-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки (ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
1 755 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 550.00 UAH
Період уточнення:
08.11.2022 16:07 - 21.11.2022 00:00
Відповідь надана
Перегляд технічних вимог
Номер:
81b36cf1ba494f9599912c026b8330b6
Дата опублікування:
11.11.2022 15:03
Опис:
Шановний Замовник , просимо переглянути можливість внести зміни до технічної частини тендерної документації , а саме :
- можливість встановлення у ноутбук не менше ніж 12 Гб оперативної пам’яті.
- без (LED) підсвітки
- без LAN (RJ-45) port
Для можливості запропонувати якісне обладнання до поставки і в терміни згідно Тендерної документації.
Відповідь:
«Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуте та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. З метою максимальної економії, шляхом збільшення конкуренції за рахунок розширення кола учасників та пропозицій товару Замовником оновлені вимоги до предмету закупівлі та внесені зміни до документації з урахуванням пропозицій наданих учасникам. Дякуємо за запитання!»
Дата відповіді:
15.11.2022 13:05
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
04d8c2d28fb9467b8ccd201fec799699
Дата опублікування:
10.11.2022 02:02
Опис:
Шановний замовник, прохання прибрати вимогу до надання "авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника". Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки такий лист видає виробник або представництво з дозволу виробника лише одній особі на тендер. Це робиться свідомо щоб прибрати конкуренцію по одному і тому ж виробнику в одній і тій самій процедурі закупівлі для усунення зниження ціни власної продукції між учасниками. Іншими словами це є змова для усунення конкуренції. Дану інформацію ви можете перевірити на будь-якій закупівлі Prozorro де встановлена була така вимога. Адже з листом від одного виробника більше ніж одного учасника ви не знайдете на жодній закупівлі. Відповідно це обмежує участь усіх інших учасників. Адже виробників що відповідають вашим вимогам лише 2-3. А потенційних учасників десятки або сотні. Отже така вимога дискримінує учасників, знищує конкуренцію або містить корупційні ознаки, оскільки може сприяти лише тому учаснику який знав про оголошення даної закупівлі заздалегідь і отримав такий лист першим. Тому прохання прибрати дану вимогу для виконання вимог ст.5. ЗУ "Про публічні закупівлі" та сприянню здорової конкуренції на торгах. Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
«Шановний учаснику! Ваше уточнення розглянуто та за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
Авторизаційний лист виробника (уповноваженою виробником сервісною організацією на території України) буде підтвердженням його обов’язків виконати означені вимоги в рамках виконання договору.
Відповідно до п.11. Додатку 1 до тендерної документації вимагається наявність встановленого програмного забезпечення Windows 10 Pro (українська редакція) без його активації. Авторизаційний лист виробника (офіційного представника виробника в Україні) буде підтвердженням встановленої ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro (українська редакція) безпосередньо виробником обладнання без її активації.
Також, Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про те, що товар пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується.
Таким чином зазначена вимога сформована для підтвердження обов’язків виробника (уповноваженою виробником сервісною організацією на території України) виконати встановлені у тендерній документації та договорі вимоги перед Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання Авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного Авторизаційного листа не є проблематичним.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Дякуємо за запитання».
Дата відповіді:
11.11.2022 10:55
Відповідь надана
Прохання прибрати вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
c524ac75e3244f4fb4db1d2d03b6f101
Дата опублікування:
10.11.2022 01:59
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
«Шановний учаснику! Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 18 Особливостей та п. 4.2. розділу VI тендерної документації умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Умовами п.1.8 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник, який подає тендерну пропозицію, погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі всіх умов виконання договору.
У складі тендерної документації наданий проєкт договору, умовами якого (розділ 7) визначені вимоги щодо гарантій, які надає продавець, зокрема продавець гарантує, що товар, що постачається «забезпечений гарантійною підтримкою виробника (уповноваженою виробником сервісною організацією на території України)» та «на товар діє гарантія від виробника, всі гарантійні випадки щодо товару виконуються в порядку та на умовах авторизованого сервісного центру виробника.
Дякуємо за запитання».
Дата відповіді:
11.11.2022 10:55