертифікати RICS та/або TEGOVA.».
Просимо внести зміни і включити до переліку/врахувати в якості міжнародно визнаних сертифікатів у сфері оцінки сертифікати Американського товариства оцінювачів (American Society of Appraiser, скор. ASA). Такий сертифікат був включений в перелік кваліфікаційних вимог у рамках попереднього тендера ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» (який планувався до проведення за допомогою ЄБРР), а також в рамках тендерів на закупівлю аналогічних послуг з оцінки активів іншими замовниками.
Відповідь:
Рішенням уповноваженої особи від 30.11.2022 відповідні зміни були внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.11.2022 15:32
Відповідь надана
Вимоги до кваліфікаційних свідоцтво оцінювачів
Номер:
3b5fd8e9b8f94b538f5b886c01dde0ac
Дата опублікування:
15.11.2022 10:05
Опис:
Шановний Замовнику!
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та «Особливостеми здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, просимо надати роз’яснення щодо наступного питання.
Тендерною документацією передбачено, що у складі своєї пропозиції, на підтвердження відповідності оцінювачів встановленим тендерною документацією кваліфікаційним вимогам, учасник повинен подати:
«2. Довідка (лист або інший документ) Фонду державного майна України, що підтверджує наявність чинних кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів, які будуть залучені суб’єктом оціночної діяльності до надання послуг, виданих Фондом державного майна України за напрямами:
І. «Оцінка об’єктів у матеріальній формі» (1.1 «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості), у тому числі земельних ділянок та майнових прав на них», 1.2. «Оцінка машин і обладнання», 1.3 «Оцінка колісних транспортних засобів», 1.4 «Оцінка літальних апаратів», 1.5 «Оцінка судноплавних засобів», 1.7 «Оцінка рухомих речей, крім таких, що віднесені до машин, обладнання, колісних транспортних засобів, та тих, що становлять культурну цінність»;
ІІ. «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об’єкти інтелектуальної власності» (2.1 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів (крім прав на об’єкти інтелектуальної власності)», 2.2. «Оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності»)»
В зв’язку з цим просимо надати роз’яснення:
- чи необхідна наявність кваліфікаційних свідоцтв за всіма вищезазначеними напрямками у кожного з 8 оцінювачів, наявність яких передбачена тендерною документацією, та яких учасник має намір залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі,
- чи наявність кваліфікаційних свідоцтв за всіма вищевказаними напрямками оцінки у кожного з 8 оцінювачів не є обов’язковою умовою, а достатнім для виконання умов тендерної документації є наявність кваліфікаційних свідоцтв за всіма вищевказаними напрямками оцінки у цих 8 оцінювачів у сукупності?
Відповідь:
Наявність у кожного зі штатних, залучених оцінювачів кваліфікаційних свідоцтв за усіма вищезазначеними напрямами не є обов’язковою. При цьому кваліфікація оцінювачів у штаті в сукупності має охоплювати всі вищезазначені напрями.
Рішенням уповноваженої особи від 17.11.2022 відповідні зміни були внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.11.2022 13:47