• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи пожежної сигналізації, другого, третього поверхів спального корпусу та їдальні КЗ «Новопразька спеціальна школа КОР» який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, смт. Нова Прага, вул. Тітаренка, 24)

Торги відмінено

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 08.11.2022 09:15 - 30.11.2022 00:00
Відповідь надана

наявність дискримінаційних вимог

Номер: d02dc071efca4e82a36945de829a7e73
Дата опублікування: 11.11.2022 10:13
Опис: Шановний замовнику, доброго дня. Просимо надати роз’яснення та внести зміни до тедерної документації в зв’язку з наявністю дискримінаційних вимог. По-перше, згідно вимоги п.п. 1.2.1 пункту 1.2. Додатку № 2 до тендерної документації, учасники в складі пропозиції мають надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації). Серед інших обов’язкова наявність працівників: керівник робіт (виконроб), електромонтери, електро/газозварювальник, інженери. Предметом закупівлі є Монтаж системи пожежної сигналізації, а це у відповідності до чинного законодавства України ліцензійний вид діяльності. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 при виконанні робіт з монтажу системи пожежної сигналізації до ліцензіату встановлені наступні кадрові вимоги: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Поясніть, будь-ласка, чоми ви встановлюєте вимогу щодо наявності ВИКОНРОБА та ЕЛЕКТРОГАЗОЗВАРЮВАЛЬНИКА??? Ще раз наголошуємо Ваш предмет закупівлі Монтаж системи пожежної сигналізації. Надання даних послуг не передбачає виконання будь яких будівельних робіт, як і робіт, де буде задіяний Електрогазозварник. В дефектному акті вони відсутні. Натомість ви не включили в вимоги обов’язкових працівників. а саме керівника робіт та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Наголошуємо, що даний вид робіт - це роботи протипожежного призначення і вони повинні проводитися відповідною організацією з наявністю ліцензії і наявністю відповідних працівників, що перелічені вище. Вимога щодо наявності виконроба та електрогазозварювальника є дискримінаційною та порушенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також статті 5 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. По-друге: згідно п.1.3 Додатку № 2 до тендерної документації Під аналогічним розуміється договір з надання послуг або виконанню робіт по встановленню системи пожежної безпеки в закладах освіти. Дана вимога є дискримінаційною, адже її формулювання передбачає, що в даній закупівлі можуть взяти участь лише ті учасники, які мають виконаний договір з надання послуг або виконанню робіт по встановленню системи пожежної безпеки саме в закладах освіти. Виходить, що Учасники, котрі мають документально підтверджений досвід виконання робіт чи надання послуг з улаштування /встановлення/монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей/ та передавання тривожних сповіщень в інших установах, закладах, організаціях не зможуть взяти участь в даній закупівлі. Вимога того, що аналогічний договір повинен бути з закладом освіти, неодноразово визнавалася дискримінаційною рішеннями АМКУ. Для прикладу просимо ознайомитися з Рішенням № 6551-р/пк-пз від 31.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-24-003276-a. В даному Рішенні АМКУ констатував: "Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають досвід обслуговування пожежної сигналізації саме в закладах освіти, культури та спорту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Просимо внести зміни до закупівлі, та добровільно прибрати дискримінаційну вимогу, щоб не затягувати час проведення закупівлі АМКУ.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення та беручи до уваги рішення АМКУ №6883-р/пк-пз від 22.11.2022 року замовником було прийнято рішення частково задовільнити ваші вимоги та внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.11.2022 11:13
Відповідь надана

навчання у сфері цивільного захисту

Номер: 522ddc5ff5d74a0ba7cdb3b67ac71d69
Дата опублікування: 10.11.2022 11:56
Опис: Вимога: 1.Копію (копії) посвідчень про функціональне навчання у сфері цивільного захисту; Відповідно до вимог пункту 6 статті 40 та пунктів 2, 6 статті 91 КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ: - особи керівного складу та фахівці суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у перший рік призначення на посаду і періодично один раз на три роки зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту у відповідних навчально-методичних центрах сфери цивільного захисту; - перелік осіб, які проходять навчання з питань цивільного захисту, затверджується Кабінетом Міністрів України. ПЕРЕЛІК осіб керівного складу та фахівців суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту (постанова Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 р. № 819): - керівники суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та їх заступники, функціональні обов’язки яких пов’язані із забезпеченням цивільного захисту; - працівники, яких призначено до складу формувань цивільного захисту, утворені суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, таякі залучаються до організації та проведення робіт з дегазації, дезактивації територій і об’єктів, інших видів спеціальної обробки, дозиметричного контролю та радіаційно-хімічної розвідки; - працівники диспетчерських служб суб’єктів господарювання, у власності або у користуванні яких є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки; - інженерно-технічні працівники, які очолюють ланки, групи тощо з обслуговування захисних споруд цивільного захисту; - посадові особи, на яких покладені обов’язки з питань цивільного захисту (за відсутності окремої штатної одиниці) у суб’єктах господарювання незалежно від форми власності. Отже, відповідно до законодавства працівники учасика НЕ ЗОБОВ'ЯЗІНІ проходити навчання з цивільного захисту. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення замовником було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту 1.2.7. Копію (копії) посвідчень про функціональне навчання у сфері цивільного захисту.
Дата відповіді: 28.11.2022 11:06
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 9c69ef0abd8345dc81d19f7513e66983
Дата опублікування: 08.11.2022 10:04
Опис: В пунктті 2.9 Додатку 1 ТД. Замовник вказує "Досвід роботи підприємства Учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років (довідка в довільній формі)" Дана вимога незаконна та дискримінаційна. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу та не змушувати нас звертатися до АМКУ, щоб не затягувати час проведення закупівлі
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник торгів визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. При розробці тендерної документації на закупівлю послуг, Замовником враховано умови надання послуг, попередній досвід наданих послуг та проведення процедур закупівель. Зокрема проаналізовано ринок послуг. Вимоги Замовника щодо досвіду роботи підприємства Учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості на ринку послуг протипожежного захисту України мають безліч організацій, які відповідають вказаним у тендерній документації вимогам. З метою забезпечення якісної установки протипожежного обладнання на об'єкті замовника та укладення договору з надійним учасником ринку, Замовник не вноситиме зміни в тендерну документацію. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 09.11.2022 12:21
Відповідь надана

Дискримінація Огляд

Номер: 82b8204b183647399084dbb0e6195d23
Дата опублікування: 08.11.2022 10:00
Опис: В додатку 4 ТД. міститься вимога "Серед інших документів пропозиції надається акт огляду, підписаний представником Замовника (та засвідчений печаткою Замовника) та Учасником." Дана умова є незаконною дискримінаційною, що неодноразово визнавалося в Рішеннях АМКУ: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 Просимо прибрати дискримінаційну вимогу та не змушувати нас звертатися до АМКУ, щоб не затягувати час проведення закупівлі
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне. 08.11.2022 року Замовником було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі на «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи пожежної сигналізації, другого, третього поверхів спального корпусу та їдальні КЗ «Новопразька спеціальна школа КОР» який розташований за адресою: Кіровоградська обл., Олександрійський р-н, смт. Нова Прага, вул. Тітаренка, 24)» В додатку 4 ТД. міститься вимога "Серед інших документів пропозиції надається акт огляду, підписаний представником Замовника (та засвідчений печаткою Замовника) та Учасником." Розглянувши ваше звернення та прийнявши до уваги Рішення АМКУ про визнання аналогічних вимог дискримінаційними, Замовником було прийнято рішення про внесення змін до ТД шляхом видалення вимоги "Серед інших документів пропозиції надається акт огляду, підписаний представником Замовника (та засвідчений печаткою Замовника) та Учасником." та публікації ТД в новій редакції відповідно до пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердженння особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пункт 51 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Дата відповіді: 09.11.2022 12:19